Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa sinulle on tänään tapahtunut?

Vierailija
15.10.2011 |

Minun päiväni kohokohtia:

- Mies teki aamiaisen

- Lapset ovat olleet ihania

- Sain käydä yksin saunassa ja oli hyvät löylyt

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieroi vielä niskojani ja teki ruokaa ei syöttänyt josta miinus mutta teki kuitenkin.

Vierailija
2/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työreissulta kotiin ja kotona oli ihanan siistiä ja hiljaista. Mies oli lasten kanssa uimahallissa. Ehdin purkaa matkatavarat rauhassa, juoda kahvit ja käydä läpi viikon postin ennen kuin tulivat takaisin. :) Ihana perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin itselleni Caterpillarin talvivarsikengät, kerrankin juuri oikean kokoiset. Maksoi kyllä 139 e, mutta kerran se vaan kirpasee, noi kestää 10 vuotta kun ovat alunperin työkäyttöön suunnitellut.

Vaimolle ostin leopardikuvioiset korolliset saappaat, joissa on solki ylhäällä varressa.

Mies 37 v

Vierailija
4/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lenkkeillyt sen kanssa ja muutenkin taas alan muistaa, miten ihanaa on kun on koira talossa :)

Tähän asti vaan olen surrut. Oma koirani kuoli 12-vuotiaana, joulukuussa syöpään.

Vierailija
5/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoiti 1 veetä aamun ja meni sen kanssa vielä uloskin pariksi tunniksi. Sen jälkeen lähdimme koko poppoolla kauppaan ja ilta otettukin rennosti...

Nyt mies nukuttaa taaperoa.

Vierailija
6/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA veljeni tuli käymään joten pääsin saunaan. Ens viikolla mies jo hope kotona joten jospa paluu normiarkeen alkais hiljalleen

Vierailija
7/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin juhlista: perheeni läheisimmät ja tärkeimmät ihmiset koolla, hulinaa ja hälinää sopivasti. Sain laitella tarjoilut rauhassa ja oman mieleni mukaan, mikä on minulle rentouttavaa ja sellainen oma juttu. Ja kivaa oli tietysti myös se, että oma perhe ja vieraat nauttivat pöydän antimista.

Parasta koko päivässä oli päivänsankarin ilo ja riemu, ja oma haikeansekainen onnellisuus.

Vierailija
8/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseltiin lasten kanssa telkkarista Arvostele mun illallinen -uusintoja ja laiskoteltiin. :)

Sain pari kivaa puhelua mun matkoilla olevalta mieheltä, oli kiva huomata miten se ikävöi mua ja lapsia.

Vierailija
9/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yritettäisiin kolmatta lasta, tuli kyllä puun takaa, mutta niin onnelliseksi se teki, että olen varmaan (itseltänikin) salaa vielä yhdestä lapsesta haaveillut. :)

Vierailija
10/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tieten ihan hyvä päivä, mutta nyt oot kyllä väärässä ketjussa. :)

Vierailija
11/11 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapset ovat isällään

- vapaa viikonloppu, sai rakkaan kanssa nukkua pitkään

- yhteinen aamukahvi

- yhteinen kauppareissu

- siivottiin yhdessä

- käytiin saunassa

- rakasteltiin.

Nyt rakas on töissä ja mä olen menossa nukkumaan, aamulla reippaana kuntosalille :D

Kerrassaan UPEA päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän