Tuleeko teille hiki aamulla kun pitää pukea taaperot ulkovaatteisiin?
Meillä on lapset 2 vuotta ja 4 vuotta ja pukeminen on aamuisin aika tappelua. Ovat aamupäivän aina hoidossa, koska olen puolipäivätyössä.
Työ alkaa kahdeksalta. Lapset on kiskottava sängystä seitsemän jälkeen. Sitten alkaa show.
Pitää pukea molemmat lähes väkisin, siis tähän vuodenaikaan jo aika paljon vaatetta.
Aina kun olen saanut lapset ulkovaatteisiin, olen aivan hiestä märkänä! Siis ihan joka aamu. Onko tämä ihan normaalia?
Se on ihan kauhea noin 15-20 minsaa kestävä rumba.
Joskus mietin miksi edes käyn aamulla suihkussa, kun lasten pukemisen myötä se puhtaus on tiessään, huoh.
Kommentit (4)
Meillä lapset oli kotona niin, että esikoinen meni eskariin (joka alkoi kello 12) ja kuopus 4-vuotiaana päiväkotiin (kello 11.30).
Sitä ennen esikoinen kävi puistotädillä ja kirkon kerhossa, jotka alkoi kello 9. Niihin riitti, kun lähti 8.55 ja itseään ei tarvinnut puleerata, löi vain pipon päähän ja painui ulos.
Siksi minä puen taaperon ja mies itsensä ja he lähtevät tarhaan ja töihin. Minä puen vasta sen jälkeen itseni.
Onneksi olen kotitäitinä niin ei se hiki niin haittaa eikä tarvi näyttää freesiltä. :) Mutta hiki tosiaan tulee ja hermotkin meinaa välillä mennä!
Enää ei ole puettavia, mutta vielä viime talvena tein aamuisin niin, että avasin ulko-oven ennen kuin aloin pukemaan lapsia.
Itse puin vasta sitten kun lapset olivat jo valmiit.