Pissahätä orgasmin tiellä?!
No niin, en ole koskaan saanut ns. emätin orgasmia joka myös lienee ollut ongelma miehellenikin mutta ongelma on se että aina kun minusta alkaa tuntumaan hyvältä, jos esim mieheni sormittaa minua tai harrastamme seksiä niin minule tulee tunne että kohta tulee pissa jos hän ei lopeta. joten käsken hänen aina lopettaa/ vaihdamme asentoa.. J anyt kun netistä olen lukenu tästä että pissahätä menee ohi ja tulee orgasmi jne jne... Mutta kun en usko vaan millään kun se tunne on sellanen että mun virtarakkoo painettais voimakkaasti kun mieheni sormettaa minua ja että pian se pissa lirahtaa väkisin.. Kertokaa naiset jos nyt 100% voin luottaa siihen että se kusi ei sieltä tule jos annan mieheni jatkaa tästä pissahädän tunteesta huolimatta..
Kommentit (11)
pissalla ennen seksiä, on aika epätodennäköistä, että pissaa tulisi.
Mutta tiedän kyllä tuon tunteen. Ensiksi tulee sellainen pissahädän tunne, sitten orgasmi. Ja koskaan ei ole lirahtanut.
Jos edellisesta vessareissusta ei ole vielä vaikka tuntia kulunut niin kyllä se pissahädän tunne on jotain muuta kuin oikeaa pissahätää.
Ehdottaisin että puhuisit suoraan miehesi kanssa tästä asiasta ja kertoisit että pelkäät jos sieltä tuleekin pissa. Sitten laitatte vaikka varmuudeksi vielä pyyhkeen alle ja sovitte etukäteen että jos tulee niin sitten tulee :) (kumpi vaan)
Sillähän se selviää. Itsekään en ole koskaan emätinorgasmia saanut ja välillä olen myös tuota pissahädän tunnetta tuntenut mutta siitä en ole ikävä kyllä yli päässyt. Ehkä vielä jokin päivä minäkin :)
pissahädän tunne mullakin tulee, ja saan paremmin jos virtsarakko on täynnä, mutta koskaan ei ole lirahtanut.
Pissahätä tulee vaikka olisin 10 minuuttia ennen käynyt vessassa, että kyllä minä vessassa ihan normaalisti käyn mutta silti mua on aina pelottanut toi pissahätä.. Joskus kerran tuntuikin ihan että olis pieni pissa lirahtanutkin kun en oo ajois lopettanu.. mitää orgasmii ei kyl kuulunu..
kun on kiihottunut, tän kun sisäistin ja annoin vaan mennä, aloin saamaan ihania orgasmeja, jopa ejakuloin :) go sister!!
no tiedän mikä on ejakulaatio mutta en vain luota että pissa hätä oisi sitä... :D
lauetessa vaikkei se pissaa olisikaan.
Mutta tuohon sormiorgasmin saamiseen antaisin tällaisen vinkin. Hengitä syvään niin että keskityt hengittelyyn. Nenän kautta sisään ja suun kautta ulos pitkiä henkäyksiä. Ja kun vedät ilmaa sisään pidätä hengitystä hetki. Saat hyvän orgasmin varmasti. Ja ehkä se samalla veisi ajatuksen pois siitä pissa-asiasta.
ja sitten lentää..muttei pissaa kuitenkaan. Anna, hyvä nainen, mennä. Kuulostaa siltä, että saat ejakulaation.
Voiko mies ihanampaa naiselleen tuottaa.
biologinen fakta on, että pissa ei voi tulla sillon kun on kiihottunut
olla oikein faktat hallussa. Useammatkin kuset on naisilta tullut naamalleni ja suuhun kun ovat olleet hyvinkin kiihottuneita, eivät tosin ihan orgasmin hetkellä.
Ja ejakulaatiopiipittäjien on turha alkaa selittää, että kyseessä ei ole ollut pissa. Niin monet pissat olen saanut päälleni ja suuhun, että tiedän kyseessä tasan varmasti olleen pissa, kerran jopa oikein vahvat aamupissat.
että pääseekö pissatunteesta yli. Joo pääsi kun ensin lirahti ja sitten orgasmi. Oli ihan pissa, ellen ejakuloinut noin desiä.. Ja vessassa olin käynyt.
anna mennä vaan. Etkö siis ole koskaan saanut orgasmia??