Olenko nyt jotenkin poikkeava, kun täytin tänä vuonna jo 40 v ja en
ole läski, rupsahtanut enkä ruma. Olen pieni , siro ja viehättävä, siis monien muiden mielestä. Olenko ainoa laatuani, siis ihan friikki kun kaikki muut ikäiseni ovat lihavia ja rupsahtaneita ?
Kommentit (7)
saa sen käsityksen, että kaikki nelikymppiset ovat hirvittävän vanhoja ja rupsahtaneita ja todella läskejä. Siksi en okíkein tunnista itseäni kuvauksesta, kun san jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni IRL. Ihan kuin se nyt olisi tärkeintä tässä maailmassa :) ap
En tunne yhtään rumaa enkä rupsahtanutta nelikymppistä.Muutaman pullean kylläkin mutta nättejä ja elämäänsä tyytyväisiä vaikuttavat hekin olevan.
Odotitko kehuja...?
nyt lyökäämme käsiä yhteen sinun hyvyyteswi tahtiin!!!
*hep,hep,hep!*
tuliko hyvä olo?
Mhmmm.. ja kuka mittaa viehättävyyden?
Saahan sitä toki uskoa ja pitää itseään viehättävänä..En minä sitä..
laittaa kuva, niin voidaan arvioida oletko vain itsesi mielestä kaunis ja viehättävä..?
itsekeskeinen ja tyhmä vaikutat ainakin olevan. Muusta en tiedä.
minä olen yli 50v. ja edelleenkin viehättävä ja kaunis, mutta siihen on syynä säännölliset, terveet elämäntavat, runsas aktiivinen liikunta (koko aikuisiän) ja positiivinen elämän asenne.
Tosin muutaman ryhdistävän kollageeniruiskeen ole ottanut kasvoihini.
Ryppyjä minulle ei ole muutenkaan juuri ollenkaan koska olen hoitanut itseni hyvin.
En tunne yhtään rumaa enkä rupsahtanutta nelikymppistä.Muutaman pullean kylläkin mutta nättejä ja elämäänsä tyytyväisiä vaikuttavat hekin olevan.
Odotitko kehuja...?