Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homous - outoa ?

Vierailija
12.10.2011 |

Poraavatko puppelipojat toisiaan tasaisin välein peppuun vai ottavat poskeen vai miten yleensä hoitavat nämä hommat ? Presidenttiehdokkaammekin saattaisi siis tulla linnanjuhliin peffakipeänä (tai enhän mä tiedä tuleeko se kipeäksi)? Miettikää nyt hei oikeasti Haavisto pressana joku tumma pikkupoika kainalossa vaikka puolustusvoimain lippujuhlassa. Voi hyvää päivää, kyllä kääntyisivät veteraanit haudassa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kaksi jengiä ovat toistensa parhaat ystävät

<a href="http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=6D363D528DE090D1F0E9356D98…" alt="http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=6D363D528DE090D1F0E9356D98…">http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=6D363D528DE090D1F0E9356D98…;

ja

Poraavatko puppelipojat toisiaan tasaisin välein peppuun vai ottavat poskeen vai miten yleensä hoitavat nämä hommat ? Presidenttiehdokkaammekin saattaisi siis tulla linnanjuhliin peffakipeänä (tai enhän mä tiedä tuleeko se kipeäksi)? Miettikää nyt hei oikeasti Haavisto pressana joku tumma pikkupoika kainalossa vaikka puolustusvoimain lippujuhlassa. Voi hyvää päivää, kyllä kääntyisivät veteraanit haudassa.

Vierailija
4/31 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on että:

The longstanding consensus of research and clinical literature demonstrates that same-sex sexual and romantic attractions, feelings, and behaviors are normal and positive variations of human sexuality.[69] There is now a large body of research evidence that indicates that being gay, lesbian or bisexual is compatible with normal mental health and social adjustment.

--- The Chinese Society of Psychiatry removed homosexuality from its Chinese Classification of Mental Disorders in 2001 after five years of study by the association.[72] According to the Royal College of Psychiatrists "This unfortunate history demonstrates how marginalisation of a group of people who have a particular personality feature (in this case homosexuality) can lead to harmful medical practice and a basis for discrimination in society.[68]

There is now a large body of research evidence that indicates that being gay, lesbian or bisexual is compatible with normal mental health and social adjustment. However, the experiences of discrimination in society and possible rejection by friends, families and others, such as employers, means that some LGB people experience a greater than expected prevalence of mental health difficulties and substance misuse problems. Although there have been claims by conservative political groups in the USA that this higher prevalence of mental health difficulties is confirmation that homosexuality is itself a mental disorder, there is no evidence whatever to substantiate such a claim."[73]

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Psychology

Vierailija
5/31 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot harrastakoot seksiä miten harrastavat, en ole kiinnostunut kenenkään sänkytavoista mutta homous on kauheata ja luonnotonta ja jos presidenttinä olisi homopari en voisi enää asua Suomessa se olisi hirvittävä häpeä maallemme, kammottavaa

Vierailija
6/31 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Haavisto tai sen pieni karvaturpainen mikkihiiripoika "puoliso", häiritse mitenkään minun elämääni. Mutta jos siitä olisi tullut presidentti niin todellakin häiritsisi. Olisi inhottavaa ulkomaan matkoilla kertoa ihmisille että meillä on homppelisti presidenttinä, todella järkyttävää. Kammottava häpeä koko Suomelle jos tuollainen luonnottomuuksien tekijä olisi valtiomme päämies. Onneksi sentään tuli Niinistö presidentiksi vaikkei hänkään mikään täydellinen ole mutta kuitenkin tasapainoisempi varsinkin seksuaali elämältään kuin epätasapainoinen Homo-Haavisto.

Vierailija
7/31 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hänen kanttinsa kestäisi pressan hommissa ja miten joku homo sivari voisi olla puolustusvoimien ylipäällikkö, naurettavaa. Ruskean reiän ritari taipumuksensa vuoksi erittäin suuri häpeä jos hänestä olisi tullut presidentti Suomeen. Jokainen terve tajuaa sen paitsi jos on Setan aivopesemänä tullut immuuniksi tajuamaan luonnottomuudet.

Vierailija
8/31 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofoobisuus on haukkumanimi normaaleille ihmisille joilla ei ole mitään fobiaa vaan normaali ymmärrys siitä mikä on luonnollista ja mikä ei. Homostelu on hirvittävää ja kauhistuttavaa toimintaa jota kukaan normaali ei voi ymmärtää eikä ole tarviskaan. Näiden homostelujuttujen kannattajat ovat varsinaisia rasisteja ja syyttävät terveitä normaaleja ihmisiä foobisiksi, se on todella inhottavaa ja nimenomaan se on vihapuhetta jos tällaista typerää ilmaisua käyttää haluaa. Homostelu on saastetta ja siksi sitä ei kukaan normaali terve ihminen voi hyväksyä.

Vierailija
9/31 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi Suomessa enää asua ja olla jos olisi homo presidenttinä, se on selvää. Ei voisi ulkomaillakaan sanoa olevansa Suomesta koska voisi leimautua homoilun kannattajaksi, hirvittävää. Onneksi sentään tuli normaali mies presidentiksi eikä homostelijaa, kauhistava ajatuskin jos olisi homopressa, järkyttävää.

Vierailija
10/31 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ketään ei pidä vainota tms, mutta homojen parisuhteen virallinen nimitys ei pitäisi olla avioliitto. Se tulisi nimikkeenä säilyttää koskemaan vain miehen ja naisen välistä avioliittoa. Homoseksuaali tuntee seksuaalista vetovoimaa samaa sukupuolta olevaa kohtaan, eikä seksuaalisia taipumuksia saisi sekoittaa rakkauteen. Kyllä ihminen pystyy avioliittoon ilman seksuaalisuutta. Näinhän se usein on pitkäikäisissä heteroliitoissakin. Syvää kumppanuutta.

Vaikka lainsäädäntö muuttuisi, niin minulle homoparit ovat aina toisilleen vain kumppaneita. Eivät aviopuolisoja.

Vierailija
11/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun aloittajan tyylitaju

kaipaa kohennusta.

itse olen sitä mieltä, että

homous selittynee eniten

kyseisen henkilön suhteesta

vanhempiinsa käsin.

siitä on paljon evidenssiä,

toisin kuin "synnynnäisyydestä"

tms.

en kuitenkaan pidä sopivana

käyttää tuollaista kieltä.

jos homous on mielestäsi

tai mielestäni synti ja sairaus,

ei ole oikein heitellä kivillä.

Näin siis uskovaisen mielestä.

Vierailija
12/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on paljon evidenssiä,

toisin kuin "synnynnäisyydestä"

tms.

Vatikaanin julkaisut ei käy.

Vierailija
13/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sillä pepulla työtä tee. Aika loukkaava kommentti Pekka Haavistoa kohtaan. On sentään asiantuntija ulkopolitiikassa ja omaa vankan kokemuksen kriisien hoidosta.

Pekka pressaksi!

Vierailija
14/31 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobia on pilkkaava nimitys niille jotka tajuavat että homostelu on hirvittävää ja järkyttävää! Minä en voi mitenkään suvaita sitä kauhistuttavaa homostelua, olen konservatiivi, homouden vastainen ja olen ylpeä siitä! Vaikka joku nimittäisikin homofoobikoksi olen ylpeä siitä sillä homous on sairaus

Vierailija
15/31 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

homostelijat pitää paskanhajusta se on syy että ne homostelee uusimman ameriikkalaisen tutkimuksen mukaan

Vierailija
16/31 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2012 klo 01:43"]Ei Haavisto tai sen pieni karvaturpainen mikkihiiripoika "puoliso", häiritse mitenkään minun elämääni. Mutta jos siitä olisi tullut presidentti niin todellakin häiritsisi. Olisi inhottavaa ulkomaan matkoilla kertoa ihmisille että meillä on homppelisti presidenttinä, todella järkyttävää. Kammottava häpeä koko Suomelle jos tuollainen luonnottomuuksien tekijä olisi valtiomme päämies. Onneksi sentään tuli Niinistö presidentiksi vaikkei hänkään mikään täydellinen ole mutta kuitenkin tasapainoisempi varsinkin seksuaali elämältään kuin epätasapainoinen Homo-Haavisto.

[/quote]

Eipä ole koskaan kukaan ulkomailla kysynyt onko Suomen presidentti homo vai hetero, eikä kyllä ole itsellenikään koskaan tullut mieleen erikseen mainita, että Suomessa on muuten hetero presidentti...

Kumma juttu, että sinulla moisia keskusteluja ilmeisesti enemmänkin.

Vierailija
17/31 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat heteropariskunnan niin mietiskeletkö koko ajan, millaista seksiä he harrastavat?

Miksi mielestäsi seksin harrastaminen muuten määrittelee koko ihmisen kokonaan?

Vierailija
18/31 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni homous on vaan saastainen sairaus josta pitäisi ehdottomasti päästä eroon vaikka kovalla lääkityksellä. Mutta et vastannut kysymykseeni ?

Vierailija
19/31 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni homous on vaan saastainen sairaus josta pitäisi ehdottomasti päästä eroon vaikka kovalla lääkityksellä.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1138422/sovitaanko_e…

Vierailija
20/31 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veteraanaeissa oli paljon homoja ja itse marsalkkakin on antanut sellaisia viitteitä.