Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran: Tutan froteeretrot ja isommat koot

06.11.2005 |

Olen etsimällä etsinyt Tutan syysRetrojen froteeasuista paitaa ja housuja koossa 110cm. Tutan nettisivuilla ilmoitettiin, että tällaista kokoa on olemassa, mutten ole löytänyt mistään.

Oletko nähnyt? Missä? Hommaan vaikka soittamalla kauppaan ja kysymällä voivatko lähettää.

Tahtoo sellaisen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Froteeretroja ei sitten kuitenkaan ole suurempia kuin 92cm, vaikka tutan nettisivu niin vakuuttaakin (housut ja paita 110cm asti). Soitin Reima Tutalle, kun missään liikkeessä ei ollut. Annoin palautetta nettisivun virheestä ja toivoin tulevaisuudessa suurempia kokoja. Tarkoitus oli kuulemma ollut tehdä suurempia kokoja, mutta jostain syystä ei ollut tehty.

Näin minulle kerrottiin.

Jos kuitenkin te niitä ihania tuotteita jostain saatte, niin informoikaa!

Vierailija
2/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä viime viikolla kävin tilaamassa liikkeestä niin soittivat Tutalle niin eivät ainakaan silloin sanoneet ettei olisi isoja kokoja :( Pitää käydä tällä viikolla kysymässä lastenvaateliikkeestä että saivatko niitä minulle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia että selvitit asiaa, sillä olen etsinyt kuumeisesti niitä suurempia paitoja, mutta näemmä olen etsinyt jotain mitä ei ole olemassa!

Vierailija
4/6 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin ole eka kerta, kun niiden mainoksissa mainostetaan jotain, mitä niillä ei ole. Niillä ei ilmeisesti ole ketään, joka päivittäis niiden nettisivuja. Viime keväänä metsästin kuumeisesti nettisivuilla esiteltyä vauvojen välikausipukua. Lopulta etsittyäni kaikki lähiseudun kaupat soitin Tutalle, josta kerrottiin, että kyseistä pukua ei sitten valmistettu ollenkaan. Pukua esiteltiin sivuilla kuitenkin syysmalliston saapumiseen saakka.

Lisäksi on tässä nyt pakko mainita, kun höyryämään aloitin, että ne ei paljon päivittele sivujaan muutenkaan. Tutan ostopaikkoja kun heidän sivuiltaan etsiskelin, niin huomasinpa, että Tuttaa löytyy edelleen Leppävaaran Maxista. Kuinkas moni teistä on viime aikoina käyny kattomassa Leppävaaran Maxin valikoimaa :)? (Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi, että Leppävaaran Maxia ei ole ollut olemassa enää vähään aikaan.)

Vierailija
5/6 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teilläpäin joku esim. joku pieni lastenvaateliike, jossa on noita Tutan retroja, niin pyydä heitä tilamaan. Minäkin pyysin paikallista lastenvaateliikettä tilamaan isompaa kokoa olevan paidan ja housut. Liikkeelle ei tule mitään ylimääräisiä kuluja ja he voivat tilata vaikka yhden kappaleen jotain tiettyä. Yleensä nuo suuremmat marketit ym ovat nihkeitä tilaamaan, mutta pienistä liikkeistä saa palvelua tuon asian suhteen :)

Vierailija
6/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluasin tietää, että onko MISSÄÄN päin Suomea suurempia retroja kuin 92cm. Ja erityisesti paita kiinnostaa (92cm paita on jo hommattu, mutta halutaan isompaa kokoa myös)!!!

Taimi02, minkä kokoista retroa sait tilattua?

Keskustelin kerran JesperJuniorissa myyjän/myymälävastaavan kanssa (en tutasta enkä retroista) vaan yleensä vaatteiden valikoimasta ja koosta, niin hän valitteli kun jotain kokoa ei enää ollut ja mainitsi että kun tilaukset tehdään jo puoli vuotta aiemmin ja on hankala saada lisää jälkikäteen.