Millä merkillä on reiluimman kokoiset kurarukkaset?
Aion vielä käydä melomassa tänä syksynä tuossa lähirannan lähellä rantojen tuntumassa, mutta vesi on niin kylmää, että pitäisi olla vedenpitävät käsineet. Inhoan nihkeitä neopreenihanskoja, enkä osta mitään miljoonien goretexrukkasia tai muuta ylihintaisia varusteita satunnaiseen käyttöön. Tiskihanskat ei innosta. Mutta sitten keksin, että kurarukkaset on halpoja ja varmasti vesitiiviitä. Mutta mahtaako jollain merkillä olla niin reiluja kokoja että menisi aikuisen käteen?
Kommentit (13)
..meillä on M kokoiset hanskat ja ne tuntuu aika lapiolta, jos siitä löytyy L-kokona, niin kyllä se naisen käteen sopiii.
lastenosastolla vedenpitäviä hanskoja (siis ihan kankaisia). Itse olen ostanut sieltä omat hanskani, maksoivat peräti kuusi euroa, ja ovat vuosia olleet oikein hyvät. Voithan tietenkin kokeilla myös esimerkiksi Hans Companyn vedenpitäviä rukkasia (=kuin kurarukkaset) koska ainakin oma käteni mahtuu niihin oikein hyvin (tosin minulla on pieni käsi).
hanskoissa 7,5 - 8. Kokeilin jotain lahjaksi saatua kurarukkasta ja totesin että tämähän on mulle miltei liian iso. Kauppaan vaan siis kokeilemaan.
pitääpä mennä huomenna sovittamaan. Onkin vierähtänyt aika monta vuotta siitä, kun olen viimeksi käyttänyt! :)
että eivät nuo kestäneet, eli kun meloessa mela jatkuvasti vähän "pyörii" rukkasta vasten, niin jo yhden melontakerran jälkeen rukkasen sauma ratkesi siitä kohdasta. Miten nuo sitten kestää lasten leikeissä...
nyt mulla on Rukan L-kokoiset kura- eiku melontarukkaset! :)
Peukalo on vähän nafti, mutta muuten koko on ihan sopiva.
nyt mulla on Rukan L-kokoiset kura- eiku melontarukkaset! :)
Peukalo on vähän nafti, mutta muuten koko on ihan sopiva.
Ohut lapanenkin menee just ja just alle!
Tuli vaan mieleen, että minkäikäisillä lapsilla te käytätte tuota L-kokoa, kun menee kerran aikuisenkin käteen?
M-kokokin on kiikunkaakun käytetäänkö niiitä enää, S:llä on päästy ekaluokalle asti ja siihen loppu kurarukkaset
kalastusosastolta jotain kalastajan pitkävartisia muovihanskoja, mutta ne oli ihan liian isoja mun käteen! Ei siis jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lasten rukkaset. Noloa... :)
mulla olisi myös sydvest, tartetko, sitäkään ei ole käyetty?
mulla olisi myös sydvest, tartetko, sitäkään ei ole käyetty?
Kiitos vaan, mutta pärjään varmaan hupulla. En millään kaatosateella edes lähde vesille. Rukkaset tarvitaan, koska kädet vähän kastuu aina väkisinkin vaikka ei sataisikaan.
hanskat olisi myynnissä urheiluosastolla nimellä melontakäsineet ja merkkinä olisi joku hifistelymerkki, niin hinta olisi moninkertainen.
sopiiko isompien lastensa kurarukkaset omaan käteen ilman lapasta?
ap