Epäilen, että siksi ei aina suomalainen nainen kelpaa
ei jakseta huolehtia omasta hyvinvoinnista ja naisellisuudesta, vaan annetaan kaiken repsahtaa. sitten tullaan tyytymättömiksi, pinna on kireällä ja aletaan nalkuttaa joka asiasta. ei kukaan mies tällaisesta välitä. mieskin on ihminen, joka haluaa hellyyttä ja hemmottelua. sillä moni suhde pötkisi pitkälle!!! sitten kun mies ottaa vaikka thai-vaimon, niin sitä ihmetellään. ja niin pois päin. tai Mika ottaa Marketan :) ja sitten vasta Suomi-naista korpeaa..
Kommentit (20)
Monet näistä miehistä eivät pärjää suomalaisen naisen kanssa. Eivät halua olla tasa-arvoisia suhteessa, eivät puhu tunteista. Siinä vaan on se, että thaikkunainen vaihtaa äkkiä miestä jos elintaso ei nouse koko ajan, näin tekee myös ukrainalainen ja venäläinen.
pitää ymmärtää mitä tarkoittaa se "tasa-arvoisia suhteessa". naisen ei pidä olla mies ja nainen, tai hoitaa miehen tonttia. miehen tontti kuuluu miehelle ja hän kyllä sen hoitaa, jos suhteessa nainen pysyy naisena.
no asia erikseen sitten ovat ne, jotka ovat vain rahan perään, mutta mielestäni ne ovat hännystelijöitä, eikä sillä ole oikein suhteen kanssa mitään tekemistä.
olen monenlaisia suhteita ja miehiä tavannut, mutta nyt kun muistan olla nainen, niin kaikki muu järjestyy! minä saan olla se heikompi ja naisellinen....
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Tasa-arvoisuus suhteessa tarkoittaa sinun mielestä mitä? Kyllä se asia on ennemminkin niin, että suomalaiset miehet ei jaksa kuunnella sitä suomalaisten naisten nalkutusta :)
Monet näistä miehistä eivät pärjää suomalaisen naisen kanssa. Eivät halua olla tasa-arvoisia suhteessa, eivät puhu tunteista. Siinä vaan on se, että thaikkunainen vaihtaa äkkiä miestä jos elintaso ei nouse koko ajan, näin tekee myös ukrainalainen ja venäläinen.
tai oikeastaan palaa vanhaan ruutuunssa kulttuurillisista ja yhteisöllisistä syistä. eli harvoin he osaavat olla yhden miehen vaimoja. he palaavat ennen pitkää sinne tuttuun baariin mamasanin huomaan, ja asuvatkin yhteisöinä. seksi järjestyy siellä vähän toisin, kuin meidän kulttuurissa, sekä miehillä että naisilla. he eivät ole tottuneet, että mies pitää huolta, vaan rakastavat sitä, että poikaystävät ympäri maailmaa lähettelevät kaulaketjuja sinne tuttuun baariin.
eli heillä ei ole käsitystä suhteesta ja avioliitosta, kuin länsimaalaisilla on
kuin perässä vedettävän pumpattavan barbaran, joka hymyilee nätisi punattujen huulien välistä.
On tuossa toki totuuden siemenkin. Me olemme aika melankolinen ja surullinen kansa, joka ei aina näe iloa tai valoa. Vaan onko se marraskuussa mikään ihme.
Meillä on myös outo taipumus yrittää muuttaa toista parempaan suuntaan koko ajan (nalkuttaa)...
että saan halutessani käydä töissä, tai en. ja saan halutessani tilata kotiin siivoojan, tai siivota itse. ei tarvitse kysellä niitä keneltäkään. osaan ottaa aikaa ja tilaa itselleni. kaikki voivat meillä tosi hyvin. kun minä jaksan, niin muillakin on hyvä olo. mies ei ahdista missään asiassa!!! onnellisia ollaan.
Tarkoitatko ap, että suomalainen mies huolehtii hyvinvoinnistaan ja miehekkyydestään, eikä anna itsensä repsahtaa? Suomalainen mies ei siis tule tyytymättömäksi itseensä eikä ala nalkuttajaksi?
Ainakin lihavuus, juominen ja muut huonot tavat sekä väkivaltaisuus ja rikollisuus ovat yleisempiä miehillä kuin naisilla. Ai niin, nehän ovatkin naisen syytä.
kun minä jaksan, niin muillakin on hyvä olo.
WTF. Kuulostaa juuri niin nalkuttavalta akalta kuin vain voi olla. Eli jos sinulla on paha olla, niin aivan varmasti muillakin on paha olla. Minä, minä, minä. Ja sitten valitetaan kun miehet on muka itsekkäitä...
kuin luullaan; he ovat usein erittäin mustasukkaisia sekä tarkkoja siitä mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Ottakaa selvää ja tutustukaa heihin niin tiedätte.
kun minä jaksan, niin muillakin on hyvä olo.
WTF. Kuulostaa juuri niin nalkuttavalta akalta kuin vain voi olla. Eli jos sinulla on paha olla, niin aivan varmasti muillakin on paha olla. Minä, minä, minä. Ja sitten valitetaan kun miehet on muka itsekkäitä...
kuin luullaan; he ovat usein erittäin mustasukkaisia sekä tarkkoja siitä mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Ottakaa selvää ja tutustukaa heihin niin tiedätte.
nainen joutuu hankkimaan rahaa, elättääkseen omat vanhemmat ja sukunsa (siis helppoa länsimaalaisilta miehiltä) ja mies taas saattaa käydä päivittäin vieraissa, koska niin useat siellä toimivat, ja se on heille ja siellä ihan luonnollista
rupsahtavan ja pullahtavan pyöreiksi. Taitaa unohtua heiltäkin ulkonäöstä huolehtiminen kun on mies saatu saaliiksi.
Tarkoitatko ap, että suomalainen mies huolehtii hyvinvoinnistaan ja miehekkyydestään, eikä anna itsensä repsahtaa? Suomalainen mies ei siis tule tyytymättömäksi itseensä eikä ala nalkuttajaksi?
Ainakin lihavuus, juominen ja muut huonot tavat sekä väkivaltaisuus ja rikollisuus ovat yleisempiä miehillä kuin naisilla. Ai niin, nehän ovatkin naisen syytä.
...sama päteen naisiin. mutta ei se kyllä ole kummassakaan tapauksessa kenenkään ulkopuolisen syy, eikä varsinkaan syy
Suomalaiselle naiselle ei tahdo kelvata suomalainen, tavallinen mies. Täysin epärealistisia toiveita moni nainen asettaa: ukolla pitäisi olla paljon rahaa ja tietenkin brad pitt -kroppa ja naama. Naiset ovat tässä suhteessa mielestäni paljon pinnallisempia. Miehille kelpaisi monasti se ihan tavallinen nainen, mutta kun pakkeja tulee jatkuvasti niin miksei sitten haeta ulkomaila?
Itse olen nainen.
Mutta kyllä syynä on rakkaus, eikä ulkomaalaisuus. Tosin minulle on tärkeää, että mies osaa käyttäytyä, keskustella ja on kohtelias, myös kotona. Perhe on selvästi miehelle tärkeä asia, myös vaimo, ei pelkästään lapset. Hän osoittaa sen ja ja on kiinostunut perheestään. Hän haluaa myös osallistua, on sitten kyse kodin sisustamisesta, lapsen hoidosta, koulusta. Meillä on eri pankkitilit, mutta rahat ovat aina olleet yhteisiä, ja päätökset rahasta yhteisiä.
Edellisiin suhteisiin verraten tästä suhteesta on puuttunut kilpailuasetelma, me ollaan tässä yhdessä. Mieheni ei myöskään vähättele mua, vaan muistaa myös kehua ( kuten minä miestäni, kun aihetta on). Mies on myöskin luotettava ja eikä ryyppää ( eikä ole muslimi, vaan ihan perusprotestantti, ei vaan juo). Yhdessäoloa on jatkunut yli 20 v.
että saan halutessani käydä töissä, tai en. ja saan halutessani tilata kotiin siivoojan, tai siivota itse. ei tarvitse kysellä niitä keneltäkään. osaan ottaa aikaa ja tilaa itselleni. kaikki voivat meillä tosi hyvin. kun minä jaksan, niin muillakin on hyvä olo. mies ei ahdista missään asiassa!!! onnellisia ollaan.
Saako miehesi myös jättää käymättä töissä jos ei huvita? Ja jättää laskupinon sinulle? Ja autonrenkaita ei tarvitse vaihtaa jos ei jaksa. Kun mies voi hyvin niin koko perhe voi hyvin! Tämä on tasa-arvoa
*jestas mitä idiootteja*
Mutta kyllä syynä on rakkaus, eikä ulkomaalaisuus. Tosin minulle on tärkeää, että mies osaa käyttäytyä, keskustella ja on kohtelias, myös kotona. Perhe on selvästi miehelle tärkeä asia, myös vaimo, ei pelkästään lapset. Hän osoittaa sen ja ja on kiinostunut perheestään. Hän haluaa myös osallistua, on sitten kyse kodin sisustamisesta, lapsen hoidosta, koulusta. Meillä on eri pankkitilit, mutta rahat ovat aina olleet yhteisiä, ja päätökset rahasta yhteisiä.
Edellisiin suhteisiin verraten tästä suhteesta on puuttunut kilpailuasetelma, me ollaan tässä yhdessä. Mieheni ei myöskään vähättele mua, vaan muistaa myös kehua ( kuten minä miestäni, kun aihetta on). Mies on myöskin luotettava ja eikä ryyppää ( eikä ole muslimi, vaan ihan perusprotestantti, ei vaan juo). Yhdessäoloa on jatkunut yli 20 v.
Ovat olleet suomalaisten miesten kanssa naimisissa, mutta eronneet kuten niin moni suomalainenkin nainen.
Kun elämä oli rankkaa, lapsi valvotti, mies kohteli huonosti tms. näkyi tämä heidän ulkonäössään eli ei meikanneet ja hiukset harotti.
Kyllä, he huolittelevat yleensä itseään enemmän, suomalainen nainen luottaa puhetaitoonsa...kai.
Anyway, kaikenlaista löytyy myös ulkomaalaisten ihmisten elämästä, älkää aina yleistäkö.
kuin perässä vedettävän pumpattavan barbaran, joka hymyilee nätisi punattujen huulien välistä. On tuossa toki totuuden siemenkin. Me olemme aika melankolinen ja surullinen kansa, joka ei aina näe iloa tai valoa. Vaan onko se marraskuussa mikään ihme. Meillä on myös outo taipumus yrittää muuttaa toista parempaan suuntaan koko ajan (nalkuttaa)...
Onko sinusta nainen siis "perässä vedettävä pumpattava barbara" jos käyttäytyy eri tavalla kuin sinä erilaisen kulttuuritaustan vuoksi? Kylläpä vaikutat "älykkäältä haasteelta".
Itse tunnnen pari thaivaimoa ja vaikka heidän miehensä edustavatkin miestyyppiä jonka kanssa en itse menisi naimisiin, ovat nämä vaimot todella ahkeria. Pyöräilevät joka paikkaan, eivät todellakaan vaadi korkeaa elintasoa vaan toinenkin heräsi viideltä aamulla ja meni mansikkamaalle raatamaan kun ei puutteellisen kielitaitonsa vuoksi saanut muita töitä. Samoin meilläpäin on paljon aasialaisnaisia postinjakajina jne. eli todella työteliäitä he ovat verrattuna suominaisten "etelän tuliaiaiin".
nainen joutuu hankkimaan rahaa, elättääkseen omat vanhemmat ja sukunsa (siis helppoa länsimaalaisilta miehiltä) ja mies taas saattaa käydä päivittäin vieraissa, koska niin useat siellä toimivat, ja se on heille ja siellä ihan luonnollista
kaiken, maat ja talot.