Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinot vähissä. 7v tytön raivarit ja tyytymättömyys.

Vierailija
18.10.2011 |

Meidän 7v tyttö on niin kiukkuinen, tyytymätön, raivostuva ja tottelematon etten enää tiedä mitä tehdä.

Hänellä on suht leppoisa elämä. Olen kotona pienimpien kanssa, harrastaa kerran viikossa, on ystäviä, mutta niidenkin kanssa usein napit vastakkain, kun hommat ei mene niin kuin hän haluaa.

Olemme yrittäneet jutella jutella ja jutella. Päivittäin hän on aivan super kiltti ja ottaa muita huomioon ja tekee pyytämättä palveluksia, mutta hetkessä heilahtaa raivon puolelle.

Pikkusisko jos vaikka taputtaa olalle, niin tämä isompi saattaa pimahtaa suunnattomaan raivariin. Murisee, kirkuu, potkii ja huutaa kuinka sisko löi!

Kunpa hän löytäisi kultaisen keskitien. Ei tarvitsisi niin rajusti olla ylikilttinä ja hetkessä täynnä vihaa. Olen ihan puhki. Huomaan jo että pelkään raivohetkiä.

Hän istuu arestissa kun käyttäytyy huonosti. On sanottu että menettää jotain tiettyä jos vielä jatkaa ja KUN jatkaa niin se on otettu esim viikoksi pois. Kerran on jouduttu tyhjentämään melkein koko huone kun mikään ei auttanut.

Olen niin huolissani lapseni voinnista. Miksi pitää olla niin pirun vaikeaa kaikki. Kaikessa laittaa vastaan kovaäänisesti tai hiljaa nurisemalla. Apuah!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän