Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaako taloustilanne Suomessa ja Euroopassa?

Vierailija
16.10.2011 |

Pelkäätkö oman tai miehesi työpaikkasi puolesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa yleinen tuleva tilanne.

Vierailija
2/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervettä missään muodossa. Jos minulla olisi lapsia säästäisin ja säästäisin. Opettaisin lapset samaan. En vaihtaisi autoa enkä ostelisi mitään mitä en todella tarvitse.

Kaikesta velasta yrittäisin päästä eroon eikä uutta tulisi.

Ja tilannehan ei ole vain Euroopassa. Se alkaa olla kautta maailman!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse pelätä. Pian päättyvien yt-neuvotteluiden tulos on jo alusta asti ollut selvillä. Minun samoin kun lähes kaikkien muidenkin työt tulevat loppumaan. Tietää alan vaihtoa ja paluuta opiskeluiden pariin.

Lohtuna tilanteeseen on ettei asuntolainaa enää paljon jäljellä ja miehen työpaikka varma vaikka palkka ei päätä huimaava olekaan. Tiukalla taloudella pärjäämme.

Vierailija
4/12 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervettä missään muodossa. Jos minulla olisi lapsia säästäisin ja säästäisin. Opettaisin lapset samaan. En vaihtaisi autoa enkä ostelisi mitään mitä en todella tarvitse.

On kun kaikki maat ovat vain velkaanuneet!????

Vierailija
5/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää oman työpaikkani puolesta, mutta jos lasten äiti ei löydä uutta työtä, jonkun on maksettava asuntolainan lyhennykset, etteivät lapset joudu muuttamaan. Siihen kariutuisi moni oma haaveeni.

Vierailija
6/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Kiinaan jossa ihmiset rikastuvat koko ajan. Samaan tahtiin länsimaat köyhtyvät, tuottava työ katoaa täältä. Jossain arvoitiin että elintaso tulee länsimaissa putoamaan siihen, mitä se oli 80 vuotta sitten. Eli pikkuhiljaa siirrytään siihen että omaisuus jakautuu tasaisemmin globaalisti (mutta epätasaisemmin ihmisten kesken). Eikä kukaan voi edes sanoa sitä epäreiluksi, vaikka kirpaiseehan se tietysti ajatella että tästä kaikesta joudutaan pikkuhiljaa luopumaan :(

On kun kaikki maat ovat vain velkaanuneet!????

Vierailija
7/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laman aiheuttavat ihmiset jotka pelkäävät. Alkavat säästää ja siinä sitä sitten ollaan pahentamassa kierrettä.

Vierailija
8/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkään ja en... Taidan olla tyypillinen suomalainen, sillä en osaa pelätä oman perheen taloutta, mutta yleistä talouskehitystä pidän huolestuttavana.

Vierailija
9/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen työpaikka vielä menisi, sitten vasta liemessä olisimmekin! Siispä en edes halua ajatella sellaista mahdollisuutta.

Vierailija
10/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkään ja en... Taidan olla tyypillinen suomalainen, sillä en osaa pelätä oman perheen taloutta, mutta yleistä talouskehitystä pidän huolestuttavana.

Mitäs pelkäämistä sulla kun ei ole asuntolainaa

Vierailija
11/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huolestuttaa kylläkin.

Itse olen työtön, joten oman työpaikkani puolesta ei tarvitse huolehtia. Miehen kylläkin. On sellaisella alalla/työpaikassa että työt ovat riippuvaisia ulkomaisista tilauksista. Tuossa ollut jo yksi lomautuskin, joka kesti melkein vuoden.

Vierailija
12/12 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pelkäämistä sulla kun ei ole asuntolainaa

Voihan asuntolainattomienkin työt olla heikomassa tai inflaatio voi iskeä hurjana tms. tai taloudellinen tilanne voi iskeä läheisiin.