Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotaan viettää eka kerran joulu oman perheen kesken, omassa kotona... Jännittää!

Vierailija
08.10.2011 |

Vinkkejä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täpiset jo jostain joulusta?

Vierailija
2/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? että oikein jännittää? ompa oma perheesi vieras sinulle kun tarvii oikeen jännittää. Ja mitä vinkkejä haluat..etkö osaa tehdä joulusta itse oman näköistä. Huhhei,jouluja vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin suostunut lähtemään kotoa joulunviettoon minnekään muualle.

Vierailija
4/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimmat joulut ovat olleet ne kun meillä on mummot ja vaarit sun muut syömässä ja iltaa viettämässä :)

Vierailija
5/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua siis jännittää miten onnistumaan luomaan oman näköinen joulu eka kertaa itse. Mun äidin luona oltu tähän asti ja siellä on esim. sapuskat ihan viimeisen päälle kaikki tehty alusta asti itse.

Jännittää, että miten saadaan aloitettua oma joulu, mitä perinteitä otetaan lapsuudenkodeista, mitä tuodaan omaa.

Jännäää! Mutta ihanaa.

t:ap, tähän asti aina äidin lihapatojen ääressä jouluna :D

Vierailija
6/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole enään mitään ilman isovanhempia.

Vierailija
7/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää joulua...

Vierailija
8/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimmat joulut ovat olleet ne kun meillä on mummot ja vaarit sun muut syömässä ja iltaa viettämässä :)

vaikka en ole yrittänytkään kun ajatus tuntuu niin vastenmieliseltä.

Vierailija
9/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan että meille tulee sukulaisia,se tuo sitä tunnelmaa nimittäin.

Vierailija
10/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti? eikö kenelläkään ole kivaa jouluna oman perheen kesken?

t:ap

Vierailija
11/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sukulaisia, ei kuitenkaan isovanhemmat (kun eivät elä ja toiset taas viettävät omaa jouluaan). Se on ihanaa ja minäkin olen aina ihan täpinöissä. Työlästä se ei ole kun jaetaan ruikien valmistus kaikille, työläämpää olisi pelkästään omalle perheelle laittaa.

Vierailija
13/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ruokailu perheen kanssa vaikka safkat parempia.

Vierailija
14/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta vaan olla, viipottaa vaikka pyjamassa jos siltä tuntuu ja syödä nassuttaa mennen tullen.

Vierailija
15/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidä huoli omasta jaksamisestasi. Älä stressaa. Ota avuksi puolivalmisteet ja mieti mistä voisi vähän säästää vaivaa. Jos sinulla ei ole ketään apuna, on kokonaisen jouluaterian tekeminen yksin from scratch todella, todella työlästä. Muista että kaiken ei tarvitse mennä just eikä melkein "oikein", ja huumorilla selviää monesta harmista.

Tein viime joulun itse lapsille ja isovanhemmille eron jälkeen, ja voin sanoa, että vaikka kuinka olin päättänyt etten väsytä itseäni, mutta poikki olin.

Vierailija
16/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikein ihanaa viettää joulua. Ei todellakaan normi viikonloppu, vaan aikaa vain olla ja viettää aikaa prheen kesken. kukaan ei kiidä kauppaan tai harrastuksiin. Ruokaa ei tarvitse valmistaa, kun on kerran tehnyt jouluruoat valmiiksi, niin niitä vaan lämmittää. Ollaan möllötetään ja välillä käydään vähän ukloilemassa, kävelemässä ja kynttilöitä sytyttämässä. Ihanaa.

Vierailija
17/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikein ihanaa viettää joulua. Ei todellakaan normi viikonloppu, vaan aikaa vain olla ja viettää aikaa prheen kesken. kukaan ei kiidä kauppaan tai harrastuksiin. Ruokaa ei tarvitse valmistaa, kun on kerran tehnyt jouluruoat valmiiksi, niin niitä vaan lämmittää. Ollaan möllötetään ja välillä käydään vähän ukloilemassa, kävelemässä ja kynttilöitä sytyttämässä. Ihanaa.

me ollaan alusta saakka, jo ennen lapsia siis, vietetty joulut ihan keskenämme. vanhemmat on saattanut joulu- tai tapaninpäivänä ajella syömään tai me sinne. näin saadaan perheelle (=lapsille) omat jouluperinteet eikä niitä meidän omia vanhoja. eikä meidän tarvi välittää vanhempiemme mielipiteistä :)

Vierailija
18/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että ihan vaan oman perheen kesken voi nauttia joulusta täysillä :)

Vierailija
19/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tajua, mitä jännää siinä olis. Kiva rauhallinen, syödään hyvin jne. mutta että jännittäisi...

Vierailija
20/30 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollut jo yli 10 vuotta. Ihanaa, kun ei tarvitse lähteä ja pakata autoa.

Saa itse laittaa omaa jouluunsa juuri sellaiseksi, kuin sen haluaa.

Aloitan ajoissa. Suunnittelen. Teen vain juuri niitä ruokia mitä meillä oikeasti syödään.

Jouluna meillä on rauhallista, rentoa yhdessäoloa.

EI kiirettä. Nautimme.

Olenkin jo aloittanut jouluvalmistelut.

Mieti mitä haluat. Koristeet, ruoat jne. Mitä haluat tehdä itse ja mitä taas hankkia valmiina.

Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan