tyhmä kysymys?
Kommentit (5)
Jos sinulla tulee maito niinsanotusti " ruutilla" niin silloin sinulla on suihkutissi. Minulla ainakin vauvalla ihan nielemisvaikeuksia kun maito tulee niin suihkulla.
imetystuki-sivuilta löydät juttua aiheesta, josta voit päätellä itse omalta kohaltasi.
Lisäksi mulla kun ottaa rinnan pois suusta kesken imemisen, niin maitoa lentää suihkuna ties minne ja kuinka kauas. Ei kovin hauskaa imettää julkisesti istuallaan siis... ja kun suihkun jälkeen alkaa herua, niin sitä maitoa myös lentää...
Ja vauva meinaa tikahtua maidon paljouteen, valuu suupielistäkin ylimääräisiä. Ja rintaraivareita, jne jne..
1kk vauva
olen luullut että niin käy aina, siis aina jos vauva aloittaa imemisen, mutta päättääkin yhtäkkiä lopettaa ja irrottaa otteen, maitoa roiskuu ympäri vauvan silmiä ja sohvaa...ja imettäessä valuu pitkin mun vyötäröä, kai se vauvan suun ohi vuotaa? Siis olen luullut, että tämä ' kuuluu' asiaan... olenkin vähän ihmetellyt, kun olen lukenut noita suihkutissijuttuja, no siis minullakin on sellaiset!
Meidän vauva joskus kakoo maitoa, mutta yleensä mahdottomalla taistelutarmolla vaan nielee, tosin jättimäisin kulauksin.
Mutta kyllä näilläkin onneksi näyttää pärjäävän, imetän viidettä...
taitaa mulla olla suihkutissit ja siitä voisi johtua rintaraivarit. Maitoa toisiaan valuu vauvan suunpielistä ja nielee tosi tiuhaan...