Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä sinuiksi menneisyyden kanssa?

Vierailija
16.10.2011 |

Mun murrosikä-teini-ikä oli ihan hirveä ajanjakso. Samoihin vuosiin osui koulukiusaus, väkivaltainen ensimmäinen poikaystävä ja jatkuvat kahnaukset mt-ongelmaisen alkoholisti-isäni kanssa. Vuosien jälkeen törmään aina tähän samaan: tuo ajanjakso on jättänyt minuun pysyvät jäljet ja vaikuttaneet elämääni ratkaisevasti. Miten ihmeessä päästä noiden asioiden kanssa sinuiksi...

Kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten osannu vastata kysymykseen?

Vierailija
2/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei menneisyydessä eikä tulevaisuudessa. usko pois ei ole mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne omaksi menneisyydeksi :)

Siis et mieti, miten asiat voisi olla toisin, mitä jälkiä se aika jätti sinuun tms. Ajattelet niinpäin, että näiden myötä sinusta on tullut sinä. Mieti, mitä nämä kokemukset ovat opettaneet sinulle, vahvuutta, kykyä lukea toista ihmistä.. Ajattele niinpäin, että nämä oppimasi asiat ovat vahvuusia, joista on hyötyä elämässä, ne ovat osa sinua. Tämä on menneisyytesi, niille asioille ei vaan voi mitään. Hyväksy ne ja jätä taaksesi :)

Mulla ainakin on toiminut, eikä menneisyys häiritse enää yhtään :) Ja mulla on aikalailla samanlaiset taustat, kuin ap sulla. Erotuksella, että äitini oli alkoholisti.

Vierailija
4/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaus: mikä sinua houkutti silloin?

(kiusaus: ylivoimainen houkutus johonkin/jotain kohtaan, kiusaaminen: tahallista ja toistuvaa toisen loukkaamista)

Onko nyt parempi mieli?

Vierailija
5/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla paikallaan. Saat laitettua asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja pääset elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
6/6 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaus: mikä sinua houkutti silloin?

(kiusaus: ylivoimainen houkutus johonkin/jotain kohtaan, kiusaaminen: tahallista ja toistuvaa toisen loukkaamista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan