Miten voi aiemmin tiivis ystävyys loppua vain yhtäkkiä, naps?
Mun miehellä on käynyt parinkin ystävän kanssa niin, enkä ymmärrä mitä siinä on taustalla?
On mullakin joitain ystvyyssuhteita päättynyt, mutta ei koskaan dramaattisesti yhtäkkiä, vaan pikkuhiljaa hiipumalla tai esim. muuton vuoksi yhteydenpito vähentynyt "joulukorttitasolle".
Mies ei halua noista asioista puhua, enkä viitsi udella.
Oletko sinä joskus lopettanut ystävyyssuhteen noin?
Kommentit (7)
kuitenkin syyt, miksi ystävyyssuhteet päättyvät. Ehkä ei halua kertoa niitä syitä sinulle?
Ja ystävyys on päättynyt myös naispuoliseen ystävään vastaavalla tavalla.
Ennemmin kyse jonkin sortin sanallisesta loukkaamisesta, luulisin.
Mutta eikö täällä kellekään ole käynyt samalla tavalla?
saattanut yrittää iskeä naista johon on tiennyt kaverinsa olevan ihastunut.
Sen kokemuksen mukaan mikä mulla on miehistä, niin eivät ihan helpolla vedä hernettä nenään vaikka kaveri vähän paskamaisesti tekiskin tai sanoisi. Mun kokemuksen mukaan miesten kaveruussuhteet kaatuu vasta kun jotain isoa on tullut sanottua tai tehtyä.
Esim. jos minä iskisin kaverini miehen, voisin olla varma että kaveri ei sylkisikään suuntaani. Miehet taas saattaisivat jatkaa jonkin tasoisina kavereina vaikka toinen olisi paneskelemassa toisen naista.
joka voi olla ihan huumorimielessäkin héitettyä, mutta jos aiheena on sellainen, joka osuu ja uppoo sun mieheen... Seurustelen sellaisen kanssa, siksi tämä tuli heti mieleen.
Joo. Kun mun miehestä tuli isä, niin hän jäi kaveriporukan ulkopuolelle. Kyseessä siis yli 10 vuoden kaverisuhteet, kaikki kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä. Mutta tässä porukassa lähinnä sinkkuja, tapaamiset aina baareissa jne. Kukaan näistä kavereista ei koskaan tullut meille kylään katsomaan vauvaa, näin esimerkkinä. Kutsuja baari-iltoihin kyllä tuli muutaman viikon ajan, mutta kun mies yritti ehdottaa jotain muuta, loppui yhteydenpito melkein kuin seinään.
et ukkos on vokotellut kaverin naista. Se on aika hyvä syy pistää välit poikki.