Jee, jo kolmas ilta ilman alkoholia :))
Tästä on hyvä jatkaa. Jospa taas oppisi siihen, ettei juo arkena mitään. Kesällä lipsui melkein joka päiväiseksi lasillinen tai pari ja usein enemmänkin. Nyt syksyllä on jäänyt tuo tissuttelu päälle ja vähintään joka toinen ilta olen juonut lasillisen viiniä/oluen tai pari tai enemmänkin.
Kommentit (10)
Ja tsemppiä neljänteen ja sitä seuraaviin iltoihin!
tosin sunnuntaina olin töissä niin en ois voinut juoda muutenkaan. Nyt nämä 2 vapaata on mennyt kuivana ;) no, yhden alkoholittoman sidukan join saunassa.
Eikö vaan olekin kiva herätä uuteen aamuun virkeänä! Tai en mä tiedä vaikuttavatko nuo sun varsin kohtuulliset juomiset uniin ja heräämisiin. Mulla pikkusen isommat annokset... Mutta ihana olo jos onnistun olemaan muutamankin päivän selvin päin.
Olen antanut itselleni luvan ottaa viikonloppuna muutaman, yritän nyt ainakin alkuun jättää arkena tissuttelun kokonaan.
ap
Joskus viikonloppuna, jos on joutunut kovin aikaisin heräämään, on voinut olla vähän hutera olo, mutta tuota on tapahtunut tosi harvoin. Nukun viikonloppuisin yleensä kasiin tai ysiin, niin silloin ei tunnu enää missään, vaikka olisin enemmänkin juonut.
ap
Eikö vaan olekin kiva herätä uuteen aamuun virkeänä! Tai en mä tiedä vaikuttavatko nuo sun varsin kohtuulliset juomiset uniin ja heräämisiin. Mulla pikkusen isommat annokset... Mutta ihana olo jos onnistun olemaan muutamankin päivän selvin päin.
Töiden jälkeen siivoillessa olis tehnyt mieli ottaa lasillinen/olut, mutta pysyin tiukkana.
ap
kohta kuukausi ilman tippaakaan alkoholia.
Mä heräsin pari viikkoa sitten samaan. Nyt otan sen yhden siiderin joko pe- tai la-iltana. Ja joskus molempina.