Jos vien sokean isäni uimahalliin niin mennäänkö naisten puolelle?
Mitäs mammat tuumais, tulisko sanomista?
Kun eihän sitä heti ensi näkemältä huomaa että ukko on sokea, jos vaikka suihkussa seistä töröttää.
Kommentit (40)
Tero
nähdään paljasta pintaa, persettä, tissiä tai pillua.
Tero
sen saa ostettua uimahallilta ja sitä pitäessä uikkareissa saa pitää niitä päällä myös saunassa. Onko isälläsi tällaista? Käykö hän muulloin uimahallissa kenen seurassa?
veljeni tai miespuolisen avustajansa kanssa. Nyt tulossa meille yksinään, ja kun tuo uiminen on enää yksi harvoista kuntoilumuodoista jota polvet kestävät, niin mielelläni veisin uimahalliin.
Täytyypä soittaa Mäkelänrinteelle, Töölöön tai Kallioon miten siellä toimitaan.
Kesällä uimastadika oli ok kun mentiin sivuovesta suoraan ulkoalueelle ja uikkarit päällä niihin ulkosuihkuihin ennen altaaseen menoa.
AP
Että pääsee uimaan. :)
Toivottavasti asiat järjestyy, hyviä polskutteluja molemmille! :)
jos meillä on sellaisia pienessä kaupungissa, lienee niitä kaikkialla. Oma koppi ja suihku, sieltä sitten uimaan.
Että pääsee uimaan. :)
Toivottavasti asiat järjestyy, hyviä polskutteluja molemmille! :)
toivon minäkin hyviä uinteja ja hyvä mieli jäi tästä vaikka asiattomiakin kommentteja riitti. Kerro sitten miten kävi!
sen saa ostettua uimahallilta ja sitä pitäessä uikkareissa saa pitää niitä päällä myös saunassa. Onko isälläsi tällaista? Käykö hän muulloin uimahallissa kenen seurassa?
veljeni tai miespuolisen avustajansa kanssa. Nyt tulossa meille yksinään, ja kun tuo uiminen on enää yksi harvoista kuntoilumuodoista jota polvet kestävät, niin mielelläni veisin uimahalliin.
Täytyypä soittaa Mäkelänrinteelle, Töölöön tai Kallioon miten siellä toimitaan.
Kesällä uimastadika oli ok kun mentiin sivuovesta suoraan ulkoalueelle ja uikkarit päällä niihin ulkosuihkuihin ennen altaaseen menoa.
AP
mun ystävän kanssa, joka siis on mies, sellaisessa pienemmässä pukuhuoneessa. Hän siis cp-vammainen ja pyörätuolissa/surkea liikkumaan ja minä olin hänen avustajan ominaisuudessa mukana. Kalliosta ja Töölöstä en tiedä.
Ja itse asiassa, kun mun esikoinen kävi eskarivuonna uimakoulussa Märskyssä, niin se oli toi sama tila, missä me mun frendin kanssa käytiin suihkussa, saunassa ja vaatteidenvaihdolla. Sellainen ryhmäpukkari.
uskonut, että oikeasti olisi menossa uimaan..
puhuu siinä sokeasta ukosta, joka suihkussa seistä töröttää?!
kutsu ÄIDIKSI!!! EI ongelmaa enää!!!
ja vein naistenpuolelle. Esitän että mulla on sokea sisko :) Hän on myös kehitysvammainen eikä ole sillä tavalla kiinnostunut naisista! Ja sokeakin sen lisäksi.
Minusta muutenkin vähän outo tämä kysymys.
Minusta nöyryyttävä ajatus isäsi kannalta, saunoa nyt akkojen puolella, miehinen mies!
Ota avustaja isällesi mukaan ja tapaatte isäsi kanssa vasta allasosastolla. Uimahallin hekilökunta auttaa isääsi kun etukäteen ilmotat tulostanne.
älä laita saunaan uimapukua. T: mies
Naisten tiloihin ei mene miehet, eikä miesten tiloihin naiset, oli sitten sokeita, kuuroja tai kehitysvammaisia.
Vastakysymys: Voisiko sun mielestä naisen viedä miesten puolelle, jos se olisi sokea, eikä näkisi miten sitä vahdataan?
Jos ei, niin miksi?
mielummin miestenpuolelle.
olis tulla ihan sinne naisten puolelle. Mies kuitenkin on sokea, nainen ei.
mielummin miestenpuolelle.
olis tulla ihan sinne naisten puolelle. Mies kuitenkin on sokea, nainen ei.
naisten puolelle. Itse en haluaisi mennä kenenkään tuttavani tai sisareni tms. kanssa naisten puolelle, jos miespuolista kaveria ei olisi saatavilla sillä hetkellä. Mieluummin jättäisin menemättä.
Vierailija kirjoitti:
tämän otannan perusteella siis en voisi mennä isäni kanssa uimahalliin kun hän tulee luokseni kyläilemään vajaaksi viikoksi.
Eihän meillä kai ole muuta vaihtoehtoa kuin naisten puoli. Ellei uimahalleissa sitten ole jotain privaatti-suihkutiloja tällaisille tapauksille?
Etkö keksi mitään muuta tekemistä isällesi vajaaksi viikoksi? Onko ehdottomasti heti syöksyttävä hysteerisenä uimahalliin esittelemään isääsi naisten puolella?
MItä sukupuolta isäsi on ? siitähän se on kii.
Joutuisit omin käsin pesemään isäsi sukupuolielimet.
Isäsi on ainakin hetero, ole ylpeä siitä. Voisi itsekin tekeytyä sokeaksi ja päästä tällä tavoin naistenosastolle tirkistelemään