Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja tänään taas LITEä naamaan. Aah!

Vierailija
14.10.2011 |

Ja meillä 1v lapsi. Äiti nakkaa 2litraa kaljaa illan mittaan kotona.

Ajatelkaas sitä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari pulloo vinkkua vaikkakin huomenna työpäivä mut meen vasta kympiks ja meillä kaksi lasta kotona... =)

Vierailija
2/23 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei töitä:)

Ja tuo mies on lapsen kaa niin paljon, niin on ihan kiva olla tälleen rennosti:)

Mukavaa iltaa sulle!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviomena siideriin, eli nyt tulee hiukkasen hiilaria ja energiaa enemmän kuin LITEsta... Mut on mulla LITEekin.

ap

Vierailija
4/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minäkin! Liteä suosin myös. Syynä juuri nuo vähäiset kalorit ja hiilarit.

Vierailija
5/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otan tänään (ja huomenna) ihan kotona. Mutta suosin noita halpoja kevytsiidereitä, osassa hiilareita NOLLA ja kaloreita sit kans joku 26 per desi.

Mistä päin ap oot?

Vierailija
6/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että nää on provoja, mutta toisaalta kyllähän tuota varmasti oikeastikin tapahtuu. Surullista, ei voi muuta sanoa...

Vierailija
7/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli surullista?

Että joku juo alkoholia vai että joku tarkkailee ravintoainemääriä?

En tajunnut yhtään...

Vierailija
8/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon joskus maistanut erehdyksessä noita lite-tuotteita. Huhhuh, ei niitä kyllä normiolueen edes kehtaa verrata. Maistui siltä kun avattu kalja olis jätetty vrk:ksi seisomaan, minkä jälkeen viel lantrattu vedellä. Ei niistä samanlaista olutnautintoa kyllä saa.

Toisaalta, mikäpä siinä jos sinä saat. Hyvähän se on, eikä millään lailla minulta pois. Mukavaa iltaa siis. :D

Vierailija
9/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lite" -tuotteista. Tai siis ihan jees siihen verrattuna et sais ison kalorimäärän muista.

Vierailija
10/23 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just parempaa kuin tavisoluet, mutta valitettavasti en raaski kovin usein ostaa, sen verran tyyriimpää on :(

Vierailija
11/23 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vieläpä pienten lasten, miksei isompienkin, äiti juo pari litraa olutta illan aikana, vieläpä lapsen läsnäollessa. Antaa melko sienimäisen kuvan. Mulla itselläni onnenaiheet tulevat muualta kuin alkoholista, joten kai sitä jollain tavalla pitää surullisena vanhempien runsasta alkoholinkulutusta. Kyllä lapset siitä saa osansa tavalla tai toisella, vaikkei sienimamma sitä haluaisikaan huomata.

Vierailija
12/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että nää on provoja, mutta toisaalta kyllähän tuota varmasti oikeastikin tapahtuu. Surullista, ei voi muuta sanoa...

Öh miksi joku provoilisi tämmösestä? :D Aika tylsä olisi provona...

Vierailija
13/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttautomatonta/amis -väkee lähiöstä!

Vierailija
14/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä korkkasin pöytäviinapullon jo aamulla, illaksi tämä Äippä hakee lisää juotavaa! Baila baila!!!

Vierailija
15/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttautomatonta/amis -väkee lähiöstä!

Mä ajattelin ostaa itselleni illaks kolme tai neljä Rainbow'n light lonkkua. Namia... :)

T. Kahden tutkinnon verran akateeminen Ullanlinnasta

Vierailija
16/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap ja olen di, ryhmäpäällikkönä suuressa firmassa. Alaisia 9 ja nainen 34v. Asun suht hintavassa okt:ssa rauhaisalla alueella. Kaippa sitä roskasakkia ollaan:D

parikymppisenä toki asuin lähiössä, kun opiskelin.

ap

Vierailija
17/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä melko kalliita kevytoluita juon siksi, koska haluan säilyttää jollain tasolla hoikkuuteni ja ihan jees ulkonäköni:D

ap

Vierailija
18/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäkin on kivan vähän kaloreja.

Vierailija
19/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap ja olen di, ryhmäpäällikkönä suuressa firmassa. Alaisia 9 ja nainen 34v. Asun suht hintavassa okt:ssa rauhaisalla alueella. Kaippa sitä roskasakkia ollaan:D

parikymppisenä toki asuin lähiössä, kun opiskelin.

ap

Minä taas en ole ap. Olen siivooja. Esimiehiä yhtä paljon kuin sinulla alaisia. Asun vuokralla.

Kaippa sitä roskasakkia ollaan, mutten silti viitsi ottaa alkoholia.

Vierailija
20/23 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kukaan ei ole mitään ROSKASAKKIA. Tämä oli vattuilua tuolle jolla tosiaan on varaa nimitellä ihmisiä ja jaotella heitä lokeroihin...

Minä arvostan siistijöitä ja meilläkin he ovat osa porukkaa. Hoitavat arvokkaan työnsä ja alaisensa hienosti, ihan kuten me muutkin ja usein paremminkin.

En ole koskaan kysynyt ottavatko alkoholia:D Ja sen mukaan en määrittele ketään.

Silti ostin kaksi LITEä äsken ja juon ne tänään.

(En muuten pidä itseäni sen kummempana, minusta issi tai d-inssi ei ole mitään kovin ihmeellistä. Työkokemus vasta sitten. Mutta kerroinpa nyt, että liteä ottaa myös muut kuin lähiössä asuvat, missä siinäkään ei ole mitään huonoa, ei vain ole mun juttu)

Ap