Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan tyttöystävä 19v on meillä, poika

Vierailija
18.10.2011 |

on koulussa. Tyttö lähtee bussilla 300km päähän kotiinsa ja kerroin hänelle kaksi tuntia sitten, että hänen pitää lähteä meiltä nyt puoli kahdelta ehtiäkseen ajoissa (siinä on vielä vähän ylimääräistä aikaa mutta en kertonut sitä hänelle). Hän on siis lähdössä yksin koska minulla on pienemmät lapset nukkumassa päiväunia.

Tyttö näkyy makoilevan vielä sängyllä ja surffailevan läppärillä.

Menen tietenkin kohta sanomaan, että pitää lähteä, mutta mitä tekisitte muut? Mielestäni olisi kohtuullista tuon ikäisen jo huolehtia itse aikatauluista?

Tyttö on meillä neljättä kertaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla tosissas

Vierailija
2/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko kello on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on täysi-ikäisiä, anna niiden mennä ja tulla miten haluavat.

Vierailija
4/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on myöhäistä, ns huomaisin hänet ja voii voii voivottelisin :)

Vierailija
5/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat surffaatte omilla koneillanne? Miksette tee jotain yhdessä? Keitä sille nyt edes lähtökahvit, ettei tarvi nälkineen lähteä matkustamaan!

Vierailija
6/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös 19-vuotiaana olleeni muutaman kerran tulevien appivanhempien luona, kun poikaystävä oli armeijassa. Me kyllä anopin kanssa kahviteltiin yhdessä ja juteltiin ja ulkoiltiin jne. Miksi ihmeessä se makaa toisessa huoneessa ja sä olet omalla koneellasi?

Vierailija
7/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin 19-vuotiaana. Ei olisi tullut mieleenikään makoilla kenenkään sängyllä, jos olisin ollut kylässä. Missä käytöstavat?

Olisin myös ollut todella hämmentynyt, jos anoppi olisi huolehtinut aikatauluistani.

Vierailija
8/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tytön kanssa puolilta päivin, tai siis joimme kahvit lounaan jälkkäriksi. Sen jälkeen hän sanoi että pitää soittaa kaverille ja jäi tuonne huoneeseen. Minä olen siivoillut keittiötä tähän asti ja nyt tulin koneelle. Tyttö on aika hiljainen ja kieltäytyy kun pyydän esim. kävelylle tai mukaan ulkoilemaan pienempien ja minun kanssani. On mieluummin koneella.

Äsken sanoin tytölle, että kello on jo paljon ja hän alkoi laittaa itseään. Ehtii tuo vielä, mutta ei kerkiä ostaa matkalukemista kuten suunnitteli. Ei näytä olevan yhtään hopuissaan, on aikaa laittaa ripsiväriä vielä ;). Voi noita nuoria.

ap

Vierailija
9/9 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on turhaa kiirehtiä jonnekkin odottamaan!