Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan pois exän ja lasten naapurista, etten enää joudu ilmaiseksi lapsenvahdiksi.

Vierailija
13.10.2011 |

Saa ex miettiä harrastusilloilleen lapsenvahdit jostain muualta, en ole enää käytettävissä, muutan toiselle puolelle kaupunkia.

Lapsiani tapaan sen mitä tapaamissoppari aikanaan velvoittaa, mikään lapsenvahtiautomaatti en enää ole, vaikka olenkin 24/7 kotona.

Kusipää poimii vaan rusinat pullasta ja leikkii superisukkia vaikka hoidattaa lapset muilla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan asuntohakemuksen tehtyä, katson elokuvan ja opiskelen. Illaksi piti mennä lapsenvahdiksi, mutta teen oharit.

Kotona on kiva olla. Aion olla koko talven sisällä, en mene ulos ollenkaan, tilaan ruuat kotiinkuljetuksena netin kautta.

Vierailija
22/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien lasten äitiyslomat ja hoitovapaat juoksin pentujen kanssa joka saatanan päivä jossakin, ei oltu kotona ikinä, nyt nautin kun saan olla yksin, eikä pää leviä vaikka en ketään ihmistä koko päivänä näkisikään.

Äitiyslomilla ja hoitovapailla tuli kuljailtua kylillä ja kirppareilla koko loppuelämän kiintiö täyteen, enää ei tartte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä syö, en edes särkylääkkeitä, nautin kun jalkaan sattuu.

Vierailija
24/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet psyykkisesti sairas.

t: nro 2

Vierailija
25/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLO!!! Ja koska olen hullu, voin elää just niinku mua huvittaa, kaikki menee hulluuden piikkiin.

Vierailija
26/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLO!!! Ja koska olen hullu, voin elää just niinku mua huvittaa, kaikki menee hulluuden piikkiin.

Vierailija
27/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuuluisaa psykomammaa?

Vierailija
28/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa psykomammaa?

Vierailija
29/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuuluisaa psykomammaa?

Vierailija
30/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän käsittelevät hylkäämis-traumaansa sitten aikuisina, jos eivät viiltele ranteitaan auki ennen sitä.

Jep, asuntohakemus laitettu, tavaroita pakkaamaan, muutan pois ilmoittamatta exällä tai pennuille yhtään mitään.

Nyt jos kattois elokuvan ja nukkuis päiväunet, niin illalla jaksaa taas palstailla.

Vierailija
31/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla myyntihommat aloitin ja jo 100€ kasassa pelkästään pentujen vaatteita myymällä.

Vierailija
32/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasteni kanssa vietän aikaa sitten kun tapaamissopimus on mielestäni sellainen, että kusipää-ex ei vedä kotiinpäin. Jos tapaamissoppari ei ole mielestäni hyvä, en allekirjoita, sama koskee elatussopparia.

mikähän olis lasten etu? Varmaan joku muu kuin vanhempien valtataistelu. Jos on täyspäinen aikuinen, osaa laittaa rajansa ilman mitään muuttoa. Täyspäinen aikuinen ei myöskään näkisi itseään lapsenhoitoautomaattina vaan olisi iloinen siitä että voi olla lastensa kanssa. Mut sinulla taitaakin olla suuria ongelmia; sen sijaan et syytät exää ja leikit uhria sinun kuuluisi ottaa vastuu itsestäsi. lapsesi tulevat kärsimään lapsellisuudestasi paljon. Mulle ei ikinä tulis mieleen vinkua tuollaisesta, eikä lasten isällekään. Jokainen päivä heidän kanssaan on ihana. ja riippumatta siitä mitä se toinen vanhempi tekee.

Vierailija
33/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasteni kanssa vietän aikaa sitten kun tapaamissopimus on mielestäni sellainen, että kusipää-ex ei vedä kotiinpäin. Jos tapaamissoppari ei ole mielestäni hyvä, en allekirjoita, sama koskee elatussopparia.

mikähän olis lasten etu? Varmaan joku muu kuin vanhempien valtataistelu. Jos on täyspäinen aikuinen, osaa laittaa rajansa ilman mitään muuttoa. Täyspäinen aikuinen ei myöskään näkisi itseään lapsenhoitoautomaattina vaan olisi iloinen siitä että voi olla lastensa kanssa. Mut sinulla taitaakin olla suuria ongelmia; sen sijaan et syytät exää ja leikit uhria sinun kuuluisi ottaa vastuu itsestäsi. lapsesi tulevat kärsimään lapsellisuudestasi paljon. Mulle ei ikinä tulis mieleen vinkua tuollaisesta, eikä lasten isällekään. Jokainen päivä heidän kanssaan on ihana. ja riippumatta siitä mitä se toinen vanhempi tekee.

sähän siis oletkin päästäsi sairas, kun noita ed, juttuja luin. toivottavasti lapsesi saavat kaiken sen tuen ja avun mitä he tuollaisen äidin lapsina tulevat tarvitsemaan. Pitäiskö sun aggressiivisena ja lapsikielteisenä mennä johonkin muiden sairaiden vertaisryhmään oksentamaan tuota pahaa oloasi, sen sijaa että teet sen täällä? Mä en ainakaan halua tietää sun pimeästä maailmastasi yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän