Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jehovantodistaja

Vierailija
07.10.2011 |

tai joku sellainen kävi oven takana, kuuntelin sitä vaan siks ku se oli niin hyvännäköinen :D antoi vielä jonkun kirjan ja sanoi tulevansa sitä myöhemmin hakemaan ja juttelemaan kanssani lisää aiheesta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit pian huomata miten hienoa asiaakin hän puhuu ja siten löytää totuuden : )

joko hän kävi uudelleen luonasi ?

Vierailija
2/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tietysti hyväkäytöksinenkin. Lue kuitenkin se kirja Raamattusi kanssa niin pysyt asiassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän kulkee aina ovilla parittain. Eiks se ole heidän säännöissäkin määrätty?

Vierailija
4/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaava!

Vierailija
5/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka luonasi käynyt jh olikin hyvännäköinen (ja mukava ja ystävällinen ja kaikkea muuta mitä he parhaan lopputuloksen edistämiseksi esittävät) ja haluat sen vuoksi hänen käyvän uudelleen, niin kehoitan, että kiellät heitä ystävällisesti enää käymästä. Tämä siis neuvona ihan kaikille, jotka haluavat säästyä tuolta "uskolta".

Tämän olen nähnyt lähipiirissäni tapahtuvan, eikä kyseessä ole mikään leikin asia! He ottavat kyllä jämäkän kieltosi ja torjuntasi vastaanottaa mitään kirjallisuutta(eli ei edes lehtiä!) vastaan. Näin varmistat, että he merkitsevät, että sinun luonasi on käyty, mutta mitä ilmeisemmin turhaan. Kyllä! He tekevät muistiinpanoja, koska eivät halua tuhlata aikaa toivottomiin tapauksiin.

Seuraavia kertoja voi vielä tulla, mutta aina kannattaa olla jämäkkä.

Ja jos jostakusta tuntuu, että heidän kanssaan voisi kaveerata niin kehoitan tutustumaan jh taustoihin. Siihen esim. mitä heidän raamatun käännöksestään puhutaan(ns. uuden maailman käännös) eli käännöksen ovat tehneet johtavassa asemassa olevat todistajat(ylläri pylläri) ja kuinka heillä on tapana kohdella omiaan.

Haluatko tosiaan mukaan sellaiseen lahkoon?

Kaikki alkaa hyvin pienistä askelista (heille opetetun käännytyksen myötä), kunnes huomaat, että olet jo mukana tässä toiminnassa. Heidät koulutetaan käyttämään käännytyskeinoja, jotka tehoavat hyvin salakavalasti, jonka vuoksi en suosittele kenenkään edes aloittavan keskustelua heidän kanssaan!!!

Vierailija
6/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelee! Ihan hulluja puhut!

Mulla on muuten molemmat käännökset ja minusta tuli todistaja sillä kirkon vanhalla käännöksellä! Siis kirkon käännöksellä! Sitten tutkin rintarinnan molemmista käännöksistä ja oikeastaan vain Jumalan nimen puuttuminen jäi vaivaamaan.

Teille kelpaa se herra siihen kohtaan missä alkutekstin mukaan JHWH. Mitä ihmettä olette menneet tekemään Jumalan persoonanimelle vaikka hän itse sanoo 2 Mooseksen kirja 3: luku ja erikoisesti jae 15! Eikö hän sentään itse päätä nimestään?

No nythän sitten kirkon uudessa käännöksessä on Jumalan nimi Psalmeissa 83 vika jae. Mitä sinä siihen sanot?

Vierailija
7/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelee! Ihan hulluja puhut!

Mulla on muuten molemmat käännökset ja minusta tuli todistaja sillä kirkon vanhalla käännöksellä! Siis kirkon käännöksellä! Sitten tutkin rintarinnan molemmista käännöksistä ja oikeastaan vain Jumalan nimen puuttuminen jäi vaivaamaan.

Teille kelpaa se herra siihen kohtaan missä alkutekstin mukaan JHWH. Mitä ihmettä olette menneet tekemään Jumalan persoonanimelle vaikka hän itse sanoo 2 Mooseksen kirja 3: luku ja erikoisesti jae 15! Eikö hän sentään itse päätä nimestään?

No nythän sitten kirkon uudessa käännöksessä on Jumalan nimi Psalmeissa 83 vika jae. Mitä sinä siihen sanot?

Olen todella pahoillani puolestasi, koska huomaan taas, että jotakuta ihmisparkaa viedään niin jehovajumalan järjestön pässin narussa. Mutta tuota jehova nimestä niin tosiasiahan on, että jehova nimeä ei käytetä enää uuden testamentin puolella alkuperäisissä kirjoituksissa. Onkohan sinun sisaresi ja veljesi tämän kertoneet sinulle? Joten en koe, että sinulla on paljon aihetta kysellä minulta kirkon raamatun käännöksistä, kun itse luet um:n käännöstä, jonka ylimmän tahon jehovan todistajat ovat kääntäneet. Tämä asiahan pyrittiin pitämään salassa, mutta aikanaan sekin kävi ilmi. Eipä yhtään epäilyttävää. Useat oikeat tutkijat ovat myös verranneet eri raamatun käännöksiä ja um:n versiossa on paljon virheitä, jotka on siis tehty vain tukemaan vääristyneitä oppeja jumalasta. Surullista, mutta onneksi jumala näkee meidät kaikki ja väärät tekomme. Myös heidät, joita tietoisesti pidetään valheenvallassa. Mutta älä huoli, jumala rakastaa meitä kaikkia. Tästä wikipedian linkistä voit lukea totuuksia um: käännksestä, jos uskallat. Lähteet löydät tekstin lopusta. Antoisia lukuhetkiä!

Vierailija
9/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mielenkiintoista, että sivuutit viestistäni kaikki faktat sanomalla, että puhun hulluja. Sitten käännyit suoraan tuohon raamatun käännös juttuun.

Silti kaikille tiedoksi, että tiedän tasantarkkaan, kuinka jehovantodistajat toimivat, kuten jo yllä hieman valotin. Äitini nimittäin on valitettavasti tienraivaaja. Olen nähnyt ihan omin silmin näitä muistiinpanoja, joissa tarkasti merkitään, mitä kenekin kanssa tutkittu tai juuri se, että jos ei ole saanut jättää lehtiä.

Eli vielä kerran kaikille: ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ PÄÄSTÄKÖ JH EDES SISÄLLE ASTI TAI OTTAKO MITÄÄN MATERIAALIA HEILTÄ VASTAAN! Se on teidän omaksi parhaaksenne ja myös perheenne!

Vierailija
10/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat poikkeuksetta tosi hyvännäköisiä ja osaavat myös käyttäytyä kohteliaasti.

Vierailija
11/17 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä rupeavat jehovantodistajat hiljenemään, kun oikea totuus heistä käy ilmi! Mutta eiväthän he saa tosiaan lukea mitään tekstiä, mitä joku maailmallinen ehdottaa. Sitä kun rupeaa pian käyttämään omia aivojaan, kun niiden käyttäminen on kiellettyä! Ja turha väittää, että omasta halustanne vältätte näitä tekstejä, joissa teidän opin ristiriitaisuudet esitetään, koska terve ihminen voi lukea, mitä tekstiä vain ja omilla aivoillaan erottamaan oikean väärästä. Jokainen voikin tästä sitten päätellä, mitä lystää!!

Tienraivaajat voivat tähän aikaan päivästä kyllä olla vielä kovasti tienkaivuuhommissa! :D *Tienraivaaja-termin ollessa pimennossa kannatta googlettaa.

Vierailija
12/17 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ainoasyntyiseksi Vapahtajaksi ja Jumalan ainoaksi Pojaksi ovat itsestään saatanasta. Joten enempi keskustelu näistä ei-kristityistä uskontokunnista lienee tarpeetonta.

Vierailija
13/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tiedät jo ennestään Raamatussa olevan Jeesuksen sanat elonkorjaamiseen Luukas 10. luku. Kaksittain! Kuinkas teillä?

Vierailija
14/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä esimerkkeinä Jeesus itse ja muut alkukristityt, joista Raamattu kertoo.

Vierailija
15/17 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tulee niin otan kirjan vastaan, huitasen sillä sitten kaveria otsaan ja käytän sivut takan sytykkeenä :)

Että tervetulloo vaan.

Vierailija
16/17 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh heh....

Vierailija
17/17 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käykää lukemassa kokemuksia ko. lahkosta täältä; http://www.veljesseura.org

Todella kannattaa varoa tätä uskontoa, se on täydellistä aivopesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi