Helsingin keskusta, mistä hyvä gynekologi?
Vai pääseekö täällä julkiselle? Hakusessa hyvä ja mahd edullinen gynekologi Helsingistä kantakaupungista. Montako kertaa vuodessa pitäisi käydä ja mitä toimenpiteitä? Kyselee tietämätön kolmekymppinen... Kiitos vast!
Kommentit (37)
Yrjönkadulla. Käyn joka toinen vuosi. Papan ottaa myös, en tykkää käydä julkisella ronkittavana kun pelkään. Erikoislekurin hinnat on suunnilleen samat lääkäristä riippumatta. Joskus on otettu esim. ultra, kun on olllut vaivoja ja se toki nostaa hintaa. Mutta jos ei ole mitään erikoista, tekee sisätutkimuksen ja ottaa papan ja jutellaan tilanteesta. On mukava, asiallinen ja tosi pätevä.
Siellä on useampi mukava gynekologi. Kerran vuodessa on fiksua käydä. En muista hintaa, mutta eihän se ilmaista huvia ole.
En suosittele Laurikka-Routtia minäkään. Töykeä ja välinpitämätön. Mehiläisestä en ole montaa hyvää gyneä löytänyt.
Olen käynyt Marjut Laurikka-Routilla 25v. ja pelkkää hyvää sanottavaa. Erittäin asiantunteva ja taitava lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Ei papaa tarvitse ottaa joka toinenkaan vuosi. Joka 5. vuosi on ok ja tietty ne julkiset seulonnat.
Gynellä ei ole mikään pakko käydä jos ei ole tarvetta esim. ehkäisyn suhteen tai yllättäviä oireita.
Viiden vuoden seulontaväleillä ehtii kuolla syöpään pariin otteeseen uutta seulontaa odottaessa.
Olisko niin että oman tilanteen mukaan kannattaa menetellä: onko sukuriskiä esimerkiksi ? Jos on vilkas seksielämä ja useita kumppaneita, niin voi saada HPV:n vaikka ehkäisy olisikin kunnossa. Jos taas ei ole pannut koskaan ketään, niin eipä sitä HPV:täkään ihmisestä löydy, näin esimerkkinä.
Anniina Rintaniemi, Terveystalo. Ottaa vastaan ainakin Kampissa. Erittäin miellyttävä ja kuunteleva lääkäri. Voin todellakin suositella.
Vierailija kirjoitti:
Töölön Mehiläisessä Anja Siimeksellä. Ihana lääkäri, mutta säännöllisesti myöhässä.
Menkat?
Muutin 3vuotta sitten Helsinkiin.
Entisessä asuinpaikassa pääsin julkiselle puolelle gynelle ja otettiin papa.
Ilmeisesti Helsingissä ei ole mahdollisuutta päästä gynelle julkiselle puolelle?
Vai pitääkö tosiaan mennä yksityiselle?
Mitä hintaluokkaa maksatte gynekologista Helsingissä?
En voi kun suositella Terveystalon ihanaa gynekologia Liivi Mitt! Oon hänellä jo 2 kertaa käynyt, niin mukava nainen ja asiantunteva, mukavakin kaiken lisäksi. Tuli ehdottomasti mun vakkarigyneksi :D
Vierailija kirjoitti:
En voi kun suositella Terveystalon ihanaa gynekologia Liivi Mitt! Oon hänellä jo 2 kertaa käynyt, niin mukava nainen ja asiantunteva, mukavakin kaiken lisäksi. Tuli ehdottomasti mun vakkarigyneksi :D
Mitt Liivi ottaa vastaan myös Pihlajalinnassa. Hän on huippu: asiantunteva, paneutuu aidosti asiakkaan asioihin, kommentoi selkeästi ja on myös lämmin ja huumorintajuinen ihminen. Suosittelen!
Olen 39-vuotias nainen, enkä ole käynyt koskaan gynekologilla, enkä myöskään aio mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 39-vuotias nainen, enkä ole käynyt koskaan gynekologilla, enkä myöskään aio mennä.
Kuinka mielenkiintoista.
Citygyn Mitro ottaa vastaan alapäät
Terveystalon Markku Aho , erittäin hyvä lääkäri .
Olen käynyt 25vuotta.
Femedan Anna-kaisa Larkio Miettinen on paras. Myös Mehiläisen Laurikka-Routtion hyvä.