Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "sanoisitte irti" ystävyyden?

Vierailija
09.10.2011 |

On mennyt jo tosi tosi pitkän aikaa tosi huonosti erään ystäväni kanssa. Silti aina välillä tavataan, soitellaan, jutellaan fb:s.

ESIM. Minä en "tykkää" (ts. en siedä) ystäväni miehestä, on mariahuanaa poltteleva, mustasukkainen k-pää! (:D tää on siis mun ja mun miehen mielipide :D) Ystäväni piikittelee minua kokoajan (esim. tuo ketju Raskaana oleva ystäväni suuttui kun kerroin arvaavani vauvan sukupuolen - tuntui ihan kuin olisi ystäväni kirjoittama!(ehkä onkin? Mutta siitä lähti tää mun idea kysyä teidän mielipidettä), odotetaan miehen kanssa erittäin toivottua esikoista, ystäväni saa kaiken mun elämässä kuulostamaan siltä et nyt on mun elämä ohi ja en pääse enää minnekään ja "odotas vaan niin tiedät mitä mä kävin läpi". Hän puhuu syvällä kokemuksen rintaäänellä koska hän sai esikoisena vasta 19-vuotiaana, ja välillä yrittää elää "nuoruuttaan uudestaan." Silti hänellä toiveissa toinen lapsi?!?

+ Paljon muuta, ettei enää tunnu että on mitään ideaa jatkaa tätä, kun tuntuu että suutun tai ylianalysoin kaikkea hänen sanomaansa/tekemäänsä ihan vaan että löytäisin sieltä jotain että viittaskohan toiki vittuiluun, tms.

Mutta onko kukaan ollut vast. tilanteessa, miten hoiditte, jätittekö yhteydenpidon ihan nollaan, vai sanoitteko suoraan että jos ei enää oltais yhteydessä kun ei energia enää riitä tän kaverisuhteen ylläpitämiseen vai mitä hittoa?

Hassuinta tässä on se että mulla itelläni on tosi tosi vähän kavereita, luulis et haluisin pitää kynsin ja hampain kiinni tästä yhdestä, kun välillä on aikoja et tullaan tosi hyvin juttuun, mutta sitten on näitä tosi huonoja hetkiä ku voisin repii siltä ämmältä hiukset päästä ja hampaat suusta!! Mies aina päätään pyöritellen kuuntelee ja ihmettelee et minkä ihmeen takia kutsun tätä naista ystäväkseni? Hänen mukaansa ystävät eivät kohtele toisiaan niinkuin tää mun ystävä kohdellut mua. (enkä kyllä itsekään ole mikää malli-ystävä, tietenkään!)

Ja tämä ei ole raskauden hormonihuuruissa kirjoitettu viesti, vaan olisin voinnut kirjoittaa tämän saman esim. vuosi sitten. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittele äläkä fb:ttele enää. Äläkä vastaa jos hän soittaa. Sillä tavalla varmasti pääset hänestä eroon :/

Vierailija
2/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat ottaa etäisyyttä ja että otat yhteyttä sitten kun siltä tuntuu(ikinä?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain nimi ala T:llä? Oli vain niin nappiin osuva kuvaus, että.. :D

Vierailija
4/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala... mutta ymmärrät sit varmaan mun tunteet? :D

ap

Vierailija
5/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ollut jo liikaa jos samasta ihmisestä olisi puhuttu!

Mutta kyllä ymmärrän hyvin sun tunteet.. Vaikka ystäviä ei olisi paljon, niin parempi sekin kuin tuollaiseen yhteyksissä oleminen. Itse pääsin eroon ko. ihmisestä keksimällä muuta tekemistä kun olisi halunnut tavata ja jättämällä yhteydenpidon vähemmälle. Varmasti on puhunut minusta p**kaa muille selkäni takana, mutta sillä ei ole väliä. Pääasia, että pääsin eroon!

Vierailija
6/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpähän vain, että onko tuo nyt sitten ystävyyttä koskaan ollutkaan, vai oletteko olleet "tosihyviä kavereita" pelkästään sen vuoksi, ettei kumpikaan ole löytänyt parempaakaan seuraa?

Vaikutatte hyvin erilaisilta ihmisiltä, eikä toisen kunnioittamista liene koskaan paljon ollut, jos selän takana ollaan puhuttu pa**aa ties mihin suuntaan.

Sinuna miettisin, mikä teitä on ylipäätään yhdessä pitänyt kaikki vuodet. Kunhan se selviää sinulle, osaat varmasti ilmaista "eron" syyn tuolle toisellekin osapuolelle.

Vierailija
7/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusien ystävien hankkimiseen.

Voit olla kiireinen just silloin kun kyseinen kaverisi ehdottaa jotain. Ja soittelet hänelle vähemmän kuin ennen. Joskus pieni tauko tekee hyvää, itse en katkaisisi välejä ihan täysin.

Vierailija
8/8 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään fataalia ei ole tapahtunut? Annat olla. Olet vähemmän yhteyksissä, olet passiivisempi ja et suostu tapaamaan kuin harvakseltaan. Suuntaat energiasi muihin ystäviin. Voihan sitä toisessa elämäntilanteessa sitten taas olla enemmän kavereita.