Miksi ihmiset pilkkaa aivan avoimesti meidän asuntoa
ja meille tämä on unelmien täyttymys. Meillä on yli 100 vuotta vanha hellahuone, joka on laajennettu ala- ja yläkertaan. Eli kolme kerrosta ja 75m2.
Meitä asuu tässä siis minä ja lapseni.
Esim keskikerroksessa on takka ja avokeittiö / olkkari. Kaverin mies nauroi ääneen kun kävi ja totesi heidän keittiönsä olevan saman kokoinen. Heidän talo on 150-180m2.
Tämän asunnon hinnalla olisimme kyllä saaneet omakotitalonkin naapurikunnasta, mutta kun emme halunneet. Sijainti on tärkeä ja tämä on kuin maaseudulla asuisi (pihassa syrenit, pihasauna + oma, polttopuut haetaan pihavajasta jne)
Kommentit (23)
ja kuvittelevat että se laatikonmallinen talo on ainoa oikea vaihtoehto. Jotkut ovat yksinkertaisesti niin laiskoja, että kauhistelevat portaita.
Sun asuntosi vaikuttaa aivan ihanalta, itse haluaisin asua ullakolla jossain eriskummallisessa asunnossa tai vaikka vesitornissa.
ja jakaa mielipiteitä. Siitä joko tykkää kauheasti tai ei yhtään. Mun veljellä perheineen on samantyyppinen. Minusta se on hauska, mutta hirvittävän epäkäytännöllinen ja siinä on väärät mittasuhteet joka huoneessa.
Nauti sinä, se on sun koti.
Niin mikä pakko se on mennä negatiivisia kommentteja laukomaan toisen kodista?
Itsekään en yhtään tykkää siitä perisuomalaisesta unelmasta, eli älvsby-talosta tai vastaavasta jossain kehyskunnassa pellon laidalla. Joka kerta, kun vierailen jonkun tällaisessa asuvan luona, sanon aina jotain positiivista heidän kodistaan (varsinkin jos se on uusi). Ei ole todellakaan minun asia olla tykkäämättä toisten taloista.
täällä Turussahan ovat ihan normiasuntoja. :) Jäätiin kuitenkin 50-luvun kerrostaloomme.