Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin hömppähoidossa (miehen versio)

Vierailija
17.10.2011 |

ja olen ollut paljon paremmalla tuulella, tyynempi, rauhallisempi ja olen kyennyt torjumaan epätoivon tuntemukset.

Oli nyt vaikutus sitten oikeasti hoidosta tai vain mun uskomus, tunne on erittäin tervetullut.

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tarvitse tuota sun linkkiäs mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä nuuhkitaan härskiintynyttä voipakettia kynttilän valossa ja hyräillään säkkijärven polkkaa takaperin.

Olen huomannut, että säilytän tyyneyteni paljon paremmin arjen haasteiden keskellä. Tämä ei voi olla huuhaata.

Vierailija
4/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tarvitse tuota sun linkkiäs mihinkään.

Vierailija
5/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä nuuhkitaan härskiintynyttä voipakettia kynttilän valossa ja hyräillään säkkijärven polkkaa takaperin. Olen huomannut, että säilytän tyyneyteni paljon paremmin arjen haasteiden keskellä. Tämä ei voi olla huuhaata.

Sehän ajoi sitten asiansa

Vierailija
6/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Jumalaan en usko lainkaan. Siinä vasta uskomushoitoa.

Vierailija
7/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä nuuhkitaan härskiintynyttä voipakettia kynttilän valossa ja hyräillään säkkijärven polkkaa takaperin. Olen huomannut, että säilytän tyyneyteni paljon paremmin arjen haasteiden keskellä. Tämä ei voi olla huuhaata.

Vierailija
8/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte vielä laittaa kynttilät korviin

pöytäkynttilät vai tuikut?

Vierailija
11/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=18…" alt="http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=18…">http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=18…;

Johan on linkki, siellä määritellään "uskomushoitoja" uskisten sivuilla. No mitäköhän rukous sitten on ja niitten omat touhut muutenkin, REPS

Vierailija
12/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että on jotain kiihkokristillisestä Koskas jooga ja akupunktio on ollut uskomushoitoja?

olleet idän uskontoihin perustuvia ja siten harhaoppeihin perustuvia. Herätyskristilliset eivät pidä itseään kiihkokristittyinä. He pitävät itseään ihan tavallisina kristittyinä.

Vierailija
13/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on linkki, siellä määritellään "uskomushoitoja" uskisten sivuilla. No mitäköhän rukous sitten on ja niitten omat touhut muutenkin, REPS

uskomushoidoissa siltä wanhalta kehnolta itseltään.

Vierailija
14/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa ap kävit?

Kiva, jos et ihan perikatoon itseäsi maksanut. Samahan se on millä itseään terapioi: shoppailemalla, lenkkeilemällä, kuntokeskuksen kalliilla jäsenyydellä, ruoalla, uskomushoidolla, rukoilulla... Kunhan omat rahat riittää, niin onko väliä?

Vierailija
15/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt perikatoon =)

ja hömppähoito oli miehen versio asiasta, naapurin mielestä taas saman asian ajaa sauna ja viina.

Vierailija
16/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa ap kävit? Kiva, jos et ihan perikatoon itseäsi maksanut. Samahan se on millä itseään terapioi: shoppailemalla, lenkkeilemällä, kuntokeskuksen kalliilla jäsenyydellä, ruoalla, uskomushoidolla, rukoilulla... Kunhan omat rahat riittää, niin onko väliä?

kun pahalle antaa pikkusormen, se vie koko käden.

Vierailija
17/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on kysyntääni hoidoilleni ja ihmiset ovat saaneet paljon apua. En mainosta missään, vaan asiakkaat tulevat puskaradion kautta. os hoidot eivät toimisi, eivät myöskään ihmiset suosittelisi toisille.

Vierailija
18/18 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomushoidoissa siltä wanhalta kehnolta itseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme