Tunnistatko työpaikkasi perseennuolijat?
Kommentit (6)
työpaikkaan ja palkkaan. Ainakin meillä noihi lähin esimies vaikuttaa eniten. Vähän juuri sellaisia, joille "kaikki käy" ja jotka ei sano halaistua sanaa vastaan. Sellaisia "joo joo" miehiä ja naisia.
Voivat olla myös sellaisia, että niitä ei helposti tunnista.
ap
Mitä ihmettä sä ap ajat takaa tällä kysymyksellä? Onko sun oletus, että jos joku on hyvää pataa pomon kanssa, niin sinä et sitten lähtökohtaisesti pidä siitä ihmisestä? Vai onko näin, että sua harmittaa, ettei kukaan ole pussailemassa sun peppua? ;) Ei selvinnyt.
Vähän juuri sellaisia, joille "kaikki käy" ja jotka ei sano halaistua sanaa vastaan. Sellaisia "joo joo" miehiä ja naisia.
vaan esim. sitä että ei uskalleta olla eri mieltä. Mä olisin varmaan tietämättäni just tällainen perseennuolijaksi käsitetty johtuen siitä, että meillä kotona ei vanhemmalle voinut ikinä näyttää mitä oikeasti ajatteli päivien draama pelossa.
Mitä ihmettä sä ap ajat takaa tällä kysymyksellä? Onko sun oletus, että jos joku on hyvää pataa pomon kanssa, niin sinä et sitten lähtökohtaisesti pidä siitä ihmisestä? Vai onko näin, että sua harmittaa, ettei kukaan ole pussailemassa sun peppua? ;) Ei selvinnyt.
asiassa, ei muuta. Eikä todellakaan mitään muuta.
ap
Tähän voisit kertoa, mitä kaikenlaista hyötyä perseennuolemisesta on koitunut elämääsi.
Määrittely kysymys, mutta kyllä osa nimenomaan kumartaa sitä ylintä pomoa. Itse olen myös pomo, mutta en se ylin. Monet sanovat kaikille suoraan miten asiat ovat ja saavat kunnioitusta. Toiset "vaivautuvat" avautumaan rakentavista ideoistaan vain pomon nähden. Parempi silloin kuin ei milloinkaan. Parhaiten työt kehittyvät, kun ylipäätään tuodaan rakentavat näkemykset toisten tietoon. Vaikeimpia on ne tapaukset, jotka eivät avaudu kenellekään, vaan marisevat vain keskenään, kun mitään ei huomioida. Siihenkin ratkaisuna on käsitellä asioita erilaisissa pienemmissä porukoissa.