Oho,viikossa lähti 1,5kg painoa.
Toinen dieettiviikko menossa.
Ekalla viikolla ei lähtenyt yhtään kun en ollut liikuntaa lisännyt, nyt sitten 1,5kg kun ruokatottumusten lisäksi lisäsin työmatkapyöräilyn 6,5km/suunta :O
Lähtöpaino 84,4kg 2 vkoa sitten sunnuntaina. Pituutta 170cm että painoindeksi jotain päälle 29.
Nyt tänään 82,9kg :)
Ja ruokavaliota muutin siis niin että vähensin herkuttelua, en lopettanut kokoaan. 4 ateriaa päivässä:
*aamupala (yleensä 2 ruisleipää, kinkkua ja vähärasvaista juustoa ja kevytlevitettä, lasi maitoa
* lounas rasvatonta rahkaa prk ja marjojan. 1-2dl, 2 riisikakkua
* päivällinen perusruokaa, pasta vaihdettu täysjyvään jne,
(*tähän väliin kuuluu herkut jos niitä syön, eli esim 1-2 maoan-pötköä=10karkkia tai pari desiä jätskiä tai pari keksiä)
* iltapalaksi hedelmiä/rahkaa ja marjoja/1 leipä pääällisineen, joku noista.
Lisäksi se perusmäärä vettä päivässä, n. 2 l.
Joojoo, nestettä varmaan lähti ekaksi mutta hyvälle tuo silti tuntuu :) Ja mahakaan ei niin enää pömpötä.
Koon 40 bikinit ensi kesänä, hitaasti mutta varmasti-täältä tullaan!
Kommentit (5)
Jotain minä silti näköjään oikein teen :)
Illalla käyn 2 krt viikossa lenkillä jos pääsen mutta varmasti ainakin kerran jumpassa.
Ruuat syön mielummin noinpäin, kun olen huomannut että jaksan töissä väsymättä paremmin kun en syö hiilaripitoista. Ja illalla jaksan lenkillä käydä kun syön hiilaripitoista sitä ennen.
En tiedä onko se oikein, mutta mulla se toimii, se kai tässä tärkeintä on?
Siksi noin nuo ruokailut.
Ei hiilaripitoista lounaalla, koska hiilarit väsyttävät. Tsemppiä! Itse olen samoissa mitoissa ja ruuat menevät jokseenkin näin:
Aamulla smoothie
Lounaaksi salaatti tai keitto (kasviskeittoon lisään raejuustoa)
Ip omena
Päivällinen lihaa/kanaa ja lämpimiä kasviksia
Illalla 2 palaa ruisleipää levitteellä+juustolla+kinkulla
Ja joo, samalla lailla painoa lähtenyt viikon aikana.
kun vedät smoothieta ja kasvissosekeittoja. Päivällisellä sen sijaan lihaa.
ainakin. Eli sinulle 65g päivässä.
Hiilihydraattipitoiset ruuat lounasaikaan (esim. pasta- ja riisiruuat) ja proteiinit illalla yötä vasten