Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperhekuumeilijoiden syksy

09.10.2011 |

Onkohan täällä enää ketään suurperheistä kuumeilevia?

Yritys meillä alkoi keväällä, mulla löytyi kohdusta polyyppi tuossa syksyllä ja se poistettiin ja tehtiin samalla kaavinta (nukutuksessa)..nyt kk menossa ja sitten jatkuu yritys..

ikää 38 ja lapsia 5. kuudetta siis kuumeillaan!

tyttö-00,poika-01, tyttö-03, poika-05, ja tyttö-10.

hyvää syksyä kaikille, toivotaan raskautumisia..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä pikkuinen "mötikkä" oli kohdussa, ja sydän pomppaili...

niskapoimu ultraan tulee kutsu, ja sain verikokeisiin lähetteet, ja pissapurkin, yms..

Ihanaa joulun odotusta kaikille!

Vierailija
2/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Taita :)

En ole paljoa viitsinyt kirjoitella kun ei mitään kerrottavaakaan ole, kierto ilmeisesti ton kierukan poiston takia sekaisin kun en kerran raskaanakaan testin mukaan ole eikä ole tätiäkään näkynyt :/ Voi teitysti olla että oli ns. mini kuukautiset viikon kierukan poiston jälkeen kun yhden päivän kesti vuoto ja jos sen mukaan mennään niin vois näillä main taasen alkaa ja tänään on kyllä vähän semmonen olo ollutkin ja tissitkin n. viikon ollut arat...hmm, tiedä nyt sitten mitä tarkoittaa mutta oikeesti nyt tällähetkellä sitä tätiä odotellaan että pääsis puhtaalta pöydältä taasen aloittaamaan yrityksen :)

Ansku kp41 tai 32/30-32?(muistelin että oli ennen kierukkaa melko pitkä kierto yleensä että saattaa olla yli ton 32 ihan hyvin mut katellaan nyt)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meni. Viikko sitten alkoi jopa normaalia runsaampi vuoto.Ja samalla iski kauhea ummetus, peräpukamat ja flunssa. Muista vaivoista olen jo voitolla, mutta yskä on kauhea ja veto vieläkin poissa. Nyt on oma olo ollut senh verran kehno, että lasten riekkuminen saa pääni halkeamaan, että vauvakuume ei ole ihan korkeimmillaan, eikä peittokaan heilunut. Mutta kyllä se tästä. Tänään leivoin lasten kanssa pipareita ja nyt kotona leijuu ihana tuoksu. Joulukortit ovat myös loppusuoralla, josko saisi viikonloppuna olohuoneen pöydän askartelutarvikkeilta raivattua. Ja nyt sataa luntakin. Täytyy vaan käpertyä glogin ja piparin kanssa sohvalle ja koittaa ottaa rennosti.

Nauttiikaa jouluajasta!

4/34 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yksi, kuudetta kuumeillaan myös ja yk 5 menossa.

Mulla on poika-00 tyttö-05 poika-06 poika-08 ja tyttö-10

wattu

5/34 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "pakko" kait se on tännekin tuppautua...

Watun kanssa ollaanki vanhoja tuttuja tuolta ootuspuolelta...Heipat!!

Ite oon 35v neljän lapsen äiti ja viidettä kovasti oon jo itekseni (tai noh kyllähän tuo ukkokulta tuon tietää) kuumeillut. Meiltä siis löytyy ennestään 02/95 poika, 08/99 poika, 08/07 poika ja 11/10 tyttö.

Ehkäisyä ei olla käytetty sitte kevään 2003, jolloin kolmoselle annettiin lupa tulla. Eli mulla on pco ja tuo raskautuminen ei ole mitenkään helppoa, joten voihan se olla että ikäki jo tekee sitten tehtävänsä ja tää jää mulla vaan kuumeilemiseksi. Kova laihis tällä hetkellä päällä ku mulle jäi edellisestä raskaudesta kaikki kannettavaksi edelleen eli ei jääny synnärille kiloakaan!??

Menkat alkoi kuitenkin ihme kyllä viime to. En osannu niitä ollenkaan ootella vielä vaikka imetys on nyt jääny vain yhteen kertaan päivässä mun kuukauden takaisen umpparileikkauksen takia (neiti ei enää tissille helposti tuukkaan ku oppi pullolle).

Ukkokulta on kyllä jo sanonu että nää riittää meille mutta ei oo mitenkään sen kummemin asiaa hoitanu =D eli onkohan noin että puheasteelle vaan jääny..on niin hullaantunu noihin kahteen nuorempaan!

Mukavaa syksyä täältäkin päin kaikille!

Vierailija
6/34 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Montako lasta pitää olla, että on suurperhe? Meillä on kolme, ja neljättä minä jo toivoisin. Miehen mielestä ensin pitäisi ostaa isompi asunto, missä hän on tietysti oikeassa - minä vaan olen hirmuisen malttamaton.

Mukavaa syksyä!

Cedarfalls

7/34 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nani! Mukavaa et löytyy vanhoja tuttujakin :)

Mites teiän neiti? Aika on mennyt kyllä tosi hurjaa vauhtia kun teilläkin on ihan just pian 1v synttärit, kuten myös meillä!

Meiän rinsessa on kasvanut ja kehittynyt tosi hienosti, on oikein iloinen ja hyväntuulinen pieni.

Kooltaan on kyllä pikkuinen mutta sitäkin tomerampi ;) Liikkuu eteenpäin mittarimato tyylillä, konttaamaan lähtö on ihan lähellä.

Cedarfalls, eiköhän se neljä lasta aika monen mielestä ole jo suurperhe.

Mä kärsin kamalasta flunssasta, onneks ei muilla ole mulle aina tulee kaikki taudit kovimpina, mut onneks meillä ei usein sairastella.

wattu

8/34 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cedarfalls: mää oon Watun kanssa samaa mieltä, että kyllä se neljä lasta on jo suurperhettä, sen huomaa jo siitä ku ei tää porukka mahu samaan tavisautoon! :) Ja kyllä sitä pienempäänki huusholliin mahtuu, meitä oli aikoinaan neljä lasta ja vanhemmat 77m2 rivarikolmiossa ja ihan hyvin mahuttiin :)

Tuu vaan mukaan jutustelemaan jospa saataisiin vähän eloa porukkaan!

Wattu: meidän neiti tosiaan täyttää kolmen viikon päästä 1v!! ihan kamalaa...ihana paketti on, oikein aurinkoinen isin tyttö! Nyt on huomannu että saa toivomiaan asioita periksi ku ottaa kunnon "nariseva sarana" ääntä =DD miten voi noin pienestä lähteäkki noin iso ääni! Teillähän pikkuinen neiti on kans hyvin lähtenyt liikkeelle ku kuitenki otti varaslähön maailmaan, meillä oli kakkonen kans keskonen muistaakseni samoilla viikoilla synty ja eipä siitä vuoden kohilla enää mitään keskosuudesta tienny..

Luin tuolta heinäkuisista että täti kurvas paikalle, harmin paikka! Onnea uuteen kiertoon jospa sitten elokuinen pikkuinen teille tulis!

Mites Taita? Onko oireita suuntaan tai toiseen?

Mulla menee kp 26 tänään, saa nähä kuinka käy, kierron pituudesta ei vielä mitään hajuakaan ku ekat menkat menossa synnytyksen jälkeen. Siskon kans vuosi sitte ooteltiin ja hän sai kk ennen mua tytön kans ja nyt heille ootetaan vitosta syntyväksi ens kesäkuussa. Äiti sano että vielähän te ehditte mukaan toistamaan saman :) mutta ite en oikein jaksa uskoa että ekasta kierrosta tärppiä tulis...Tuossa kp17 mulla tuli v.pun limaa...koskaan ennen ei oo tullu, mitä lie sitte on? Nyt kyllä nippailee tuolta oik.puolen, oisko se täti siellä tuloillaan..

Nyt laittamaan pikkuisimmat unten maille!

Plussatuulia kaikille meille!

nani

Vierailija
9/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kun oikein kutsutaan, niin täytyyhän sitä mukaan tulla :) varsinkin kun ei meitä nyt aivan liiaksi täällä näytä olevan. Minulla on siis kolme lasta, tyttö -05, tyttö -07 ja poika -10. Ajattelin sen perheen olevan jo tässä, mutta niin vain kävi, että kun poika oli 4 kuukautta, ajatukset muuttuivat: ei tämä vielä ollutkaan minun kuopukseni (toivottavasti). Vuoden tässä on siis jo vauvakuumetta ollut!

Meillä on kyllä tosiaan tilan kanssa tiukkaa, kolmio ja kolme lasta, kaikki samassa huoneessa kun mies tarvitsee työhuoneen; mehän nukutaan olohuoneessa. Miten teillä muilla, onko tilaa riittävästi? Mies kovasti odottaisi, että saadaan isompi asunto hankittua, ennen kuin kuulemma edes harkitaan neljättä lasta. Vielä ei siis aktiivitoimintaa, mutta katsotaan nyt!

Ai niin, iät: minä täytin juuri 36 ja mies on 39.

Mukavaa viikkoa!

Cedarfalls

Vierailija
10/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään haamu..

pelottaa ja jännittää..

"huomenna" olisin kuukautisia odotellut..

paleltanut monena iltana ja yönäkin.

Meillä on iso auto,9hengen, joten vielä sopisi vaikka pari mukulaa lisää.

Talo on omakotitalo, jossa on kyllä neliötä, mutta ei todellakaan jokaiselle omaa huonetta.mutta jospa sopu sijaa antaa?

kaikille toivotaan raskautumisia..

11/34 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitalle oikein ihanat onnentoivotukset haamusta! Toivotan pikkuiselle kovasti tarrasukkia ja enkeleitä pitkälle 9kk matkalle ;)

Meillä näköjään kierto samoilla paikkeilla, ku itekki oottelen menkkoja alkavaksi tänään.

Cedarfalls: Me asutaan tällä hetkellä vuokralla vanhassa omakotitalossa, tilaa on ihan kivasti n.150m2 kaikille on myös omat huoneet. Pesutilat on vaan alkuperäset ja aivan karseat! Tarkoitus ois että ruvettais rakentamaan uutta ens keväänä.

Niinhän tuota itekki melkeimpä vanno että ei enää ikinä lisää, viime raskaus oli niin vaikea kipuinensa mutta noin sitä vaan taas kuumeillaan...=D

Me ollaan iältään 35v ja 37v alkuvuodesta tulee vuodet lisää.

Mitäs Watulle kuuluu?

Meille tuli maanantaina juuri uus auto, sellanen pikkubussi, siihen mahtuu yhteensä 8h. Sanoinki ukkokullalle että nyt oot sitte virallisesti suurperheen isukki =D eipä tuo pannu pahitteeksi tuosta nimestään.

Eilen kerroin hälle että kuinkahan suuri lapsikatras meillä ois jos hän ois ollu yhtä hullaanunu pikkuisiin 10v sitte ku nyt (oli siihen aikaan ihan varma että kaks lasta on hyvä luku). Hän vaan tuumas että eipä tässä olla juuri toppuuteltukaan...tottahan se kyllä on, mun kroppa se on mikä panee vastaan. 8,5v ilman ehkäisyä ja tuloksena 2 ihanaa pikkuista ja kolme km:a (yks esikonki jälkeen) ja monen monta negatestiä tehtynä ku kierrot venyneet pitkiksi monen monta kertaa.

Negatestin aamulla tein ku ei ollu menkat vielä yöllä alkaneet..oireiden perusteella oisin itteni (taas) plussaavaksi arvellu, mutta en sitä enää usko ku tuo oli vielä sellanen herkkätesti..kovasti yritin tihrustella mutta en siihen kyllä haamun haamuakaan saanu :/

saanut nähä miten tää kierto lähtee tästä eteenpäin menemään, toiv ei hätyytellä noita ah niin ihania kp100 kiertoja...

Mää oon karpannu nyt reilun kk:n ja voi että ku mun tekee mieli pizzaa ja leipää! En iiä kauanko mulla kantti kestää ku painoa ei oo pudonnu ku kilon verran vaikka mulla ois todellaki sitä mistä lähteä (koskaan ennen en oo painanu näin paljoa ku nyt)!

Aina ennen ku oon minkä tahansa dietin alotanu niin kyllä se eka 5kg on lähteny parissa viikossa muta ehei ei tällä kertaa...

Miten te muut, onko teillä ongelmia ylikilojen kanssa?

Voi vitsit, täytyy lopettaa, tais tulla melkonen valitusvirsi tästä viestistä =D pahoittelen!

nani kp28

12/34 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitalle onnittelut haamusta!

Meillä on neliöitä 160 ja ihan hyvin mahdutaan, ei kuitenkaan kaikille omaa huonetta ole, pikkupojilla on yhteinen.

Me rakennettiin tää ihan just, olis eka joulu tulossa uudessa kodissa, tälläselle jouluhullulle niiiin kivaa :D

Nani, hyvää kuuluu. Kävin eilen ihastelemassa pikkuista poikaa 2vrk vain ikää ja oli se niiiin ihana!

Toivotaan että meillä ja kaikilla muillakin pinossa tärppäis pian!

Mä en oo koskaan karpannu, ei oo mun juttu, mut eikös pizzaa voi syödä kun tekee sen pohjan karppiversiona?

Tiputettavaa todellakin on ja mä oon vaan jättänyt hyväskän ja lenkkeillyt joka ilta hurjan viikon ajan, reilu kilo on lähtenyt, kuhan nyt ei tulis lipsumisia...

Meidän neiti synty rv 28+1, en tiennytkään et teilläkin on keskonen, tai sitte en muista jos oot maininnut aikasemmin, voisitko kertoo et miks synty niin aikasin teillä? Nuorin kuitenkin teillä synty täysaikasena, mäkun välillä mietin et onko ihan hullua kokeilla vielä raskautua jos taas syntyy keskosena.

wattu

Vierailija
13/34 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hillittömästi kylmää koko ajan..

toivotaan muillekin plussaa...

14/34 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokulta on reissunpäällä ja ite ei oikein vielä osaa mennä nukkumaan...

Taitalle vielä onnittelut! Oireet näyttävät kyllä lupaavilta bd Käyhän vielä meidän kanssa jutustelemassa vaikka tuonne o-puolelle pääsitkin :)

Wattu: joo onhan tuota karppipizzaa kerran tehty ja voin kyllä sanoa että lopulta raavin täytteet pohjan päältä pois ja söin ne ilman pohjaa niin pahaa se oli! Yäk!

Joo onhan meillä keskonen muttei ihan noin pikkuinen! Meillä kakkospoika syntyi lopulta 32+0 hätäsektiolla ku mun toksemia äityi niin pahaksi (halusivat pitkittää raskautta mahd pitkään). Itekki pelkäsin kolmosen kans kuinka käy (mua peloteltiin vähän ku esikon kans ei ollu mitään ongelmia ku yleensähän toksemia tulee just ekan kans), mittalin mm. paineita kotona, samoin myös ed. kans, mutta hyvin aisoissa lopulta pysyivät. Kerran vaan kärähin pissatestissä mutta se tosiaan oli vain yks kerta, seuraava oliki jo puhdas.

Vaikeaahan se on ennustaa miten kukin raskaus sujuu, ovat kuitenkin aina omanlaisensa jokainen..mutta valitettavaahan on että vaikka kaikki menis hyvin niin kyllä se meidän äitien takaraivossa pelko jäytää koko raskauden ajan, viikko kerrallaan mennään eteenpäin.

ON: mulla on kp:t taittuneet kp33:si...eli yliajalla mennään ja negatestejä on tullu muutama jo tehtyä (miten niin megakuluttaja?)..

Fiilikset on aika lailla ristiriitaiset eli sais se täti jo tulla että pääsis uuteen kiertoon (ja tietäis että tää kroppa pelittää jotenki) ja taas oishan se ihana ku se toinen viivaki siihen testiin tulis...voih..

Taitaa vaan olla niin että tätä kroppaa ei saa toimimaan ilman tabuja..eli voipi olla että gynelle tällä menolla käy tie ja terot kourassa kiertoa jatketaan...

Mieliala on aivan voisi sanoa kärttyisä (=perseelle ammuttu karhu), oireet viittaavat sekä menkkoihin että raskauteen; välillä limaa tulee kovastikin ja taas on yhtäkkiä kuivahetki, rinnat on todella arat, vatsaa nippailee ja repii tämän tästä, maha on järkyttävän turvoksissa (sivusta katsottuna n.rv26)!

Eli hormoonit on aiiiivan sekasin!

Pakko varmaan lähteä nukkumaan...tarkoitus oli äitin ja nuorimpien lasten kanssa lähteä Ouluun isänpäivälahjaostoksille :)

Vierailija
15/34 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks suurperheellinen vauvakuumeilija lisää, ennestään löytyy siis tyttö 1999, tyttö 2000,tyttö2002, tyttö 2004 ja poika 2007. Vakaasti olin päättänyt että meidän lapset on tässä mutta kummasti se kuume vaan jostain putkahti esiin jälleen ja nyt sitten viime keskiviikkona hormonikierukka lähti 4,5 vuoden jälkeen :D Ennen on lapset tullu suht helposti mutta onhan mulla ikääkin jo pikkusen enemmän joten nyt jännäillään kuinka käy. Mukavaa kun meitä suurpelheellisiäkin kuumeilijoita löytyy ja aivan mahtavaa kun löysin tämän palstan :)

16/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Ansku! Toivotaan että pääset pian siirtymään tuonne odotuspuolelle. Meillä myös aikaisemmat tulleet hetipian, mutta nyt odotuttaa, ei nyt tosin oo kun vasta yk6 mutta kuitenkin...

Nanille pidän peukkuja!

Nyt jäi viesti lyhyeksi kun S vaatii huomioo, palailen uudemman kerran myöhemmin

wattu kp 14/27-30

Vierailija
17/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas hiljaista täällä. Itse kun on just päässyt mukaan niin tietysti on tosi mukavaa lueskella toisten kirjoituksia :) Viime keskiviikkona tosiaankin hormonikierukka napsastiin pois ja sitä edelsi kuukautiset jotka mulla tuli suht säännöllisesti koko kierukan oloajan, vaikka vuoto olikin niukkaa. Elikkä varmaan olis menossa kp 12/30-31 eli ovulaation aika jos nyt sellasta tässä kierrossa tapahtuupi :) Ei sitä edes muistanut miten jännää ja pitkää "odottavan" aika onkaan ;D

18/34 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskulle lämpimät tervetulotoivotukset! Toivottavasti vierailusi täällä jäisi mahdollisimman lyhyeksi! Peukut pystyssä pidän jotta saatte ovisajan hyödynnettyä oikein kunnolla! =D

Meillä eka sai alkunsa varmaan touhutipoista,

kakkonen kierukan jälkeen yk3 (siinä kerkes olla yks tosi aikanen km),

kolmatta sitte ookattiin urakalla 3v ja siitä plussasta tuli km ja sitte vielä meni 0,5v ennen ku tärppäs ja poika syntyi,

kolmannen jälkeen ei ehkäisty missään vaiheessa, tuloksena km rv10 ja rv7 ja sitte plussaa niin, että kolmannen ja neljännen ikäeroksi tuli 3v3,5kk ja tämä neitokainen on avustettu yhdistelmällä terot+clomit...

Nyt siis mennään niin, että ehkäisyä ei viime marraskuun synnytyksen jälkeen olla ed käytetty.

Wattu: missäs päin kiertoa teillä mennään?

Taita: miten voit?

Cedarfalls: Onko uusi koti etsinnän alla, vai alkoiko yritys ilman kiinteistömarkkinoita :)?

ON: kp35 ja pläääh! Tää kierto nyt näyttää siltä että loppua ei näy ei siis tätiä eikä plussaa (tämän aamun nega), tää on näitä pco:n ihanuuksia..ei tässä varmaan muuta kommenttia omaan napaan tarvita..

Mieliala on kyllä korkeuksissa...huoh!

Plussatuulia arvon rouvat, olkaa hyvät

19/34 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vaan pinoa...missäs kaikki arvon rouvat luuraa?

Miten teillä meni isänpäivä?

Me vietettiin sitä ensin omalla porukalla ja sitte oltiin iltapäivä mun vanhempien luona, nyt varmaan ekaa kertaa 15vuoteen! Hassu juttu kuinka elämä muuttuu kun muuttaa lähemmäs isovanhempia :)

ON: menkat on poissa ja pysyy...kp39...huoh edelleen! Oireita ei varmaan oo kumpaankaan suuntaan, ainoastaan rinnat on ihan sairaan kipeät mikä tietty voi johtua kuukauden takaisesta imetyksen lopettamisesta..

Ei muutako linjoille tytöt!

Ja mää meen hetkeksi taas töihin..(ei vois vähempää huvittaa!)

20/34 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt toivon etten olisi raskaana! Just oli ovis ja yritystä oli kovastikin ja sitten tulee postissa tietoo et papa kokeessa löytynyt solumuutoksia ja kolmos luokka se ny sitte on :(

Tähystykseen tuli samantien aika ja koepalan ottoon, toivottavasti ei löydy mitään vakavaa!

Oon kyllä vähän arvellutkin et jotain on kun ei ole tärpännyt ja muut on sellasia hetipian lapsia, muuten ei oireita ole.

murheellinen wattu :(