Oletko koskaan tehnyt mitää "pimeetä" rakkaudesta??
Sanokaas nyt te kokeeneemmat olenko hullu. Sain viime pe selville, että mieheni fantasioi siitä, että näkisi minulla menevän pissat housuun. Olin itsekin aluksi ihan järkyttynyt, mutta mieheni tuntien olen ruvennut miettimään asiaa. Hän on hellä ja kultainen (ei siis mikään alistaja pervo). Nyt olen suunnitellut toteuttavani miehen haaveen, mutta epäröin silti. Haluaisin, koska rakastan häntä niin, mutta ujostuttaa ihan hulluna jo ajatuskin. Oletteko koskaan tehnyt mitään "pimeetä" rakkaudesta??
Kommentit (9)
kuset suihkussa housuun,niin ei tule sotkua.
ei toi nyt niin paha fantasia ole! eri asia jos syötäisiin paskaa tms.
mun mies kun ei halua laisinkaa mua,ni olisipa ihanaa että joku fantasiois että tekisin jotakin,vaikka housuun kusemista..
olen jotenkin ajatellut, että rakkaudesta(kaan) ei kuulu seksiasioissa tehdä semmosia asioita jotka ei itseä kiinnosta. Valikoimaa on miehissä ja naisissa niin paljon, että jokaiselle luulisi löytyvän sellainen kumppani jolla on samanmoiset halut seksiasioissa.
En itse toteuttaisi tuollaista fantasiaa. Joskus mietin omalla kohdallani olisinko yllättänyt mieheni hänen syntymäpäivänään tarjoamalla hänelle kahta naista. olisin siis hankkinut toisen naisen itseni lisäksi. Se jäi kuitenkin ajatuksen tasolle ja hyvä niin. Mieheni ei ollut sitä kylläkään koskaan pyytänyt tai asiasta edes puhunut, se oli ihan oma ideani.
Mahtava kokemus, en vaihtaisi sitä pois, mutta jäänee kertaan. Ei ihan helppoa tunnetasolla!
Eikö yhtään töki sit ruveta kusisia housuja riisumaan, kun on jalat ja hanuri kusessa, ja sit vielä alkaa kusenhajussa panemaan?? Ei välttämättä ihan kauheesti innosta...
Toivottavasti ukkos ei saa kiksejä siitä, kun teidän lapset pissaa housuun...
Mahtava kokemus, en vaihtaisi sitä pois, mutta jäänee kertaan. Ei ihan helppoa tunnetasolla!
Siksi sitä en totettanutkaan. Rakastan miestäni niin paljon, että olisin voinut tulla mustasukkaiseksi siitä kun hän nauttisi toisesta naisesta. Fantasiana tuo ajatus oli ihan kiinnostava, mutta veikkaan, että toteutettuna se olisi saattanut olla kömpelöä, mitä kukakin tekee ym. Ja juurikin se, että jos olisinkin tullut mustasukkaiseksi myöhemmin. En uskaltanut ottaa riskiä.
t. se joka mietti sitä synttärilahjaa
On pimeyksiä tehty.
Minun kultani haaveili siitä että minulla olisi kulli. Kun ei ole, niin osti strap-on:in ja sillä sitten pystyin panemaan häntä takaluukkuun. :D Tuo se kyllä mukavaa vaihtelua petipuuhiin
Fantasian juju on juuri siinä, että se ei ole todellisuutta. Fantasiassa voi kuvitella tapahtumat ihan miten haluaa, epäloogisestikin.
Voi tulla miehelle melkoisen ikävänä yllätyksenä, jos pissaat housuun. Mies on tuskin miettinyt käytännön kannalta, mitä se merkitsee.