Viikonlopussa pahinta yksinäisyys!
Arkisin mulla on joten kuten tekemistä, harrastan liikuntaa ja työskentelen, mutta viikonloput ahdistavat ihan älyttömästi. Ei mitään tekemistä, kaikki harvat kaverini vain oleilevat miestensä kanssa.. Vituttaa sekin, että olen ihastunut yhteen mieheen, jolle aina välillä vihjailen että voisi tehdä jotain ja joskus olen kysynytkin jonnekin, mutta ei sitä miestä taida kiinnostaa. Mitä nyt joskus työn merkeissä viitsii minua nähdä. Vihaan tätä jokaperjantaista tunnetta! Enkä oikein tiedä miten tämä muuttuisi.. Ei aikuisille oikein ole mitään sellaisia harrastuksia, joissa tapaisi normaaleja samanikäisiä ja samanhenkisiä ihmisiä. Pitäisi vielä olla joku halpa harrastus, että olisi siihen varaa. Löytyykö täältä muita epätoivoisia?
Kommentit (3)
kaikilla on niin kiireistä ja omia tekemisiä ja juttuja ja olen vähän huono tunkeutumaan.. Viihdyn kyllä välillä yksinkin, mutta tuntuu että voisin hyvin olla viikonloputkin töissä kun mitään muuta tekemistä ei kuitenkaan ole. Inhottavaa kun viikonloppuja ei voi edes odottaa.
Tämän illan olen TÄYSIN YKSIN ja nautin aivan suunnattomasti :) Ikäväähän tuo on jos olet kaikki viikonloput yksin,eikö työkaveri tms lähtisi baariin,leffaan tms?