Onko sinulle käynyt kertaakaan niin että kaikki on mennyt kaupaksi huutiksessa ?
Mä olen ihan ihmeissään. Laitoin toissa vkonloppuna n 50 juttua myyntiin ja nyt, kaikissa on huuto.
Huutoaika loppuu sunnuntaina, useassa on monta huutajaa ja katselukertoja parhaassa on toista sataa.
Aivan kummallinen olo !
Kommentit (6)
huutiksessahan saa kaupaksi mitä vaan jos hinta on tarpeeksi alhainen. Kyse on enemmänkin toivotun tuoton ja myyntiajan välisestä balanssista.
Omat hintani ovat yläkanttiin (osta heti kohteita lähinnä), menevät kaupaksi hiljalleen, mutta tuotto on hyvä. Kun ei ole säilytysongelmia tämä on varteenotettava vaihtoehto. Kun kaapit alkavat täyttä laitan samat huutokaupalla pienellä lähtöhinnalla ilman hintavarausta.
oon saanu kaikki myytyä. Jos sinä et ole saanu myytyä, on sulla joko TODELLA erikoista tai harvinaista tavaraa myynnissä tai väärät hinnat.
Huutis on ihan sairas paikka, siellä on helppo tienata rahaa. Ihmiset ostaa ihan älyttömiä tavaroita hinnoilla joita en ikinä itse maksaisi samoista käytetyistä tavaroista. :=)
kunhan hinta on vain tarpeeksi alhainen, niin kaikki menee. Mä myin just vanhan ja ison kuvaputkitelkkarin.
Huutis on ihan sairas paikka, siellä on helppo tienata rahaa. Ihmiset ostaa ihan älyttömiä tavaroita hinnoilla joita en ikinä itse maksaisi samoista käytetyistä tavaroista. :=)
Ihmiset maksaa älyttömiä summia esim. lasten ulkovaatteista. Itse olen myynyt tytön vanhan talvipuvun asusteineen (välipuku, käsineet ja pipo) n puoleen hintaan siitä mitä se olisi maksanut uutena kaupassa. Käytön jälkiä kuitenkin oli (puvun polvissa vähän ja käsineissä enemmän) ja olin ne rehellisesti kuvaillut. Itse maksaisin erittäin vähäisellä käytöllä olleestä, täysin uudenveroisesta puolet uuden hinnasta mutta en ikänä sellaisesta mistä näkee että on ollut käytössä.
Samoin 2 vuotta käytössä olleista rattaista sain takaisin n 70% siitä mitä olin niistä uutena maksanut.
mä myin kanssa vaunut ja sain lähes saman hinnan mitä olin ostanut.
Oli kaupan iso alennusmyynti, edellisen vuoden malli ja myin 2 v käytön jälkeen.
Kauppa se on mikä kannattaa !