Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkasi lähteä eilen riidan seurauksena

Vierailija
08.10.2011 |

lähti vaikka estelin,sanoi että ei tuu tänää kotiin(eilen) mä ajattelin et se pelleilee,et tulee viel takaisin,tuli se sen verran et kävi hakee jotain kamojansa,yritin estellä että ei lähtisi et selvitetään asiat,mies siirsi mut kovakouraisesti pois tieltänsä,ja lähti menee,ei vastaa puhelimeen se on suljettu,ei tullut yöksi kotiin,täällä vaan kaipailee vaimo ja lapsi miestäni.

Miehen äidilläkään ei tietoa pojastansa,veikkaan et nukkuu jossain autossansa,tai sitten jos sille sattunut jotain,mä en kestä tätä epätietoisuutta laitoin jopa faceenkin ilmon jos joku on nähnyt miestäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa tollainen :/ mun mies on tehnyt tuota samaa monta kertaa. vielä jos tekee on se viimeinen kerta...

Vierailija
2/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jos tekee on se viimeinen kerta...

olet jo sanonut noin?

Älkää roikkuko ja anelko niitä miehiänne, niin ne ei voi kohdella teitä kuin rukkasia. Pakatkaa laukut seuraavalla kerralla kaverina ja kantakaa apuna eteiseen. Muistakaa pyytää avaimet ennen kuin menee, sellainenhan ei niitä tarvitse joka ei asu asunnossa. Vieraat saa tulla jos sisälle päästetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kunnes äitini sanoi, että vain olkiaan kohautti, että jaaha, mene sitten...

Vierailija
4/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut, ja tietää että olen tosissani. t:2

Vierailija
5/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelyssä pitää tuntea rajansa. Mieheni sanoi minulle myöhemmin että ajan hänet sellaiseen nurkaan että hänen on pakko lähteä. Jos riitelyllä haluaa saavuttaa jotain olisi parasta tiedostaa mitä sanoo ja tekee. Suosittelen pariterapiaa molemmille.

Vierailija
6/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain yhteyden,oli nukkunut autossa,jep selvittelin vähä asioita hänen kanssa,kunnes nukahti sohvalle,sanoi et lähti pois ennen kuin satuttaa mua,okei mä oon vaan sitä mieltä et koti on koti ja tää on senkin koti.

Noh oon tyyt6yväinen et ei ollut kännissä,ei ollut missään muualla kun autossa nukkunut,luotan mieheeni,hän ei oo pettäjä tyyppiä,ainut vaan et on jääräpäinen,aionkin sanoa seuraavan kerran jos lähtee takaisin ei oo tulemista,et sen jälkeen voi nii ku painua huitsin nevadaa,mä osaan kasvattaa lapsemme yksinkin,hoidanhän mä muutenkin sen kun mies on töissä.

Ap

Laitan kohta pojan päikkäreille ja meen itsekin nukkumaan,oon ihan väsynyt,ei paljon tullut nukuttua yölä.

Vierailija
7/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies "löytyi". Olet taas sama räksy kuin ennenkin. Erohan tuosta tulee pikimmiten.

Vierailija
8/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan tuon, niin kunnioitan miestäsi hänen päätöksestä lähteä ennenkuin asia olisi mennyt perheväkivallaksi. Mielestäni sinulla ei ole uhkailun aihetta tuossa kohdin.

Vierailija
9/11 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Yritän kaikin keinoin välttää riitoja, mutta aina välillä onnistun ärsyttämään vaimoni niin, että hän solvaa minua KAIKIN MAHDOLLISIN tavoin, sylkee päälleni, lyö, uhkailee tehdä abortin, on ajamassa minua pois kotoa ja on sitä mieltä, että syyllistän häntä. En tarkoituksella syyllistä, mutta jos puolustaudun tai sanon mitä tahansa häntä vastaan niin kaikki on syyllistämistä. En voi enkä halua jättää vaimoani, koska rakastan häntä paljon. Miten toimin, käännänkö jatkuvasti vain toisen poskeni ja yritän tehdä kaiken vaimoni toiveiden mukaan, tuleepa sitten minkälaista kohtelua tahansa. Miten teitä raskaana olevia naisia tulisi tällaisissa tilanteissa kohdella?

Vierailija
10/11 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkääkö se mies sun facebook kommenteista, kun nyt alkaa tuttavat kyselemään, että missäs sitä on oltu.

Jotkin asiat on syytä pitää yksityisenä, eikä heti mennä huutelemaan jonnekin facebookkiin tai vauvapalstalle.

Eikö sulla ole ystäviä? Olisit soittanut parhaalle kaverillesi ja avautunut hänelle. Myös sen miehen äidille tekemäsi soiton olisit voinut jättää tekemättä.

Vierailija
11/11 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sinisilmänen ei ihme jos mies tekee tollasta kun oot sen tossun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi