Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten takia pitäisi hakeuta hoitoon, mutta lasten takia en voi osastojaksolle jäädä.

Vierailija
17.10.2011 |

Kiva umpisolmu, jos jään osastohoitoon seuraa siitä taas erinäisiä keskusteluja sossun kanssa ja sitä että lapsilla järkkyy luottamus siihen, etten heidän elämästään katoa.

Lasten takia olisi kuitenkin lähes pakko jo olla hoidossa osastolla, koska minulla on itsensävahingoittamisen tarpeita päivittäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä järjestät lapsille hoitajan, jonka kanssa he käyvät tapaamassa sua siellä osastolla. Näin keskusteluissa sossun kanssa todetaan vaan,e ttä homma hanskassa, etkä myöskään katoa lasten elämästä mihinkään, joten ei ne sitä pelkääkään.

Vierailija
2/4 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska olen huoltaja, on hullujenhuoneen lääkäri velvollinen ilmoittamaan sossuille joka kerta kun haen sieltä itselleni apua. Mitä vittua se sossuille kuuluu kun en asu lasten kanssa, varsinkaan silloin jos itse oma-aloitteisesti hoitoa haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun päälääkärini ei nimittäin ole ilmoittanut mihinkään, kun mä olen hakenut apua. Tai jos on, ei sossu ole siihen mitenkään reagoinut.

Vierailija
4/4 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri on velvollinen tekemään ilmoituksen jos alaikäisten huoltaja hakee helpotusta itsetuhoajatuksiinsa tai vaikka syömishäiriöönsä psykiatrian puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi