Huuto.netistä, ostajalla uusi käyttäjätunnus
Olen ihan uusi huutiksessa, ja tähän asti olen myynyt lähinnä vauvantarvikkeita.
Nyt tyhjensin kaappeja, ja laitoin myytiin kaikkea muutakin tavaraa. Pariin kohteeseen on pamahtanut huudot uusilta (eri) käyttäjätunnuksilta. Näillä tunnuksilla ei ole yhtään palautteita eikä yhtään myytäviä kohteita.
Voiko tässä olla mulle jotain riskiä? (muuta kuin että kauppoja ei tule).
Nyt alan ymmärtämään, että joku haluaa rajata kohteet siten, että huutajalla pitää olla joku minimipalautemäärä...
Kommentit (10)
N. 200 kohdetta myyty/ostettu, eikä huijareita tms ole sattunut kohdalle, vaikka palautteita varmaan jollain on ollutkin nolla.
Eihän siinä myyjällä kai muuta riskiä ole kuin että kauppaa ei synny jos huutaja ei maksakaan? Hyvä silti että kaikki ei laita tuommoisia rajoituksia: ainakin itse vasta tein tunnarit huuto.netiin siinä vaiheessa kun kerrankin näin siellä jotain mitä tosiaan halusin. Eikä mulla edelleenkään ole kuin siitä kaupasta saamani yksi ainoa palaute. Eihän kaikki välttämättä sitä erityisemmin harrasta, joten kuudenkin palautteen kerääminen voi viedä monta vuotta :)
Aloin todellakin jo miettiä, voiko joku hyötyä tilinumerostani ja osoitetiedoistani...
Ja en itsekään ole vielä kuuden palautteen joukossa, yksi puuttuu ;)
Muistan kun hankin itse omat huutis-tunnukseni kun piti laittaa vauvantarvikkeita myyntiin. Mietin että kuinka kukaan uskaltaa huutaa mitään nollapisteläiseltä ja sain monelta huutiskonkarilta saman neuvon: huuda ensin itse useampi kohde ja osoita niistä saaduilla palautteilla, että olet luotettava käyttäjätunnus.
Minusta nyt ap skitsoilet liikaa. Sinun osoitetietosi ja nimesi saa varmasti ihan vapaasti numerotiedotuksestakin. Vai meinaatko että joku tutkii että "ahaa, Aavee Mammanen myy astioita ja ne löytyvät osoitteesta Mikälieneekatu sejase - käynpä nyysimässä ne".
koska aika moni sulkee tunnuksen kun tulee se 100 myyntiä täyteen (ettei tarvisi maksaa). Ei ne ole siis uusia käyttäjiä, ne vaan on vaihtanut nimimerkkiä.
Ostamissani tavaroissa ei ole mitään salaista, mutta ärsyttää kun ex käy vakoilemassa mitä huudan.
Mutta vähän vaikeaa on sitten enää ostaa mitään, jos kukaan ei myy uudelle.
Mutta eihän siinä ole mitään riskiä, jos haluaa ensin rahat tilille ja sitten toimittaa tuotteen.
Jos olet kirpparilla, pyydätkö nähdä henkilötodistuksen, ennen kuin myyt jotain ?
Kun rahat tulee tilille, lähetät tuotteen, niin simppeliä.
Mua suorastaään ärsyttää tälläiset minimi sitä ja tätä tai pakko olla tunnistautunut.
Jos huutaja ei lunasta, sitten laitat uudestaan. Ei sillä ole väliä montako pistettä huutajalla on, voi hän silti jättää lunastamatta. En oikein ymmärrä sun viestisi ja riskien ottamista, kun ei ole mitään riskiä.
Jos olet kirpparilla, pyydätkö nähdä henkilötodistuksen, ennen kuin myyt jotain ?
Kun rahat tulee tilille, lähetät tuotteen, niin simppeliä.
Mua suorastaään ärsyttää tälläiset minimi sitä ja tätä tai pakko olla tunnistautunut.
Jos huutaja ei lunasta, sitten laitat uudestaan. Ei sillä ole väliä montako pistettä huutajalla on, voi hän silti jättää lunastamatta. En oikein ymmärrä sun viestisi ja riskien ottamista, kun ei ole mitään riskiä.
Ja ap kertoo itsekin olevansa ihan uusi huutiksessa, niin miten hän itse sitten on myyjänä luotettava?!?
0-palautteiset,ihan sujuvaa ja hyvää kaupankäyntiä..jostainhan se on pakko aloittaa.
2 lunastamatonta huutoa on tullut, ja niillä molemmilla oli palautteita yli 50.
Minulla on vain tarve saada turhat tavarat myytyä,ja ei tulisi mieleenkään laittaa mitään rajoituksia huutajille,pienentää varmasti ostajien määrää.
Jos ei lunasta,niin sitten tavara uusiksi myyntiin,ei ole vaikeaa..pari hiiren klikkausta :)
Yleensä ne on just niitä, jotka ovat vaihtaneet nikkinsä, kun negaa ja lunastamattomia on kertynyt liikaa. Mä laitan alimmaksi huutajan pistemääräksi kohteisiini aina 6, näin ne pahimmat karsiutuvat. Isoissa vaatepaketissa mulla on myös "rajaa tunnistautumattomat ulkopuolelle".
Toki on aidosti uusia käyttäjiä, ja niitä jotka ovat luotettavia, mut eivät vain ole tunnustautuneet. Yli 1000 kauppakokemukdem perusteella useimmiten on kuitenkin toisin... Toivotaan parasta, ja aina voit laittaa tuotteen uudelleen myyntiin. Älä jousta maksuajasta niiden
kohdalla, joilla ei ole palautteita!