Missä te olette jussi parviaisen "katkaravun" nähneet? Onko se julkaissut kuvan vai?
Kommentit (9)
löytyvästä panovideosta sen voi bongata. Ja ei ole siis tosiaan kummonen nakki, vaan todella mitättömältä näyttää.
Jussi ottanut sen pois ja laittanut viestin, että "parempaa erektiokuvaa tulossa"... Hah!
löytyvästä panovideosta sen voi bongata. Ja ei ole siis tosiaan kummonen nakki, vaan todella mitättömältä näyttää.
Vähän juuresta näkyy, emme tiedä montako metriä sitä on piilossa
Aika ohuelta prinssinakilta se näytti.. Jos minun pitäisi esitellä sukukalleuksiani, niin ehkä olisin tehnyt vähän edustavamman videon..
Aika ohuelta prinssinakilta se näytti.. Jos minun pitäisi esitellä sukukalleuksiani, niin ehkä olisin tehnyt vähän edustavamman videon..
Ohut/paksu ei merkitystä
Löytyy kyllä mainintaa muttei itse videoo.. auttakaa! Pakko nähä :D
Löytyy kyllä mainintaa muttei itse videoo.. auttakaa! Pakko nähä :D
äksy vaimo uusintakohtaukseen.
Että "parempaa erektiota odotellessa"
Aika ohuelta prinssinakilta se näytti.. Jos minun pitäisi esitellä sukukalleuksiani, niin ehkä olisin tehnyt vähän edustavamman videon..Ohut/paksu ei merkitystä
Kyllä sillä on väliä.
Se näky ei katoa mielestä, eikä se lätkytys. Että pitikin mennä katsomaan, en tiennyt olisko itkeny vai nauranu.