Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en JAKSA tuota 8-vuotiasta, vihaan sitä.

Vierailija
15.10.2011 |

Olen alkanut tuntea inhoa häntä kohtaan, jonka varmaan poikakin aistii. Mutta mikään, ei mikään mene sen kanssa helposti. Vaatteita ei saa puettua itse, osaa toki, mutta hidastelee ja alkaa yhtäkkiä kesken pukemisen LEIKKIÄ, ruokapöydässä ei käytös onnistu, kiroilee päin naamaa ja nauraa päälle, kiusaa jatkuvasti pikkusisaruksia, jos kysytään vastaan "ihan sama". Kontaktia meidän välillä ei ole juurikaan riitelyä lukuun ottamatta, KUN KAIKKI ON NIIN VAIKEAA! Välillä toivon että tulisi joku ja hakisi pojan pois, kauheita ajatuksia. Isänsä kanssa tulee paremmin juttuun, mutta paljon ongelmia aiheuttaa silloinkin.

Koulussa on hyvä ja saa pelkkää positiivista palautetta, kotona on avuton ja sietätätön, hampaidenpesussakin menee puoli tuntia ja sitä saa hokea toiset. Olen puhki tuon kanssa ja mitä ilmeisimmin epäonnistunut.

Mitä tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pienet enkelit, purkavat kaiken kotona vanhempien ja sisrusten niskaan. Jos hän tsemppaa koulussa, että pysyy muiden tahdissa tekee hän kotona kaiken exrahitaasti. Ymmärrän kyllä että se hitaus on rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla