Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko olevasi hyvännäköinen

Vierailija
09.07.2025 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tavis

Vierailija
2/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on kai olla kun mies väittää niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä ja se surettaa koska tärkeintä on olla itse tyytyväinen itseensä  se on onnellisuuden ydintä.

Vierailija
4/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en todellakaan.

Siskoni on hyvännäköinen, ja paras ystäväni on hyvännäköinen. Minun ei tarvitse arvailla olenko heidän kanssan "samalla tasolla" ulkonäöllisesti, on aivan ilmiselvää että en ole samaa kastia. 

Vierailija
5/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän joltain vuorenpeikon ja menninkäisen väliltä.

Vierailija
6/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen. 

Vierailija
7/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä enemmän nätti kuin hyvännäköinen

Vierailija
8/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan tavallinen keskiverto. En  ole hirveästi pohtinut asiaa, tiedän kyllä että saisin itseni näyttämään kauniimmalta jos viitsisin vaivautua ja vähän panostaa. Mutta miksi tekisin niin? Ei se muuttaisi mitään.

Vierailija
9/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Saan positiivisia katseita naisilta laidasta laitaan ja olen saanut kuulla olevani komea kymmeniä kertoja ihan random naisiltakin. Tätä ei ilmeisesti tapahdu kaikille. Tiedän kuitenkin, etten läheskään kaikkia miellytä ulkonäöllisesti, koska olen hoikka ja muutenkin poikamainen ulkoisesti. Naiset osaavat näyttää myös inhonsa, joten en kuvittele liikoja.

Vierailija
10/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi vastaan tähän kysymykseen, mutta menköön. Olen persoonallisen näköinen. En kaunis nykymittapuulla. Ei se ulkonäkö, vaan mitä on henkisesti, pus:D

Vierailija
11/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja kyllä. Hyväksyn itseni ja olen oppinut olemaan tyytyväinen itseeni vikoineni kaikkineni. Olen elämäni aikana kuullut paljon kehuja, mutta myös negatiivista palautetta. Pääasia, että olen terve ja niin hyvässä kunnossa, että jaksan tehdä kaiken mitä haluan. Se nimittäin ei ole itsestäänselvyys.