Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko nuoltavana olemisesta oppia nauttimaan?

Vierailija
14.10.2011 |

Eli ongelmani on se, että en koskaan ole nauttinut suuseksistä itselleni annettuna (toisin päin kyllä). Muutama eri mies on minua nuollut, ja aina se on ollut lähinnä vain tosi epämiellyttävän tuntuista ja jopa kivuliasta niissä tapauksissa, joissa runnotaan klitorista kovalla kielenkärjellä. Kielenkärjen käyttäminen yhtään missään on muutenkin ehdoton turn-off ja todella epämiellyttävän tuntuista, mutta kun ei se periaatteessa paremmalta tuntuva laaja ja pehmeä otekaan varsinaisesti hyvältä tunnu, lähinnä siinä voi huokaista kun ei tunnukaan aivan totaalisen inhottavalta.

Entä kokeeko moni sen nuoltavana olemisen kiihottavana jo ihan tilanteena? Minusta kun sekin tuntuu kaikkea muuta kuin sytyttävältä maata jalat harallaan toisen käsitellessä alapäätä. Vähän kuin olisi gynen tutkimuksessa eikä missään seksuaalisessa tilanteessa. Toisin päin homma kyllä haluttaa, eli munaa tekee mieli suuhun ihan "luonnostaan". Sen sijaan en mitenkään luonnostaan halua itseäni nuoltavan, ja tuntuu etten koskaan opikaan haluamaan, koska kokemukset ovat niin epämiellyttäviä ja käteen jää vain pettymys ja halujen latistuminen.

Jostain syystä mietin tätä asiaa paljon, eli en kuitenkaan osaa vain päättää, että en tykkää ja sillä siisti. Eli haluaisin kyllä tykätä, mutta miksi sitten suuseksiä saadessa nautinto on niin kaukana kuin vain seksissä voi ikinä olla... Miksi se ei ole tilanteena eikä fyysisenä tuntemuksena millään tapaa kiihottava vaan päinvastoin? :( Joskus, tosi harvoin, minulle on tullut tunne että haluaisin suuseksiä, mutta jos siihen on menty niin tuntemus on ollut ihan yhtä epämiellyttävä.

Onko joku kokenut näin, mutta jollakin ilveellä oppinutkin sitten nauttimaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. Ja minä rakastan tulla nuolluksi, haluaisin sitä joka päivä vaikka monta kertaa. Mitään ihanampaa ei voi olla kuin se. Vaan kotona mies ei nuole koskaan ja piste. Tasan ei käy onnen lahjat.

Ap, ei ole pakko tykätä suuseksistä. Seksissä ei ole pakko mitään.

Jos haluat kokeilla niin pyydä miestä tekemään eri asioita eri tavoilla ja huomioi ja kerro, mistä mahdollisesti tykkäät. Nuoleminen, imeminen, suuteleminen, kieli sisään.....

Vierailija
22/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi seksilelu joka antaisi oraalia ostaisin heti monta!! N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nuolleena miehenä sanoisin, että alkuperäisen ongelman ydin voi olla siinä, että mies on mennyt liian aikaisin nuolemaan klittaa ja liian voimakkaasti.  Minun kokemukseni mukaan klitta on hipaisukytkin, jota pitää sivellä aluksi hyvinkin kevyesti. Kuinka kevyesti ja milloinka voi alkaa enemmän kielellä nuolemaan, selviää naisen reaktioista.  Joskus tuntuu aristavan niin paljon, että pitää keskittää huomio pitkään häpyhuuliin ja hieroa kädellä jalkoja ja reisien sisäpintoja. Vähitellen hieroa sormilla häppäreitä ja klitan ympärystää. Kun naisen rentoutuu ja kiima siitä kasvaa voi varovasti käydä nuolemassa pillun yläreunaa ja klittaakin, jos alkaa olemaan siihen kypsä.

Vaikka olen nuollut vaimoa, vaimo  haluaa aina, tuhansia kertoja, niin yhä vieläkin törmaa tilanteisiin, jolloin pillu ja klitta aristaa niin paljon, että meinaa itseltä jo usko loppua.  Mutta kun on tarpeeksi hitaasti ja pitkän kaavan mukaan rentouttanut vaimoa, on voinut kumminkin aloittaa klitan nuolemisen. Ensi hyvin varovaisesti ja reaktioden mukaan lisäämällä määrää ja voimakkuutta.  Samalla varovasti sormillä häppäreitä hieromalla ja klitan ympärystää. Kun kiima ja liukkaus kasvaa voi varovasti alkaa sormettamaan ensin yhdellä sormella. Sormettaminen vie naiselta huomiota myös klitasta poispäin, jolloin saa helpommin touhuttua ja nuoltua. Sitten kun kiima nousee tarpeeksi suureksi, niin alapäässä saakin touhuta mitä lystää. Kun pillu alkaa syömään kädestä voi käyttää voimaakin, varsinkin orkun tuottamiseen. Siinä vaiheessa naiselta on jo mopo karannut käsistä ja ainut tavoitse on saada vapauttava orkku.  Miehen kannalta mikään ei ole niin hienoa, kuin epätoivoisesti sormia ahmiva pillu. Silloin tuottaa suurta nautintoa piinata pillua mahdollisimman pitkään ja tehdä siitä vieläkin epätoivoisempi.  Riski toki hukata orkku, mutta vastaavasti onnistuessa orkku lähtee aivan lapasista.  Mutta pitää kyllä aistia, milloin on varaa piinata ja milloin pitää päästä maaliin mahdollisimman nopeasti.  Onnistuessa vaimo kehrää kuin kissa, epäonnistuessa tulee pyyhkeitä.

Vierailija
24/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran nautin ja laukesin suuseksissä, kun baarissa tapaamani mies alkoi hitaasti nuolla muo pikkareiden läpi. Ne oli sellaiset satiiniset stringit, ja muuttui tosi liukkaaksi; mä kastelin ne sisäpuolelta, mies nuoli ne märäksi ulkopuolelta :) Ensimmäistä kertaa suuseksi tuntui taivaalliselta, varsinkin kun mies eteni hitaasti, ja hellästi.

Vierailija
25/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä haluan että klitalle mennään heti ja imetään kovaa. Että tuo oli vain yksi versio mistä joku nainen tykkää. Turhauttavaa olisi hivelyt ja sivelyt kaukana klitasta. Eli naiskohtasta täysin.

Vierailija
26/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minä haluan että klitalle mennään heti ja imetään kovaa. Että tuo oli vain yksi versio mistä joku nainen tykkää. Turhauttavaa olisi hivelyt ja sivelyt kaukana klitasta. Eli naiskohtasta täysin.

Klitalle mennää sillä hetkellä sillä voimalla mitä nainen on valmis ottamaan vastaan. Se nyt on itsestään selvää. Mutta sekin on selvää, että näyttää olevan naisia, joita pitää herätellä ja lämmitellä, ennen varsinaista asiaa. Kaiken lisäksi nämä ääripäät ja kaikki välimuodot  tuppaavat toteutumaan samallakin naisella. Siihen pitää miehen varautua ja olla anturit päällä.  Kokemuksella ja treenaamalla aistii mitä tehdä milloinkin.  En ole eläissäni treenannut mitään muuta asiaa keskeytymättä joka viikko ympäri vuoden ja vuosikymmenten, kun pillun nuolemista. Muut harrastukset ovat sesonkiluonteisia.  En ole edes saunassa käynyt yhtä usein. Pillun nuoleminen on elämän suola ;))))

Vierailija
27/29 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kahden kauppa ja oma partneri pitää oppia tuntemaan. Nuolemis- tai nautintovinkit ovat lopulta aika turhia sillä mieltymykset ja estot vaihtelevat.

Liian herkkään tuntumaan saattaa auttaa ohuet pikkarit tai kelmu (tai auki leikattu kortsu) nuolennan aikana.

Naiset myös turhaan stressaavat väsyykö miehen niska tai muu nuolemisessa. Mies voi vaihtaa asentoa, välillä sormettaa, eikä kyllä tasapuolisuuden nimissä yksikään mies, jolta olen ottanut suihin ole osoittanut huoltaan ergonomiastani. Ei se 15-20cm pitkän elimen kokonaisena nieleminenkään helppoa ole, mutta nautin ja kiihotun silti suihinotosta itsekin, joten en valita.

Enemmän itseluottamusta seksiin ja puhukaa partnerinne kanssa. Seksi paranee huimasti, kun molemmat tietävät mistä toinen tykkää.

Vierailija
28/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmani on se, että en koskaan ole nauttinut suuseksistä itselleni annettuna (toisin päin kyllä). Muutama eri mies on minua nuollut, ja aina se on ollut lähinnä vain tosi epämiellyttävän tuntuista ja jopa kivuliasta niissä tapauksissa, joissa runnotaan klitorista kovalla kielenkärjellä. Kielenkärjen käyttäminen yhtään missään on muutenkin ehdoton turn-off ja todella epämiellyttävän tuntuista, mutta kun ei se periaatteessa paremmalta tuntuva laaja ja pehmeä otekaan varsinaisesti hyvältä tunnu, lähinnä siinä voi huokaista kun ei tunnukaan aivan totaalisen inhottavalta.

Entä kokeeko moni sen nuoltavana olemisen kiihottavana jo ihan tilanteena? Minusta kun sekin tuntuu kaikkea muuta kuin sytyttävältä maata jalat harallaan toisen käsitellessä alapäätä. Vähän kuin olisi gynen tutkimuksessa eikä missään seksuaalisessa tilanteessa. Toisin päin homma kyllä haluttaa, eli munaa tekee mieli suuhun ihan "luonnostaan". Sen sijaan en mitenkään luonnostaan halua itseäni nuoltavan, ja tuntuu etten koskaan opikaan haluamaan, koska kokemukset ovat niin epämiellyttäviä ja käteen jää vain pettymys ja halujen latistuminen.

Jostain syystä mietin tätä asiaa paljon, eli en kuitenkaan osaa vain päättää, että en tykkää ja sillä siisti. Eli haluaisin kyllä tykätä, mutta miksi sitten suuseksiä saadessa nautinto on niin kaukana kuin vain seksissä voi ikinä olla... Miksi se ei ole tilanteena eikä fyysisenä tuntemuksena millään tapaa kiihottava vaan päinvastoin? :( Joskus, tosi harvoin, minulle on tullut tunne että haluaisin suuseksiä, mutta jos siihen on menty niin tuntemus on ollut ihan yhtä epämiellyttävä.

Onko joku kokenut näin, mutta jollakin ilveellä oppinutkin sitten nauttimaan?

Niin, jos tädillä on munat, se on setä.

Vierailija
29/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä ketju! Itsekin kuulun niihin naisiin, jotka ei tykkää olla nuoltavana. Rakastan ottaa suihin mieheltä, se on yksi lempiasioitani seksissä, mutta vastaanottajana olen todella nihkeä. Ei ole kyse luottamuspulasta tai itsetunnosta, vaan se itse homma ei tunnu kuin ällöltä ja vaivaannuttavalta. En myöskään tykkää sormettamisesta, se tekee ihan suoraan kipeää ja vältän sitä viimeiseen asti. Kuten tuolla joku edelläkin kirjoitti, niin myös itsellä kevyt hively alushousujen läpi tuntuu todella hyvältä, mutta suora kosketus on epämiellyttävä ja kivulias. Jopa silloin, kun tyydytän itse itseäni, teen sen aina hieromalla kankaan läpi enkä laita mitään sisälleni tai suoraan iholle.

Saan kuitenkin yhdynnässä tosi helposti orgasmeja, rakastan ottaa peniksen sisälleni ja tiedän tasan omat ”tulokulmani” jotka toimii satavarmasti. Se on vain ne hipeltelyt ja näpertelyt, jotka ärsyttää ja ällöttää. Onneksi on sama kumppani ollut jo pitkään, joten ei tarvitse ketään tavoille alkaa opettaa eikä näistä ”estoistani” ole hänelle väliksi. Kuitenkin välillä minua vaivaa, kun esimerkiksi elokuvissa usein suuseksin tarjoaminen naiselle on automaattinen supernautinto molemmille ja sitten sitä tulee taas muistutus omasta sopimattomuudesta muottiin.

Muoks. Näin asiallinen teksti jäi johonkin sensuuriin, mitä ihmettä! Korjattu elin-sanaa siivommaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä