Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mieheni kuolasi avoimesti äsken kaupassa käydessämme 16 v teinityttöä.

Vierailija
07.10.2011 |

Bussipysäkillä siis. Ja meillä oli lapset mukana. Hylkäsi minut ja hakeutui tuon tytön seuraan. Tiedän että hän on 16 v, koska tunnen hänet. Tyttö vielä oikein hymyili miehelleni kun mies tuijotti häntä. Mieheni kehtasi kehua vielä mulle, että olipas nätti kroppa, hyvät rinnat tiukassa paidassa, nätti naama ja paljastavat farkut (siis sellaset revityt). Ja sitten sanoi mulle että 16-vuotiaan kanssa seksin harrastaminen ei ole lain mukaan rikos, eikä se ole pedofiliaa. On itse 37 v. Minä olen 23 v. Mikä SIKA!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa tommonen ikäloppu ukko itelleen joka on reilusti nuorten tyttöjen perään.

Vierailija
2/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaista, "Sweet little sixteen"

>Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies kyllä tajuaa että 16v on ihan lapsi on millanen kroppa vaan. Jos ei tajua teinin ja aikuisen eroa on päässä vikaa.

Vierailija
4/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisethän muuttavat jo kotoa ja saavat lapsia koska ovat NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aikuisia ja tulevat omillaan toimeen.

Vierailija
5/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisethän muuttavat jo kotoa ja saavat lapsia koska ovat NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aikuisia ja tulevat omillaan toimeen.

Kauppa-asiat ja ruoanlaiton ja pyykinpesut. Ja paras hänen kavereistaan sai lapsen 17-vuotiaana. Lieneekö se vaikuttanut jotenkin?

aloittaja

Vierailija
6/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi käytös ennustaa tulevaa joten ...!

Vierailija
7/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti nuo pissikset on yleensä siitä innoissaan.

Vierailija
8/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtoon kai suunnittelee sut laittavansa. Porsas mieheksi, mutta onhan noitakin olemassa. Muuttumaan et tuommosta saa, joten olisko aika suunnitella eri osotteita... Tai jos miehessä jotain sellasta et se vaakakupissa painaa niin paljon et siedät sit vaikka pari pikkupimatsua rakastajattarina, niin mikäs siinä. Pistä se nyt ainaki katkomaan piuhansa tai kohta on elarimaksut katossa kun teinit alkaa sille paksuks.

Vierailija
9/9 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika sairas ukko. Mutta valitettavasti nuo pissikset on yleensä siitä innoissaan.

vaikka perustelisit väitettäsi ensin...

Lain mukaan tuon ikäistä saa panna, joten kaltaistesi paheksunta ei paljoa kiinnosta.

Toki ymmärrän että oman kropan rupsahtaminen saa aikaan vihaa nuoria ja nättejä kohtaan mutta ettekö voisi itkeä hiljaa yksiksenne? Ei jaksa kuulla kitinöitänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä