Kuinka suuri ikäero teidän parisuhteessa on? (ov)
Olen vähän ihastunut itseäni 25v vanhempaan mieheen. tiedän, että siitä ei koskaan tule mitään, mutta kyselenpä vain, että onko kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (7)
voi huomata joutuvansa vaikka olisi saman ikäinen. Hoitajana voisin jopa sanoa että yleensä ikäerolla ei tässä asiassa ole paljoakaan merkitystä. Tottahan myönnän sen että todennäköisempää se on isolla ikäerolla.
Itselläni on 16v ikäeroa mieheeni... ei näin keski-iässä näy juuri missään.
Mies 45-vuotias ja minä 25-vuotias. Meillä on yksi ekaluokkalainen tyttö. Oikein hyvin on toiminut kohta yhdeksän vuotta. Tosin alku oli hieman hankalaa minun nuoren ikäni vuoksi. ROhkeasti vaan kokeilemaan, ei se muuten selviä.
ja ovat nyt olleet onnellisesti naimisissa yli kaksikymmentä vuotta. Mies on siis päälle kuusikymppinen tällä hetkellä, mutta oikein nuorekas, ei uskoisi sen ikäiseksi. Ehkä nuori vaimo ja lapsi (nyt teini-ikäinen) pitää nuorena, tai ehkä hänellä on hyvät geenit, ja ainakin terveelliset elämäntavat.
Häissä kuulin miehen sukulaisten päivittelevän vessassa sitä, että mitä se mies on mennyt tekemään, haksahtanut tuollaiseen nuoreen tytteliin, ei varmaan kauaa kestä. Mutta kesti se, tuskin enää valittavat....
Mulla 1 lapsi, hänellä 3 aikuista lasta ja kaksi lapsenlasta. Hyvin menee :)
pari kaveria, joilla ikäeroa lastensa isään / puolisoon 30 v. Ei kai se haittaa silloin, kun molemmat vielä alle 70 v, mutta sitten jossain vaiheessa voi huomata olevansa puolisonsa omaishoitaja.
Eihän mitkään suhteet nykyisin vuosikymmeniä kestä, joten...