Onkohan Julija Tymosenkon letti aito?
Juurikasvu ainakin on jo mahtava, eivät taida toimittaa PolyBlondia vankilaan.
Kommentit (11)
jolla polviin saakka yltävän tukan voi pitää kurissa siististi. Voikohan kuitenkaan ton ikäsellä olla noin vahva oma tukka ja ettei yhtään ole koskaan pörrössä se kampaus. Varmaan se vahataan joka aamu viiksivahalla ja ommellaan päähän kiinni.
se ole aito. -Oli jopa jossakin tilanteessa nostanut "kranssia". :)
jolla polviin saakka yltävän tukan voi pitää kurissa siististi. Voikohan kuitenkaan ton ikäsellä olla noin vahva oma tukka ja ettei yhtään ole koskaan pörrössä se kampaus. Varmaan se vahataan joka aamu viiksivahalla ja ommellaan päähän kiinni.
Ja tukan saa kyllä sileäksi laittamalla.
Mun haavekampaus on tymosenko, saa nähdä pääsenkö koskaan tavoitteeseeni...
Oli enemmän Linda Lampenius-tyyliä siinä. Onkohan joku venäläinen tyylikonsultti kekannut kranssin, että on uskottavampi naispoliitikolla? Miltähän Halonen näyttäis kranssilla? Ai että kun joku osais tehdä kuvamanipulaatiolla sille tymosenkon, punaisen tietysti.
on semmoinen slaavilainen perinnekampaus.
Vielä muutama vuosikymmen sitten, kun pitkät hiukset oli tosiaan muotia, niin tuolla Neuvostoliiton alueella näki näitä käsivarren paksuisia lettejä pilvin pimein. Ja pituus oli helpostikin takamuksen alapuolelle.
Jokatapauksessa pukee häntä se hiustyyli.
On pitänyt jopa lehdistötilaisuuden tekoletistään :)
kuinka lapsena kadehdin yhden hoitajan tukkaa, todella hentorakenteinen sisar hellä valkoinen, jolla oli pepun alle ulottuva käsivarren paksuinen palmikko, minusta se oli niiiiiiiiiiiiin ihana.
Tosin voi olla pidennyskin. Ei silti mahdotonta, että on aito. Mulla on n. 60 cm pitkät hiukset, ja vielä pitäis olla n. parikyt cm lisää tukkaa, että saisin väännetyksin tymosenkon. Sitä odotellessa, mikäli hiukset pysyy päässä (oon synnyttänyt hiljan, ja mulla on kauhea sulkasato).