Hah, My boobs -ketju todistaa että isot tissit rulettaa!
Täälläkin on niitä ketjuja missä pikkutissiset jänkkää vastaan ja "kyllä mun mies valitsee mun lautarinnan" ja "on kivaa olla kiinteempi" jnejne. Tosta My boobs ketjua kun lukee, ja varsinkin kun kätsomassa sen kuvan, niin siinähän se totuus tulee: D-kupit niiden olla pitää!
Kommentit (27)
kakkosnelosten on turha kuvitella muuta. Minusta on huvittavaa kun parin kaverini miehet aina illanistuijaisissa kuiskivat korvaani, että haluaisivat nähdä rintani ja puristella niitä, koska heidän vaimoillaan on niin pienet ruppanat. Ja kieltämättä niillä onkin. On aika himottavaa huomata ravintolassakin, että kavereiden miehet ei saa katsettaan irti rinnoistani.
Hah ja kumpikin kaverini muka vannoo, että miehensä tykkää heistä juuri sellaisina kuin he ovat. Tietäisivätpä, että heidän miehet himoitsee minun rintojani. Ihan kiusallani laitankin aina oikein avokaulaisen puseron päälle.
E-kuppi
kummallisesti nuo miehet vain kuolaavat esim. Keiran perään, vaikka on pienirintainen ;)
kakkosnelosten on turha kuvitella muuta. Minusta on huvittavaa kun parin kaverini miehet aina illanistuijaisissa kuiskivat korvaani, että haluaisivat nähdä rintani ja puristella niitä, koska heidän vaimoillaan on niin pienet ruppanat. Ja kieltämättä niillä onkin. On aika himottavaa huomata ravintolassakin, että kavereiden miehet ei saa katsettaan irti rinnoistani.
Hah ja kumpikin kaverini muka vannoo, että miehensä tykkää heistä juuri sellaisina kuin he ovat. Tietäisivätpä, että heidän miehet himoitsee minun rintojani. Ihan kiusallani laitankin aina oikein avokaulaisen puseron päälle.
E-kuppi
Onks sulla hoikka uumakin? Tiukka ja hyvän muotoinen perä? Kuvia tänne todisteeksi, mikäli kehtaat. Ai, et taidakaan kehdata?
E-kuppi
Tyyppi leuhkii että kavereidensa ukot haluis puristella hänen tissejänsä!!??
Mä en siiiiiis mitään muuta haluais kun kuulla kännisten ääliöiden kuiskivan korvaani että haluavat puristella mun rintoja, se tuntuu siiiiiiis niin himottavalta... ihanaa, varsinki kun ne on mun lauta kavereiden ukkoja.
Oikeesti jos mun ystävän ukko tulis kuiskiin mun korvaan jotain tuollaista sais nyrkin leukaansa enkä todellakaan hehkuttais sitä täällä mut meitä on moneen junaan ja E-kupit jää näköjään asemalle..
E-kuppi
Mun täytyy myöntää, että joskus itsekkin jään tuijottamaan jotain valtavia tissejä. Jotenkin se hypnotisoi. Mietin miten niistä tissiliiveistä sais vaikka kesähatut kahdelle tai "miten toi tissit voi olla isommat kuin sen pää". Tässä ei yleensä ole kyse niinkään ihailusta tai himosta. Kaikkea "outoa" tuijotetaan... terv. normirinta
p.s. kerro (mielikuvitus?)kaveilles, että niiden miehet on aika mänttejä :D
kummallisesti nuo miehet vain kuolaavat esim. Keiran perään, vaikka on pienirintainen ;)
täällä siitä ei ole tietoakaan ja siksi tsarvitaan isot tissit että joku huomaisi sen ja kyllähän isto tissit huomataan, miksi ei huomattaisi onhan ne hyvän näköiset ei sille mitään voi.
Nämä on aika väsyneitä aloituksia jo. Keksi jotain mielenkiintoisempaa.