Käytännössä minulla ei ollut äitiä eikä isää, vaikka olikin.
Kumpaankaan ei voinut lapsena luottaa eikä turvata eikä lapsi-vanhempi-suhdetta edes syntynyt.
Kommentit (15)
olisin äitini tai isäni sylissä taaperoiän jälkeen. Käytännössä ovat minulle täysin tuntemattomia ja merkityksettömiä ihmisiä, joihin en halua aikuisiälläkään yhteyttä pitää enkä ottaa vastuuta heidän vanhuudestaan.
olisin äitini tai isäni sylissä taaperoiän jälkeen. Käytännössä ovat minulle täysin tuntemattomia ja merkityksettömiä ihmisiä, joihin en halua aikuisiälläkään yhteyttä pitää enkä ottaa vastuuta heidän vanhuudestaan.
Kun vanhenevat, enkä järjestä heitä hautaan.
Aika harvalla siellä muutenkaan omaisia käy.
ottako yhteyttä, kun jompi kumpi "vanhemmistani" heittää lusikan nurkkaan.
ottako yhteyttä, kun jompi kumpi "vanhemmistani" heittää lusikan nurkkaan.
Ja ihan itse, tuskin av:lla ruikuttaminen auttaa.
ehkäpä ilmoitan vielä vanhempieni sisaruksille, että älkää suotta vaivatko minua asialla jos lusikka lentää nurkkaan.
ehkäpä ilmoitan vielä vanhempieni sisaruksille, että älkää suotta vaivatko minua asialla jos lusikka lentää nurkkaan.
takia nähdä. Ehkäpä ilmoitan vasta sitten kun sukulaiset alkavat soitella surunvalitteluja.
takia nähdä. Ehkäpä ilmoitan vasta sitten kun sukulaiset alkavat soitella surunvalitteluja.
Ilmoitat nyt niin ei tarvitse sitten aikanaan vääntää. Vai sä taidatkin saada siitä jonkun nautinnon, marttyyrinä olosta.
ilmoitan sukulaisille, että ei kiinnosta ja lyön luurin korvaan.
olet muutenkin ulkopuolinen suvussasi.
ettei nekään halua niitä hautaan hoitaa, yrittävät sysätä vastuun meille lapsille, joita ei kiinnosta.
Velvollisuudentunteesta teeskentelijäsukulaiset soittelevat.
Mies 37 v