Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksiköhän meidän asunto ei mene kaupaksi

Vierailija
10.10.2011 |

vaikka kuvat siitä on tosi nättejä, vaikka nyt itse sanonkin. Eikä hintakaan ole paha. Ihmetyttää vaan, että ei kelpaa kenellekään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vastaus on siinä...

vaikka kuvat siitä on tosi nättejä, vaikka nyt itse sanonkin. Eikä hintakaan ole paha. Ihmetyttää vaan, että ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
2/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vastaus on siinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään syytä näin, kun ei tiedä, mistä alueesta ja minkälaisesta asunnosta on kyse.

Vierailija
4/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä palveluita mutta kuitenkin rauhallisessa kohdassa.

Vierailija
5/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vastaus on siinä...

en tarkoittanut kirjaimellisest, vaan vaikka jos asunto ahdas teille, niin se voi olla ostajillekin...

Vierailija
6/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijainti

hinta

koko

kunto

Vierailija
7/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ostajalla on 5 lasta niin sitten kyllä.

ehkä vastaus on siinä...

en tarkoittanut kirjaimellisest, vaan vaikka jos asunto ahdas teille, niin se voi olla ostajillekin...

Vierailija
8/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy "miksiköhän meidän ASUNTO ei mene kaupaksi" niin heti seuraava kysyy "miksi haluatte myydä TALON"

Maalaiset muuttaa asunnon aina taloksi koska maalla ei kukaan (ainakaan kunnon ihminen) asu kerros- tai rivitalossa kun taas kaupungeissa se on tavllista.

Vierailija
9/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta samnahintainen kuin muutkin samanlaiset

koko riittävä

kunto hyvä

Vierailija
10/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki menee kaupaksi.

Vierailija
11/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ap:n laittaa linkki ilmoitukseen niin voitas yhdessä miettiä syitä.

Tällä hetkellä on kyllä asuntojen myyntiajat kasvaneet.

Vierailija
12/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy "miksiköhän meidän ASUNTO ei mene kaupaksi" niin heti seuraava kysyy "miksi haluatte myydä TALON"

Maalaiset muuttaa asunnon aina taloksi koska maalla ei kukaan (ainakaan kunnon ihminen) asu kerros- tai rivitalossa kun taas kaupungeissa se on tavllista.

mutta asunnosta on kyse, ei talosta. ap

tai no onhan se talokin tietty asunto

Vierailija
13/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ap:n laittaa linkki ilmoitukseen niin voitas yhdessä miettiä syitä.

Tällä hetkellä on kyllä asuntojen myyntiajat kasvaneet.

ja sitten saisin tämän harmin lisäksi vielä pahan mielenkin. Joo, ei tuu linkkiä. ap

Vierailija
14/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asunnosta on kyse, ei talosta. ap

tai no onhan se talokin tietty asunto

Kyllä tämä maalainen ainakin muisti puhua asunnosta. Talo meinasi aina lipsahtaa (koska itse juuri yritin myydä taloani), mutta aina korjasin asunnoksi. :)

Vierailija
15/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hinta

-sijainti

-koko

-onko remontoitu(sisäpinnat)

-onko tulossa remontteja(julkisivu,putki)

-se mikä omasta mielestä on nättiä ei välttämättä muiden mielestä

Vierailija
16/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hinta

-sijainti

-koko

-onko remontoitu(sisäpinnat)

-onko tulossa remontteja(julkisivu,putki)

-se mikä omasta mielestä on nättiä ei välttämättä muiden mielestä

kun tämä mun nättini on juuri nyt muotia. Ja ainahan saa itse tapetoitua ja maalattua uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan