Miten teitä jaksaa kiinnostaa seksi saman miehen kanssa vuodesta toiseen?
Mä voin rehellisesti sanoa etten oo halunnut miestäni 9 vuoteen. Halusin joskus silloin ihan seurustelun alussa vähän reilu 9 vuotta sitten, mutten sen alun jälkeen ole kertaakaan kokenut haluavani sitä jotenkin. Mulle riittäis ihan pelkkä ystävyys.
Aina ovulaation aikaan haluan seksiä, mutten omaa miestä. Haaveilen vain muista miehistä, milloin kenestäkin.
Seksissä oman miehen kanssa ei ole mitään jännitystä. Ihan sama mitä eri asentoja sitä kokeilee, aina se on se sama mies kuitenkin.
Mä en voi KÄSITTÄÄ miten jotkut jaksaa haluta sitä samaa miestä aina vaan?!
Mulle seksi on ollut jo tän 9 vuotta jotain, johon suostun jotta mies on tyytyväinen.
Kommentit (32)
makaavani kenenkään muun kanssa. IYH ties miten tautisia ja likaisia, epähygieenisiä tapauksia ovat :x Oma tuttu ja turvallinen, ouhdas ihana mieheni on aina haluttava ;) Oisko kannattanu ensin vähän katsella ympärille ennenkuin otti niin kuvottavan miehen ettei sitä halua kuin ekan viikon.
Mä kyllä suhtauduin aika intohimoisesti mieheeni alussa ekat 5 vuotta, sitten normaalimmin. Kyllä mies saa mut edelleen syttymään, vaikka yhdessä ollaan oltu yli 20 v. Itse asiassa pelkkä kirjoittaminen ja miehen ajatteleminen alkaa tuntua seksuaalisesti kiihottavalta:-)
makaavani kenenkään muun kanssa. IYH ties miten tautisia ja likaisia, epähygieenisiä tapauksia ovat :x Oma tuttu ja turvallinen, ouhdas ihana mieheni on aina haluttava ;) Oisko kannattanu ensin vähän katsella ympärille ennenkuin otti niin kuvottavan miehen ettei sitä halua kuin ekan viikon.
Voit kuule uskoa, että kattelin. Makasin noin 50 miehen kanssa ennen kuin menin yhteen mun miehen kanssa. Musta on vaan kuolettavan tylsää jyystää aina sen saman kanssa.
Mies ei ole todellakaan kuvottava vaan päinvastoin hyvännäköinen. Ei se siitä ole kiinni.
ap
Mieheni himoitsee minua. Hän rakastaa rintojani yli kaiken. Jos olen epävarma itsestäni ja valitan parista ylikilostani (olen normaalipainoinen), hän kehuu minua ja saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi. Miehelläni on iso ja hyvännäköinen kulli, jota hän osaa käyttää. Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut niin hyvää seksielämää kuin nykyisen mieheni kanssa.
Oma mies on se paras mies. Seksiä tosin välillä vähemmän,välillä enemmän mutta aina yhtä ihanaa se on :D
Mulla myös komea ja suloinen mies, siitä huolimatta seksi ei ole maittanut 4 vuoteen. Mies ei "sytytä silleen" enää ollenkaan. Rakastan häntä enkä halua luopua mutta seksistä haaveilen vain muiden miesten kanssa. En tosin petä miestäni koskaan.
... ja silti seksielämämme on intohimoista. Suukottelemme ja halailemme paljon ihan muutenkin, ja seksiä on vähintään pari kertaa viikossa, joskus ovulaation aikana jopa neljästi päivässä. En tie, mikä tähän syynä, jotenkin vaan tykätään toisistamme yhä vuosienkin jälkeen.
Miehessäni kiihottaa ihana ominaistuoksu, vahva, maskuliininen vartalo, kunnon kokoinen vehje... mutta ennen kaikkea täydellinen seksuaalinen vapautuneisuus ja toisen hyväksyntä + kyky keksiä kaikkea uutta. Eli kokemuksesta tiedän tämän olevan mahdollista.
että sitä on muutenkin vähän. Eipä pääse kyllästymään kun seksiä on ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.
olen itsekin miettinyt, että miten voi olla mahdollista, että olemme ollet 11 vuotta yhdessä ja vieläkin tekee välillä mieli kuin uutta olisi saamassa :)
Meidän tapauksessa seksielämä on välillä oikein viriiliä ja välillä rauhallisempaa, mutta mieheni on ollut kyllä aina ihan loistava sängyssä. Ehkä se on sitten se syy?
En usko, että rakkaus on se kantava voima, kyllähän pelkällä sillä seksiä harrastaa, mutta tuskin kauheen mahtavaa sellaista. Mutta kun on rakastunut ja toisessa on ulkoisestikin piirteitä joihin voisi yhä edelleen rakastua, niin mitä sitä hyvää vaihtamaan :)
Mieheni kanssa, vaikka onkin ihana ja kultainen tapaus. Iso varustuskin on ja osaa sitä käyttää, mutta ei vaan kiinnosta. Ja me ollaan oltu yhdessä vasta pari vuotta. Pari ensimmäistä kuukautta oli aivan ihania, sitten mun kiinnostus lopahti.
Seksi on hyvää ja kivaa tuon kanssa, miksi sitä silloin muiden kanssa tarvis peuhailla.
Mies on paras ystäväni ja hyvä isä kuudelle lapsellemme, mutta seksi hänen kanssaan ei vaan kiihota/kiinnosta tippaakaan!
Voi kun uskaltaisi hankkia itselleen salaisen kakkosmiehen, vain panemista varten ;-)
Yhteiseloa jo 16 vuotta.
Koska luotamme, rakastamme ja tunnemme toisemme. Olen itse juuri niin taitava kuin olen ja toivoisin vielä kehittyväni henkisesti ja kehon hallinnassa, mutta vain mieheni kanssa pääsemme satunnaisesti jumalausiin kokemuksiin. Kukaan yhdenyön tuttavuus tai lyhyt tuttavuus ei ole voinut minulle tällaista tarjota. Siksi saatan tuntea halua vaikka ketä kohtaan (sehän on kivaa),mutta rakastella vaivaudun vain mieheni kanssa.
Eli vinkkini sinulle, kehitä omaa seksuaalisuuttasi niin ettet ole riippuvainen nautinnossasi miehestäsi. Enkä puhu orgasmeista vain.
Sama tilanne täällä. Yhdessä 13 vuotta. Ensimmäiset 2 vuotta seksi kiinnosti. Sen jälkeen täysin pakkopullaa, en tunne mitään. En himoa tms.
Arvatkaa vaan haluaisinko vielä joskus kokea sen intohimon jonkun kanssa. Olen kuitenkin vasta 30 vuotias.
Ap vaikuttaisi olevan moniavioinen. Eipä siinä mitään, mutta hän tuntee olevan vanki omassa avioliitossaan.
Minä olen yksiavioinen, eikä minulla ole minkäänlaista mielenkiintoa syrjähyppyihin tai edes tuntisin puolisoni tylsäksi sängyssä.
Vaimoni on hyvä ystäväni ja seksikin sujuu vaihtelevasti. Itse olenkin aktiivisempi, kun taas vaimoni ei aina "yhtä innostunut". Tää taitaakin olla aika yleistä mitä näihin palstoihin on uskominen. En tiedä onko hänellä (vakipanoa)? Suhteen alussa teimme sitä milloin missäkin :)Mutta nykyään harvemmin ja etukäteen sovittuna ajankohtana, ikään kuin suorituksena,kuten esim. imurointi ta jokin muu kotityö:) Joo Voi kun uskaltaisi hankkia "panopuun". Muijaan en vaihda;)
mua kyllä jaksaa kiinnostaa vaikka se nyt onkin tuttua ja turvallista..toista kun ei...ostin sitten dildon..ja se kannatti..
tuntemusten vuoksi yhteiskunta rapautuu ja perheet hajoavat. Lapset kärsivät.
Eli jos on noin outoja tuntemuksia, niin kannattaa olla menemättä ollenkaan parisuhteeseen, jossa on tarkoitus hankkia lapsia.
Kaipaan entisaikaa tiukkoine moraalinormeineen. Uskon niiden kyllä vielä palaavan. Historiahan tunnetusti toistaa itseään. Kaikki ennen koettu tulee taas joskus uudelleen.
ja haluttavana. Ällöttää ajatuskin jonkin toisen miehen koskemisesta, omassani rakastan kaikkea peniksestä varpaisiin ja korvantaustoihin.
ajattelee että on vuodesta toiseen saman miehen kanssa???? Maailma on ihania miehiä täynnä, miksi pitäytyä vain yhteen ja samaan?
Aivan oikein, EI OLE MITÄÄN PERUSTELTUA SYYTÄ!