Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet saa aina töitä

Vierailija
12.10.2011 |

Eräästä firmasta vähennettiin väkeä ja tottahan herra x sai lähdöt kun sillä oli paljon sairaslomia ja ei muutenkaan tainnut olla ahkerimmasta päästä. Se pyysi meitäkin auttamaan, että jos tiedetään suhteillamme hänelle hommia ja voitaisiin suositella häntä töihin. (Keskenään päätettiin, ettei sellaista kehtaa suositella kun on paljon poissa. Olisi noloa jos se saisi töitä ja saataisiin perästä kuulla, että eihän se mitään töitä kunnolla tee). Ei ilmeisesti edes sairaana kunhan muuten vaan on pois. Mutta ihme ja kumma se sai hyvän työpaikan melko nopeastikin. Jälkeenpäin ollaan kuultu, että sillä on myös oikeasti mielenterveysongelmia, mutta ne se on onneksi ymmärtänyt pitää omana tietonaan, eikä ainakaan työpaikalla niistä tiedetä. No ei varmaan jos ei mekään tiedetty.

Muutenkin kun olen seurannut ympärillä olevia työttömiä niin miehille aina löytyy ja naisille taas ei, vaikka ne on terveitä ja ahkeria. Kumma juttu. Sääliksi käy niitä perheenäitejä ketkä vuosikausia yrittää päästä edes jonkun ropon syrjään kiinni kun ovat täysin miehen rahoista riippuvaisia. Minä en suostuisi elämään sellaista elämää, ettei ole omia tuloja. Onneksi ei ole koskaan tarvinutkaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi laittaa sinne myöhemminkin;)

Vierailija
2/2 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan onnistunu olemaan työttömänä lukuunottamatta äitiys- ja hoitovapaita, aina on tarjottu töitä vaikka olen pariin kertaan oikein yrittämättä yrittänyt etten halua töihin, maailman on mielenkiintoisia duuneja pullollaan pelkästään odottamassa tekijäänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla