Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava se eilinen vaimot vaihtoon jakso.

Vierailija
07.11.2005 |

Se Hanna oli niin ruma ja näytti ainakin 40 vuotiaalta. Sen mies olis

varmaan mielellään ottanu sen toisen vaimon. Niillä tuntui olevan

enemmän yhteistäkin. Ei se mies edes sanonu, että " On se ihanaa

saada oma vaimo kotiin. Kyllä sen arvon nyt huomaa" . Tajus varmaan

itsekin, ettei vaimolla oo kaikki ihan kotona, kun ostelee lapselle vaat-

teita ja itse on variksenpelättimen näköinen ja mieskin saa kulkea

ryysyissä. Voi sitä mies parkaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista mennä esim. salille vetelehtimään asenteella " mä en sitten tee mitään" . Keskenkasvuiset kakarat on just tollasia kun ne pelkää mokaavansa.

Ja herra varjele sitä naista keittiössä... voiko joku olla noin avuton ja aloitekyvytön?

Vierailija
2/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa haukkumaan/arvostelemaan.

Olihan se kieltämättä " huvittava" jakso. Vaikka enemmän mua otti päähän miten ihminen voi olla niin tollo rahakäyttäjä. Eri asia jos ois ollu työsä käyvä ihminen, mutta jos vähät rahat tuhlaa tyhjänpäiväisyyksiin ja pitää sitä harrastuksena, niin se on jo tyhmyyttä. Ja vaikka olisi ollut työssä käyviä ihmisiä, niin siltikin järjen käyttö " shoppailussa" on sallittua. Vähemmälläkin pärjää ja vois vähän laittaa säästöönkin tulevaisuuden varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti. Jessus... Ja sen kyllä huomasi, että liikuntaa on viimeksi harrastettu yläasteella. Toivottavasti nyt miehensä saisi innostettua mukaan salille joku kerta.. ja toivottavasti Hanna ymmärtää shoppailla välillä myös itselleen jotain (vaatteita, meikkejä). Mikähän tarkoitus niilllä Disney-puvuilla sit oli? :) Söpöjä ne on, mutta niitä oli paljon!

Vierailija
4/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tajunnut että tollaisia shoppailioita on olemassa. Siis oikeasti! Kuinka tyhjää elämä voi olla, jos aikaa pitää käyttää shoppailuun noin paljon. Ihmettelen. Mutta kukin tyylillään. Mainostajat ovat varmaan innoissaan kun tuollaisia ihmisiä on.

Vierailija
5/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannakin varmasti lukee näitä viestejä. Ei kaikkien tarvitse olla meikattuja ja kauniita. Shoppailua en ymmärrä minäkään enkä monia luottokortteja ja sitä määrää vauvan vaatteita. Älkää nyt kuitenkaan puuttuko ihmisten ulkonäköön ja vaatteisiin niin... Ja huomioikaa se, että ohjelman tekijät olivat selvästi halunneet, että Hannasta saa sen kuvan, että ei muuta tee kuin shoppailee.

Mielestäni kaikki ohjelmaan osallistujat ovat rohkeita. Itse en osallistuisi enkä kestäisi tuollaista ryöpytystä...

Vierailija
6/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa katteltiin ohjelmaa ja meille tuli hyvä mieli, kun se Hanna oli niin pirtee ja ilonen. Ite oon samanikänen ja kyllä Hanna näytti ikäiseltään. Kuka täälä kehtaa ihmisiä haukkua...varmaan jotkut rumat, joilla ei oo omaa elämää...

Vierailija
7/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa varmasti lapsiaan paljon, ja haluaa, että niillä on kaikkee. Tuliaisiakin vei kauheesti lapsilleen. Ihana nauravainen ja positiivinen ihminen :)

Vierailija
8/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ogilla, jne.. Eikä se ehostuskaan lasten ajasta ois pois :) Siis meinasin jos Hannalle itselleen tulis jo parempi mieli sellasesta pienestä itsensä laittamisesta.

t.4

Vierailija
9/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti tavallansa erittäin hyvä äiti. iloinen ja pirteä ja haluaa pukea lapsensa hyvin, tosi pientä rajaa ehkä voisi... miksi niitä (ihania kyllä!)disney haalareita niin paljon?

olen luullut että mä olen kova shoppailija mutta enhän mä ole mitään verrattuna hannaan...

Hanna, sä varmaankin luet näitä; älä välitä haukkujista! olet varmasti mukava tyyppi ;)

Vierailija
10/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se Hanna oli niin ruma ja näytti ainakin 40 vuotiaalta. Sen mies olis

varmaan mielellään ottanu sen toisen vaimon. Niillä tuntui olevan

enemmän yhteistäkin. Ei se mies edes sanonu, että " On se ihanaa

saada oma vaimo kotiin. Kyllä sen arvon nyt huomaa" . Tajus varmaan

itsekin, ettei vaimolla oo kaikki ihan kotona, kun ostelee lapselle vaat-

teita ja itse on variksenpelättimen näköinen ja mieskin saa kulkea

ryysyissä. Voi sitä mies parkaa...

toivottavasti tämä hanna menee edes hammaslääkäriin kun hampaita näkyy puuttuvan

Vierailija
11/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi osata ihan alkuun kantaa aikuisena vastuu myös perheen taloudesta, kodinhoidosta, omasta terveydestä jne.

Ohjelmasta oli kyllä huvittavuus kaukana=(

Vierailija
12/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo toisen ulkonäön arvosteleminen on ihan mautonta. Jo lapsetkin sen ymmärtävät. Olen opettanut 4-vuotiaalleni, että toisen ulkoista olemusta ei saa kommentoida saati pilkata, ja tuntuu jo menneen perille...

Vierailija
13/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen se totesi vaan että ei se mitään, mä ostan huomenna uudet. Ja eikö kyseessä ollut juuri sellaiset haalarit joita oli kaksi samanlaista ja toinen äiti myi pois vain toisen samanlaista.

Pakko olla jokin " OSTORIIPPUVAISUUS" Syömäänkin kun menivät niin ei ollut vaimo vaihtanut kuteita sen takia että kerkesi kauemmin shoppaamaan.

Muuten ihan ok äiti varmasti ja vaimo kanssa, mutta olihan tuo shoppailu jo vähän yliampuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme