Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua kiitos kolariasiassa..!

Vierailija
13.10.2011 |

Eräs rouva peruutti tänään autoni kylkeen. Myönsi "syyllisyytensä" ja asia sinänsä ok, mutta miten tässä edetään?

Pitääkö mun ilmoittaa jotain mun vakuutusyhtiöön vai pitääkö vastapuolen (syyllisen) olla yhteydessä omaan vakuutusyhtiöönsä, joka sitten ottaa minuun yhteyttä vahinkojen arvioimista yms. varten?

Kiitos jo joku paremmin tietävä viitsii vastata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoituksineen kaikkineen. Poliisi paikalle, jos on henkilövahinko.

Vierailija
2/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hansikaslokerossa huoltokansiossa tms. mukana vahinkokaavakkeita, joissa on valmiiksi kaikki oleelliset tiedot ja kaavakkeeseen molempien henkilö- ja yhteystiedot. Lisäksi (kännykkä)kameralla muutama edustava kuva autoista ja niiden vahingoista. Näiden kanssa sitten vakuutusyhtiöön yhteydessä, sen jälkeen vahinkotarkastaja tekee arvion ja sinun ja toisen osapuolen vakuutusyhtiöt hoitavat korvausasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla sulle laskumaksettavaksi. Otitko valokuvia? Se toinen on jo ilmoittanut että sinä liirasit sen perään...

Vierailija
5/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tapauksesta, jossa parkkipaikalla kylkeen ajanut oli paikanpäällä myöntänyt syyllisyytensä, mutta myöhemmin kieltänyt. Onneksi autoon tulleista jäljistä pystyttiin toteamaan, että hän todellakin oli syyllinen. Muutoin en osaa tuosta sanoa, mutta kannattaa siis varautua kaikkeen.

Vierailija
6/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli voikin yht´äkkiä muuttaa lausuntoaan, siinä on sitten vähän vaikea mennä sanomaan juuta tai jaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi