Meillä on teräshääpäivä ensi pe...
olisi kiva viettää sitä ihan kaksin ja peräti vaikka jossain hotellissa mutta eipä ole varaa eikä lapsillekaan ole hoitajaa.
No, kokkaan varmaan jotain iltapalaa ja saunomme täällä kotona..
Kommentit (13)
ap*marttyyrien marttyyri*
PS. olemme 1vrk verran täysin kaksin max 2x/vuodessa joten älä inise minulle, muksut kuitenkin jo 10v ja 9v.
kyllä laivalla työkavereiden kanssa mutta mies oli kotona lasten kanssa.
ap*marttyyrien marttyyri* PS. olemme 1vrk verran täysin kaksin max 2x/vuodessa joten älä inise minulle, muksut kuitenkin jo 10v ja 9v.
Mihin tällä aloituksella pyrit?
Tota meilläkin on tiedossa parin viikon päästä kun vietämme pumpulihääpäivää.
pöytään ja samppanjat jäihin ja syötte jotain todella hyvää ja nautiskelette vain omasta rauhasta :) Ja miksi sitä hääpäivää ei voisi juhlistaa koko perheen voimin?
ap*marttyyrien marttyyri* PS. olemme 1vrk verran täysin kaksin max 2x/vuodessa joten älä inise minulle, muksut kuitenkin jo 10v ja 9v.
Mihin tällä aloituksella pyrit?
Niin, meillä ei suinkaan aina ole tilanne ettei rahaa ole ja niin, minulla ei myöskään ollut kristallipalloa sen suhteen mitä ja miten läheisemme sairastuvat, kuolevat tmv.
ap
ikinä täysin kaksin. Hirveällä tuurilla saatiin päivän varoajalla mll:ltä lastenhoitaja pariksi tunniksi kun oltiin pk:n vanhempainillassa (ja sielläkin eriryhmissä). Sellasta se on. Tuo 1vrk pari kertaa vuodessa ois luksusta.
PS. olemme 1vrk verran täysin kaksin max 2x/vuodessa joten älä inise minulle, muksut kuitenkin jo 10v ja 9v.
mummit, kummit, kaverit, kavereiden lapset jotka voisivat katsoa lapsia pientä palkkaa vastaan? Miksi ette käytä MLL lastenhoitajaa? Eikö teillä ole mitään sosiaalista elämää, eikö teillä oel ystäviä, joille saisitte lapset hoitoon joskus ja voisitte vuorostaan hoitaa heidän lapsiaan joskus?
Joillakin on asiat vielä huonommin kuin teillä eli ei esim mll toimintaa mailla halmeilla joten olkaa tyytyväisiä siihen että teillä on se mll mahdollisuus!
Niin ja tuon kommentin pointti oli ja on se että aina löytyy joku jolla jollakin tavalla huonommin asiat joten sillä logiikalla jokaisen tulisi vain kärsiä ja pitää suunsa kiinni.
ap
ikinä täysin kaksin. Hirveällä tuurilla saatiin päivän varoajalla mll:ltä lastenhoitaja pariksi tunniksi kun oltiin pk:n vanhempainillassa (ja sielläkin eriryhmissä). Sellasta se on. Tuo 1vrk pari kertaa vuodessa ois luksusta.
Kivaa hääpäivää sulle ap.
Onnen toivotukset minultakin ap:lle :) Älä välitä noista, jotkut vaan purkavat pahaa oloaan ilkeilemällä muille.
Sellasta se on kuule aika monella muullakin, muttei siitä jaksa itkeä. Lapset ajoissa nukkumaan ja herkkua pöytään.