Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nettideittikokemuksistanne!

Vierailija
10.10.2011 |

Yritän tässä vähän viritellä juttuja ja treffintapaisia erään neitokaisen kanssa, josta en ole edes kuvaa nähnyt. Ei sillä että se mitään merkitsisikään. Kertokaapa rohkaisuksi tai varoitukseksi hauskoja, kamalia, ihania tai muuten vain ikimuistoisia nettideittitarinoita! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 nettitreffeillä, joista suurin osa on ollut täysiä fiaskoja. Kuitenkin 2 tapausta oli, joiden kanssa kehkeytyi yli vuoden suhde, hyviä tyyppejä siis, mutta välimatka söi.

Fiaskot sitten: Mies pyysi kotiinsa, kohta kauhea pauke oven takana. Tultiin sitten sähkölaitokselta laittamaan sähköt poikki kun ei ollut maksanut laskujaan. Miehen piti laittaa päivällistä ja leffailta suunnitteilla. Jep, lähdin kotiin enkä pyytänyt mukaan.

Toinen fiasko, mies olikin kihloissa ja kulkivat avokkinsa kanssa hedelmättömyyshoidoissa. Mulle asia selvisi vasta 5kk jälkeen.

Kolmas fiasko, mies oli kaikinpuolin aivan syötävän näköinen, sängyssä vain täys sadisti.

Muut olleet outoja rassukoita joiden kanssa ei asia ole edennyt enää toisiin treffeihin. Mut on siis olemassa näitä helmiäkin, joiden kanssa edelleenkin ystävinä pysytty.

Vierailija
2/4 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala pistää tuosta paremmaksi. Mutta yritän!

1: Deitit loppui ihan yllättäen kesken, kun naikkosen piti lähteä jumppaan. En kai mä nyt niin hirveä ollut... :D

2: Odottelin sovitulla paikalla kokonaiset 15 minuuttia. Laitoin sitten viestiä, että muistithan treffit ja paikan. Vastauksena tulee, että ei hän saanut kyytiä, voinko tulla toiselle puolelle kaupunkia. Jonkun ihme päähänpiston seurauksena vielä lähdin! Siellä hän odotteli baarin edessä karmeassa krapulassa ja halusi tietenkin mennä sisälle ottamaan lisää. Muistan ajatelleeni, että tämän ihmisen kanssa ei mun tulevat lapseni tule viettämään joka toista viikonloppua. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ilmeisesti ei kannata odotella ihan liikoja. Mut lisää kokemuksia, jos joltain löytyy. Minulla on kanssa elämän ekat nettideitit tulossa.

Vierailija
4/4 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoan nettideittini kanssa päädyin loppujen lopuksi naimisiin. Ennen deittejä olin lukenut noin 50-60 profiilia ja kuvausta kunnes tämä yksi iski tajuntaan kuin kakkosnelonen: tuntui siltä kuin kuvaus olisi kirjoitettu minulle ja ainoastaan minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi