Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Randomi juttuu..

Vierailija
14.10.2011 |

Lueskelin tossa äsken joltain keskustelupalstalta ihmisten rakkaustarinoita, tuli jotenki haikee fiilis.. Kaikki hehkuttaa kui on löytäny elämäsä miehen ja mite yhessäolo on nii ihanaa. Mä oon 15v tyttö ja mäki oon löytäny jo elämäni miehen vaikka oon vielä näi nuori. Poikakaverini on 18v josta mutsi ei tykkää sitte yhtää, se kiels multa heti kättelyssä kaiken yhteyden pidon siihe jätkään. Mutsi vaa luulee et se on joku pedo joka haluaa musta vaa seksiä. Me ollaan oltu yhessä tän jätkään kaa kohta jo melkee puol vuotta (salaa mutsilta) ja mä kyl tunnen sen hyvin, millane se oikeesti on: täydellinen. Herrasmies, romanttinen ja kaikinpuolin ihana. Se ei ees halua harrastaa mitään seksiä enne ku mä oon valmis siihen. Hän on ihan hyvännäköne mut se ei ite vaa sitä tajuu ja on tosi pessimisti ja pitää ihtiään vajaana erektiohäiriönsä takia.. Mut mä rakastan sitä jätkää ja se mua, me nähää tosi harvoin mutsin takia, ku se ei anna mun olla sen kaa.. Mä halusin kirjottaa tänne siks et saisin kuulla vähä muitten ihmisten mielipiteitä täst asiasta, keinoja mite mä kestän tätä kauheeta ikävää..? Vastailkaa ihmeessä! (:

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tsemppiä nyt vaan tilanteeseesi. Eiköhän ne äidit aina halua suojella lapsiaan, joskus syystäkin. Olet vielä nuori ja poikahan on tosiaan jo täysikäinen.

Mutta siis asiaan.

1) Kaikki miehet haluaa seksiä. Ne jotka sanoo, etteivät halua, vaan voivat odottaa kunnes olet valmis, sanovat niin saadakseen sinut sänkyyn.

2) Erektiohäiriö? 18-vuotiaalla?

Vierailija
2/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kaikki miehet nyt seksiä haluaa ja oma poikaystävänikin mut se ei painosta mua mitenkää.. Ei halua ees puhua koko asiasta etten mä vaa kuvittele heti mitää.

Ja eikö muka 18 vuotiaalla voi olla erektiohäiriötä ? Emmä tiiä mikä se oikee on, mut sen muna ei vaa oo ikää toiminu iha kunnolla. Kaikki arvot sil on kohallaa ja lääkäriki sanonu vaa et harjotus tekee mestarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette helpomalla, sinä ja äitisi :)

Vierailija
4/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta taas onhan tyttö turvassa, kun kundilla on pientä häiriötä pippelipuolella.:oD Jos se ei sen takia seksiin painostakaan?

Miten tuo erektiohäiriö on muuten tullut esille teidän suhteessa?

Vierailija
5/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä se on jotenki vaivautunu aina ku kosken sen munaan, et jos ei alakkaa seisoo tai stondis laskee.. Seksiä se haluais mut pelkää et se ei pystyskää mihinkää ja et mä pettysin siihen.

Vierailija
6/6 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian sen jälkeen kun olin täyttänyt 16v. Mieskin oli tosin samanikäinen (ja on tietty yhä :)..)

Seksiä harrastettiin ekan kerran n. puoli vuotta seurustelun alusta mutta näin jälkikäteen ajatellen ei olisi haitannut vaikka oltaisiin vielä vähän odotettu.

Kyllä minäkin olin jo aika pian varma siitä että hän on elämäni mies, 17-vuotiaina mentiin kihloihin ja 18-vuotiaina naimisiin. Ehkä kaikki sen ikäiset ei osaa viisaasti vielä valita mutta kyllä edelleen väitän että se tunne mikä mulla oli, oli ihan oikea eikä mitään sattuman kaupalla oikeaan osuvaa. Nyt siis ollaan jo yli kolmekymppisiä ja lapsiakin on muutama saatu, ensimmäinen 19-vuotiaana :)

Erektiohäiriö tuon ikäisellä voi johtua ihan vain siitä jännittämisestä ja senkään takia ei sen seksin kanssa kannata kiirehtiä. Mun miehellä oli suhteemme alkuvaiheessa vähän samaa ongelmaa, ei meinannut oikein onnistua kun niin kovin jännitti. Nykyään ei mitään ongelmaa sen suhteen ;)

Kannattaa myös yrittää muistaa niitä äidin tunteita, ainakin sillä tavalla että koittaa mahdollisimman järkevästi keskustella ja perustella oman kantansa, periaatteessahan suhteenne on vielä laiton koska olet alle 16v ja mies on 18. Toisaalta ikäeroa ei nyt kovin kauheasti ole kuitenkaan.

Onnea teille, toivon tosissaan että suhteenne onnistuisi ja voisitte vanheta yhdessä mutta tietysti usein noin nuorena aloitetut suhteet eivät ole niitä lopullisia.

Meilläkin muuten kaksi ekaa vuotta asuttiin 200km päässä toisistaan eli ei usein nähty. Silloin ei ollut nettejä eikä kännyköitäkään joten ihan kirjeitä läheteltiin ja puhuttiin kodin lankapuhelimessa. Kyllä sen kestää jos haluaa ja aina suloisempaa sitten nähdä pitkästä aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän